Ja preciesquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:42 schreef suzi1 het volgende:
het is alleen zo kut als je een dag of wat erna terug moet reizen naar je eigen huis
Doornroosjequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef suzi1 het volgende:
in doornroosje had ik ook wel een leuk nieuwjaar. nijmegen
mijn voorkeur gaat altijd uit naar comfortabelquote:
neem je extra joggingbroek mee in een tasjequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mijn voorkeur gaat altijd uit naar comfortabel
kan nog steeds maar dan wat meer fancy
hahaha jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
neem je extra joggingbroek mee in een tasje
komt de schoonmaker opeens binnenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:46 schreef suzi1 het volgende:
uitchecken en weer snel terug naar de kamer. wel deur open laten staan
Al zovaak gehadquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
komt de schoonmaker opeens binnen
zo liet ik mijn moeder vroeger altijd schrikkenquote:
Wel mee eensquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind een spontaan oud en nieuw feestje leuker.
Ooit een keer gehad dat ik in de ochtend werd opgehaald om mijn broertje te corrigeren.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een keer gehad dat ik in de ochtend werd opgehaald om mijn broertje te corrigeren.
Na een gesprekje.quote:
Lok en seine.quote:
Die heb ik in bedje gelegd toen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef suzi1 het volgende:
maar ik bedoelde dat jij dat dan buiten tegen je broertje zei
5 graden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
is het koud buiten?
moet zo op pad
wat lief <3quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik in bedje gelegd toen.
Nee ik moet ff wat ophalenquote:
Ja met uitgaan vind ik dat toch wel lastigquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:10 schreef suzi1 het volgende:
we hadden het er hier laatst nog over, oa ik ging wel in mn eentje naar de kroeg
precies en ik wil dansenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:11 schreef suzi1 het volgende:
maar je hebt uitgaan en uitgaan. disco lijkt me niet zo in je eentje
kloptquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:12 schreef suzi1 het volgende:
alhoewel haha, dat deed ik veel vroeger toch ook wel. kwam altijd wel mensen tegen die ik wel of niet kende. en het fijne was dat je van niemand afhankelijk was die wel of niet eerder naar huis wilde
Dat zijn leuke nachten. En een leuke aftermath van de avondquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:13 schreef suzi1 het volgende:
ik heb zo 2 leuke meiden leren kennen destijds. die woonde verder van die club vandaan dan mij. maar gezellig daar gaan logeren
juicy tea ditquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:14 schreef suzi1 het volgende:
dat was oa later de vriendin nog van de darkraver
Ik heb daar filmpjes van gezien.quote:
Wat zij deed.quote:
als klein kind dacht ik dat we dan al vliegende auto;s hebbenquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als klein kind dacht ik dat we dan al vliegende auto;s hebben
jep. vond t niet zo als ik eerlijk moet zijnquote:
En meerderen met u.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jep. vond t niet zo als ik eerlijk moet zijn
ik ga NU UITLOGGENquote:
quote:
Tuttututduddjuuquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:52 schreef engine het volgende:
![]()
M'n collega krijgt in plaats van een klavertje vier een penis in zijn Guinness getekend
Irish pub dus soort vanquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
@:Moonlight weer likes aan het schieten![]()
[ afbeelding ]
Dat is sowieso onzin. Ik heb het nooit de volgende dag in huis als ik savonds iets bestel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
wanneer je iets besteld om 23:02 en er staat bestel voor 23:00 en je hebt het de volgende dag in huis![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
even heel wat anders, heb je nog leuke dames gescoord in de pub?
Het is nog vroeg hequote:
Vroemmm vroemmmquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
aja je weet het nooit wat er nog binnen komt huppelen opzoek naar een motorblokje
Ik ben een kerstboom...ik laat me liever versieren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ja helemaal waar. ik ben daar zelf ook niet zo van
quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben een kerstboom...ik laat me liever versieren.
Ja maak ook maar een grapje. Heb een leuke avondquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:13 schreef Schakeltopia het volgende:
aja joh gekkigheid, als je maar fijne avond hebt ja toch
zou denk ik dan ook te geforceerd zijn als dat je doel zou zijn en als het niet lukt je avond verpestenquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:06 schreef engine het volgende:
Maar ik denk dat als dat het doel zou zijn van een avondje uit dat het ook wel zou lukken. Maar je moet er ook maar zin in hebben om de hele avond dames gaan versieren..
Uiteindelijk zijn de leukste avonden gewoon toeval.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou denk ik dan ook te geforceerd zijn als dat je doel zou zijn en als het niet lukt je avond verpesten
Das wel heel actief. Ik dacht zo vanaf de zijkant van de dansvloer even met m'n voet op de maat meetikken ofzo.quote:
beter draaien ze hardcore dan kan je gaan hakkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 01:00 schreef engine het volgende:
[..]
Das wel heel actief. Ik dacht zo vanaf de zijkant van de dansvloer even met m'n voet op de maat meetikken ofzo.
Kerstmuziekquote:Op zaterdag 26 november 2022 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter draaien ze hardcore dan kan je gaan hakken
GENOTquote:
Ook met een mooie piekquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben een kerstboom...ik laat me liever versieren.
Die heb ik alquote:
Its Saturday Sunday whatt..quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Its Saturday Sunday whatt..
Zoiets![]()
Goedemorgen
Jaaaaa vanavondquote:
waar is dit?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Vandaag op pad geweest.
[ afbeelding ]
lekker op de e-scooterquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Fietsen in de duinen was niet gelukt@:schakeltopia
[ link | afbeelding ]
lekker op de e-bootquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Vandaag op pad geweest.
[ afbeelding ]
Crovie, Schotland. Het is een paar huisjes en dat was het.quote:
als ik 80 ben en nog goed ter been zou zijn zou ik dat ook gewoon doenquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
je bent maar een keer jong hemaatje, lekker scheuren en toeteren
blikje in de waterquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vraag me af of een BOA mij zal beboeten
en die sportinstructrice?quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
darkraver de boa en erpel is die groene
ja de weekenden zijn voor entertainment hequote:Op zondag 27 november 2022 00:27 schreef Schakeltopia het volgende:
en dat dan als onderdeel van je uitje zien
dat zeggen je kinderen toch ook weleens tegen jou toch?quote:
quote:Op zondag 27 november 2022 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zeggen je kinderen toch ook weleens tegen jou toch?
nee niet eensquote:Op zondag 27 november 2022 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat het je aan ma flodder doet denken?
beetje zuipen, beetje qlimax luisteren, hearlik tochquote:
Jaquote:Op zondag 27 november 2022 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
O je moet betalen om Qlimax te zien
GENOTquote:
Wat is dat?quote:Op zondag 27 november 2022 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ze redlined ons helemaal de moeder
dat je geluid te hard staat, en dus constant die rooie lampjes branden. en je geluid vervrommeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |