Graag gedaan, en jij ook bedankt voor je aanwezigheidquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
daar heb ik geen zin in joh
[..]
ahhh wat jammer dat het dit keer niet zo was.
in ieder geval bedankt voor het organiseren
Het was rustiger dan voorgaande edities, maar daarom niet minder leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het graag, als er voldoende animo voor is
Dat was nu eigenlijk net niet voldoende, maar vond het wel zo leuk om er dit jaar nog eentje te doen
Je meent het ... slap gelul over bier en sokken met Jopenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
daar heb ik geen zin in joh
[..]
ahhh wat jammer dat het dit keer niet zo was.
in ieder geval bedankt voor het organiseren
Ook in je glas?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik heb mijn sokken ook al weer uit
Ja dan moet je om een uurtje of 4 wegquote:
Januari te vroeg, of wil je de dry january mensen tegemoet komen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was rustiger dan voorgaande edities, maar daarom niet minder leuk.
In februari weer?
Sterkte met je roeiersquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
Zo ik ga jullie weer gedag zeggenWas leuk
Gedag!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
Ik ga dry January doen jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Januari te vroeg, of wil je de dry january mensen tegemoet komen?
als het niet in januari is ben ik er de volgende keer ook weer bijquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Graag gedaan, en jij ook bedankt voor je aanwezigheid
Doegies pullupquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
Die gaan we terugzien...quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Graag gedaan, en jij ook bedankt voor je aanwezigheid
En Mazikeenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Dan wil ik jou wel tegemoet komen hoor
Vanwege wat is geweest en wat nog gaat komenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
vanwege deze 8 biertjes of wat nog komen gaat?
Ik hoor net dat we februari weer van start gaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
als het niet in januari is ben ik er de volgende keer ook weer bij
Ik ben al een hulplijn aan het bellenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we februari weer van start gaan
Mits ik van voldoende mensen voldoende nominaties heb ontvangen
verstandig welquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanwege wat is geweest en wat nog gaat komen
Neem ik me ook voor jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:58 schreef Mazikeen het volgende:
ik ga twee bieren nomineren, die ik zelf ook nooit gedronken heb
Doe je mee?quote:
Kun je dat niet beter doen als je weer nuchter bent?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben al een hulplijn aan het bellen
Jij ging toch dry January en February doen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
als het niet in januari is ben ik er de volgende keer ook weer bij
ik na de masked singer. even de was ophangenquote:
ja lekker op mr. hop speuren naar een gek biertjequote:
Hier gaat ook de rem er op. Ik zuip meer dan de bedrijfsbusquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je mee?
Misschien zijn er meer liefhebbers
normaal doe ik jan en feb en soms maartquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ging toch dry January en February doen?
quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier gaat ook de rem er op. Ik zuip meer dan de bedrijfsbus
Proostquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:00 schreef D. het volgende:
Ik ga van Texel via Maastricht nu weer naar Groningen
Tripel hier ook, een Siloquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik na de masked singer. even de was ophangenUiteraard een tripel
Zo heurt het!quote:[..]
ja lekker op mr. hop speuren naar een gek biertje
perron 14?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:00 schreef D. het volgende:
Ik ga van Texel via Maastricht nu weer naar Groningen
Dan doe ik mee met januariquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
normaal doe ik jan en feb en soms maart
Wil sowieso jan volhouden
Hoeveel liters gaan er in die Silo?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Tripel hier ook, een Silo
[..]
Zo heurt het!
Moet eerlijk zeggen, dat ik momenteel aan een nepper zit. Kost eenderde van de originele en meer dan primaquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jouw Baileys is duurder dan de diesel
ik weet nog niet welke tripel ik ga nemen, zal zou even een foto plaatsenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Tripel hier ook, een Silo
[..]
Zo heurt het!
quote:
Veul!quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel liters gaan er in die Silo?
Gewoon 1 uit het schap van de superquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen, dat ik momenteel aan een nepper zit. Kost eenderde van de originele en meer dan prima
Daar kan je nog eens een bierglas van volschenkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen, dat ik momenteel aan een nepper zit. Kost eenderde van de originele en meer dan prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |