marciano, Isaac heeft geen tattoosquote:Op zaterdag 26 november 2022 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Het is .. Isaac of Marcio ( kan ze nog steeds niet uit elkaar houden) die met die tattoos
Denk dat jij toch gelijk hebt dat het Leila is, op een klein scherm is het niet goed te zienquote:Op zaterdag 26 november 2022 07:11 schreef Charmian het volgende:
leila sasha onder de douche, marciano komt van de wc
Thnx,, ik kan nog steeds die twee niet uit elkaar houdenquote:Op zaterdag 26 november 2022 07:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
marciano, Isaac heeft geen tattoos
nee, is sasha, ik zag eerst alleen de achterkantquote:Op zaterdag 26 november 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat jij toch gelijk hebt dat het Leila is, op een klein scherm is het niet goed te zien
Ik baseerde het op de haren want zag haar van de achterkant onder de douche staanquote:Op zaterdag 26 november 2022 07:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, is sasha, ik zag eerst alleen de achterkant
Morguh KWquote:Op zaterdag 26 november 2022 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen!
Sasha gaat even kakken.
net of je net je hele huis hebt gestofzuigd en uit het niets er opeens weer een kruimel ligtquote:Op zaterdag 26 november 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik baseerde het op de haren want zag haar van de achterkant onder de douche staan
Heb je net alles schoon moet je naar toilet
wel zo efficient, maar dan is ze wel snel trouwensquote:
Ja ook zoiets,quote:Op zaterdag 26 november 2022 07:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
net of je net je hele huis hebt gestofzuigd en uit het niets er opeens weer een kruimel ligt
Wie gaat er vandaag een krijgen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Fruit!
Weekend!
Roken als je denkt dat je zwanger zou kunnen zijnquote:
We denken vast hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Roken als je denkt dat je zwanger zou kunnen zijn
Hoe Esther laatst dat broodje hamburger maakte was een complete aanfluiting. Rupert,Jan Willem,Jappie,Jeff,Kim K en Bern hebben mee moeten helpen. Slechte mice en place,volgorde van werken en en geen improvisatie talent. Zij in de ( bedrijfs) catering? Wat een aanfluiting. Wegwezen die zuigerquote:Op zaterdag 26 november 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim K sprak haar in het begin netjes aan op het gebruik van de nieuwe pannen, ze reageerde daar belachelijk op, daarna tegen iedereen er een opmerking over maken, wat zou ik voor sanctie krijgen in de hoop haar gelijk te halen. De afspraak was: de nieuwe pannen zijn alleen voor de kookclub. Esther zegt dat ze in de horeca heeft gewerkt en wel netjes met pannen kan omgaan, maar wel met een spatel in die nieuwe pan zit te werken. Dus ze kan het niet. Bij velen zit Esther al hoog in de irritatiezone en dit was bij Kim de bekende druppel
Esther is een walgelijk figuur.quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe Esther laatst dat broodje hamburger maakte was een complete aanfluiting. Rupert,Jan Willem,Jappie,Jeff,Kim K en Bern hebben mee moeten helpen. Slechte mice en place,volgorde van werken en en geen improvisatie talent. Zij in de ( bedrijfs) catering? Wat een aanfluiting. Wegwezen die zuiger
Het is mise en place.quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe Esther laatst dat broodje hamburger maakte was een complete aanfluiting. Rupert,Jan Willem,Jappie,Jeff,Kim K en Bern hebben mee moeten helpen. Slechte mice en place,volgorde van werken en en geen improvisatie talent. Zij in de ( bedrijfs) catering? Wat een aanfluiting. Wegwezen die zuiger
quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
Esther: "Ik ben echt seniel aan het worden."
Fibromyalgie.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:13 schreef pingu66 het volgende:
Esther heeft er weer een ziekte bij.
DIt is Isaac? ( moet het toch eens leren dit weer uitelkaar te houden)quote:
10 punten.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is Isaac? ( moet het toch eens leren dit weer uitelkaar te houden)
quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is Isaac? ( moet het toch eens leren dit weer uitelkaar te houden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |