Ze kunnen er dan beter bij gaan staan, dat springt makkelijkerquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
in Nederland zitten ze te springen om horecapersoneel.
ja zou nu geen probleem meer zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu kan je niet lam worden op een terras zo weinig volk loopt erquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wilde terug in nl ook de horeca weer in, maar 0 uren contracten en corona
In tenerife had ik gewoon vaste uren
i know, maar ik wil fulltime, en dus geen 0 uren contract. Kunnen ze niet bieden helaas.....quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk verkeerde voorzichtigheid door corona, niet heel raar dat ze niet aan mensen komenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
i know, maar ik wil fulltime, en dus geen 0 uren contract. Kunnen ze niet bieden helaas.....
wel jammer, horeca is de leukste baan die ik heb gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk verkeerde voorzichtigheid door corona, niet heel raar dat ze niet aan mensen komen
Je hoort het inderdaad overal, een paar maanden geleden gooiden ze bij Rotterdam de Ketheltunnel dicht vanwege personeelstekort, rondom Rotterdam stond het in de spits meteen vastquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef D. het volgende:
Al springen ze in NL volgens mij in bijna iedere branche wel om personeel
Op Tenerife?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wel jammer, horeca is de leukste baan die ik heb gehad.
Het liefst ga ik morgen terug, ze zoeken nog personeel in de poolbar
Ja, ook iets over gehoord toen (of dat was elders), was iemand ziek ofzo, en er was geen vervangerquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoort het inderdaad overal, een paar maanden geleden gooiden ze bij Rotterdam de Ketheltunnel dicht vanwege personeelstekort, rondom Rotterdam stond het in de spits meteen vast
Wat let je?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat plaatje was duidelijk genoegquote:
Ja klopt dat was dit verhaalquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ook iets over gehoord toen (of dat was elders), was iemand ziek ofzo, en er was geen vervanger
Mag je dan gratis poolen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Murcia is toch in de buurt van Alicante?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Familie op dit moment.
En ik wil naar Zuid-Spanje dit keerRegio Murcia
Het konquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet toch niet kunnen zou je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |