Ja dat klinkt allemaal wel heel vermoeiend inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2022 12:24 schreef Selenophilia het volgende:
Hallo hey, moest even wat kwijt
Dat ligt er aan, als TS niet of weinig drinkt en de familie veel, dan is het niet zo effectief.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja als je een tokkiefamilie hebt waar iedereen teveel zuipt en het uit de hand loopt tot vechtpartijen.
Een paar wijntjes kan er prima voor zorgen dat je je irritante familie iets beter kunt verdragen.
'Komen jullie bij ons met de kerst?'quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben de ultieme excuus vergeten: zeggen dat je Jehova getuige bent. Ze vieren bijna niets. Ben je overal van af.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb vier dagen een hotel met de kerst om een jaar geen enkele verplichting te hebben buiten m'n eigen huishouden.
Stikdure grap wel, achteraf evalueren of het het waard is
Heb zelf een keurige familie helaas, dit lijkt me wel echt schitterend om eens mee te maken. Zo’n straalbezopen oom die de hele tent aan gort rost omdat je andere oom heeft gezegd dat ie niet in de vensterbank moet zeiken ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2022 12:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja als je een tokkiefamilie hebt waar iedereen teveel zuipt en het uit de hand loopt tot vechtpartijen.
Geprobeerd. Werkte goed, mocht de eerstkomende 9 jaren kerst ergens anders vieren en mag nu niet in de buurt van veel familie komenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:48 schreef roos94 het volgende:
Kinderen nemen. Die pakken dan de aandacht en kun je je daarmee bezig houden
Of 1tje roven bij een basisschool als ze buiten spelen in de pauze.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon eentje lenen bij een weeshuis
volgens een kinderkookboek van hugo kennis moet je er balsamico azijn overheen drenken en dan roosteren in de oven, en dan vind volgens hem alle kinderen de spruiten wel lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:11 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Maar dan gaan die weer zeiken dat ze geen spruitjes lusten.
Mijn kinderen passen niet in de oven, wat nu?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
volgens een kinderkookboek van hugo kennis moet je er balsamico azijn overheen drenken en dan roosteren in de oven, en dan vind volgens hem alle kinderen de spruiten wel lekker.
Oeps moest andersom, eerst roosteren in de over, dan balsamico azijn erover.
de spruiten moeten in de oven niet de kinderen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn kinderen passen niet in de oven, wat nu?
Op 1e kerstdag bij je schoonmoederquote:
Maar als je niet gaat kun je weer naar het gezeik gaan luisteren, het ergste vind ik nog wel altijd die flauwe uitgekouwde ouwelullen, met rimpelige huid, grijze haren en kunstgebit muzieklijst.quote:Op zondag 3 december 2023 22:23 schreef 111210 het volgende:
Als je de feestdagen zo kut vind, dan ga je toch gewoon niet ipv je tijd uit te zitten terwijl je daar helemaal niet wil zijn?
T'is beter dan niks.quote:Op maandag 4 december 2023 00:11 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
Maar als je niet gaat kun je weer naar het gezeik gaan luisteren, het ergste vind ik nog wel altijd die flauwe uitgekouwde ouwelullen, met rimpelige huid, grijze haren en kunstgebit muzieklijst.
Want je familie haten is al het startpunt of? Niet doen alsof dat de norm is lolquote:Op maandag 4 december 2023 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteindelijk ben je helemaal uitgeblust en haat je de familie nog meer.
Vorige kerst een paar kinderen genomen, ben net pas vrij dus dat was niet heel handig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:48 schreef roos94 het volgende:
En je sport verder nooit?quote:Op maandag 4 december 2023 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
De planning is weer gemaakt hoor. 1e kerstdag bij de schoonouders en 2e kerstdag bij mijn ouders. Lekker gezellig tafelen en oud Hollandsche spelletjes.Als een volgevreten varken zit je rond 20-21u uitgeblust in je stoel met iets teveel alcohol in je klink.
Sommige ervaren een druk omdat het kerst is en het gezellig MOET zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:01 schreef Fok-it het volgende:
Ja nu krijgen we weer al die mensen die spreken over 'geforceerde gezelligheid'
Dan heb je gewoon een slechte relatie met je familie/familieleden. Heeft weinig met geforceerde gezelligheid te maken. Als je het gewoon leuk hebt met elkaar is het ook niet geforceerd namelijk
Dit is het eerste wat ik dacht! Het werkt echt goed, ik ben dus ook blij dat mijn nichtje en neefje van drie jaar oud erbij zijn want die zijn ontzettend leuk. Ik erger me continu aan mijn andere familieleden dus dit leidt mooi af. Maar ja, niet iedereen houdt van kinderen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:48 schreef roos94 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |