Kim ontkent het niet, die erkent volledig dat ze is geflipt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
walgelijk
praat absoluut niet goed wat Kim heeft gezegd
maar Esther is echt smerig bezig
Omdat mensen de oude pannen binnen 3 maanden gesloopt hadden. Alleen mensen van de kookclub mogen ze gebruikenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:15 schreef Loveable het volgende:
Esther had dus de nieuwe pan gebruikt, maar dat mag/mocht niet want?
Alleen de kookclub mag dat gebruiken. En Kim vertelde dat dus gewoon tegen Esther. Waarna Esther transformeerde via Eva naar een Nilfisk qua zuigkracht...quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:15 schreef Loveable het volgende:
Esther had dus de nieuwe pan gebruikt, maar dat mag/mocht niet want?
Schelden mag, ligt eraan wat je zegtquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
Heb Jef genoeg horen schelden over de bewoners, maar het mag blijkbaar niet in het gezicht worden geuit.
Heb je straks een filmpje van dit gesprek tussen Jeff en Kim?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:13 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey: Kim haal die grijns van je smoel
Dat is wel een beetje dom ja, maar had Kim dat eigenlijk tegen Jeff moeten zeggen zodra hij er weer was..quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
was de afspraak is met Centraal besproken
dus ging ze er nog even met een metalen spaan doorheen
dat dusquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
Heb Jef genoeg horen schelden over de bewoners, maar het mag blijkbaar niet in het gezicht worden geuit.
Ah wel logisch, maar raar dat Esther toch de nieuwe pan gepakt heeftquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Omdat mensen de oude pannen binnen 3 maanden gesloopt hadden. Alleen mensen van de kookclub mogen ze gebruiken
Dat is het verschil denk ik anders zou iemand psychisch kapot maken ook geel zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
Ben aan het wachten tot ze het daar een beetje verwerkt hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je straks een filmpje van dit gesprek tussen Jeff en Kim?
Ik haakte te laat aan...
Dreigen daar gaat het om....quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
Klopt deed Kim netjes.. maar daarna flipte ze tegen Estherquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen de kookclub mag dat gebruiken. En Kim vertelde dat dus gewoon tegen Esther. Waarna Esther transformeerde via Eva naar een Nilfisk qua zuigkracht...
Bakt toch beter dan z'n beschadigd dingquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah wel logisch, maar raar dat Esther toch de nieuwe pan gepakt heeft
Esther ging aan iedereen vertellen, lollend, dat ze stout was geweest en de pannen had gebruikt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje dom ja, maar had Kim dat eigenlijk tegen Jeff moeten zeggen zodra hij er weer was..
Terwijl Jeff furieus is vanwege die 10k dus handig om te zeggen ookquote:
Het punt is dat kim discrimineerde over het doof zijn, en dreigen met fysiek geweld. Niet het schelden op zichquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
hypocriet van de FEBO
er wordt enorm gescholden
en echt niet alleen door Jeff
Wanda Kim K Mirthe Maddy ze kunnen er allemaal wat van
Toch grappig dat Esther tijdens die hele fittie alles goed gehoord heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:07 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Een blok kaas in je bek stoppen en hopen dat je stikt.. is lichamelijke bedreiging...
Dan moeten ze nog meer nieuwe pannen bestellenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:18 schreef engine het volgende:
[..]
Bakt toch beter dan z'n beschadigd ding
Ah bah kinderachtig gedrag.. maar hoe Kimk deed tegen Esther is ook een nogoquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Esther ging aan iedereen vertellen, lollend, dat ze stout was geweest en de pannen had gebruikt.
Geen idee wat een Nilfisk is maar exact.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen de kookclub mag dat gebruiken. En Kim vertelde dat dus gewoon tegen Esther. Waarna Esther transformeerde via Eva naar een Nilfisk qua zuigkracht...
Blijkbaar een stofzuiger merkquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee wat een Nilfisk is maar exact.
Blijlkbaar mag je wel schelden maar niet in iemands gezicht.. ?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
hypocriet van de FEBO
er wordt enorm gescholden
en echt niet alleen door Jeff
Wanda Kim K Mirthe Maddy ze kunnen er allemaal wat van
Je mag schelden, maar niet dreigenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijlkbaar mag je wel schelden maar niet in iemands gezicht.. ?
Luie hond praat Nederlands wie zei dat ook alweer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:18 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Het punt is dat kim discrimineerde over het doof zijn, en dreigen met fysiek geweld. Niet het schelden op zich
Voor mij meteen rood, inpakken en wegwezen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het verschil denk ik anders zou iemand psychisch kapot maken ook geel zijn.
Wat zijn maggieboys?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:20 schreef Silves het volgende:
Tokkie k is natuurlijk niet bang, dat ze op haar gaan stemmen, die heeft de maggieboys achter zich staan en kamer3..wetend dat iedereen esther niet mag,
Je mag ruzie maken, staat in de brief, maar niet dreigen!! en itimideren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijlkbaar mag je wel schelden maar niet in iemands gezicht.. ?
Dat duurde naar mijn idee nog vrij lang.want Esther was écht aan het uitdagen! Begon al dat ze aan Kim vroeg wat zij dan aan het doen was, want ze hoorde ook niet bij de kookclub. Waarop Kim antwoorde dat ze geen nieuwe pan gebruikte op dat moment. En vervolgens binnen een straal van 3 meter rondom Kim tegen iedereen vertellen "heb je hé al gehoord? Ik heb een nieuwe pan gebruikt? Wat voor sanctie zal ik krijgen??"quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klopt deed Kim netjes.. maar daarna flipte ze tegen Esther
Als je je bek niet houd, duw ik een blok kaas in je bek en hoop ik dat je stikt...quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:22 schreef mootie het volgende:
Was de bedreiging: ik hoop dat je stikt in een homp kaas?
Eerder dat ze een homp kaas in haar bek duwt en dan hoopt dat ze stikt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:22 schreef mootie het volgende:
Was de bedreiging: ik hoop dat je stikt in een homp kaas?
Ik begrijp ook oprecht niet dat mensen niet zien dat Esther haar vol aan het uitlokken was... het is zo'n sneaky iemand die weet wat een ander triggert...quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat duurde naar mijn idee nog vrij lang.want Esther was écht aan het uitdagen! Begon al dat ze aan Kim vroeg wat zij dan aan het doen was, want ze hoorde ook niet bij de kookclub. Waarop Kim antwoorde dat ze geen nieuwe pan gebruikte op dat moment. En vervolgens binnen een straal van 3 meter rondom Kim tegen iedereen vertellen "heb je hé al gehoord? Ik heb een nieuwe pan gebruikt? Wat voor sanctie zal ik krijgen??"
Ze was echt gewoon reactie aan het uitlokken...
Van mij had ze die homp kaas al gehad...
Surinamers?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Die wat altijd maggieblokjes gebruiken, bij elke maaltijd...die denken dat ze kunnen koken..
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee wat een Nilfisk is maar exact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
De grens is mij wat onduidelijk... maar goed. Dan is dat de regel van de febo. Dus achterlijke trut mocht wel, ik stop dadelijk kaas in je bek niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:20 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Je mag schelden, maar niet dreigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |