Laten we het hopen. Ik zit te stream 2 te kijken, bewoners zijn nog bezig met haren en tandenpoetsen en Janet is aan het schoonmaken daarquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
3 van de mean girls (kimK, Mexx en Zoe) zitten zichzelf gek te maken. Ze denken dat als eliminiatie opdracht er maandag een balletje getrokken moet worden met een naam, en diegene moet planken als opdracht.
Ze denken alledrie dat ze dan getrokken gaan worden....
Doe maar Kim K dan die had 1 minuut vanochtendquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
3 van de mean girls (kimK, Mexx en Zoe) zitten zichzelf gek te maken. Ze denken dat als eliminiatie opdracht er maandag een balletje getrokken moet worden met een naam, en diegene moet planken als opdracht.
Ze denken alledrie dat ze dan getrokken gaan worden....
Nou dat denken sommige van niet. En dat zij de boel kunnen sturen. Op naast meer gele kaarten!quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Trouwens, de Febo is de baas niet die gasten in de loods. Hun moeten zich aan het Febo draaiboek houden, niet andersom.
En ik was net naar 2, maar op 1 ook geen ruzie nuquote:
Moraima en leila hebben al een paar dagen bonjequote:
We worden steeds onderbroken.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moraima en leila hebben al een paar dagen bonje
vraag me niet waarom
Dat was toch uitgesproken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me niet waarom
perfecte samenvattingquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Er iets georganiseerd door de kamer van Moraima voor Moraima omdat haar vriend 3 jaar geleden overleden is. Leila is gevraagd om er ook bij te zijn. Ik geloof dat ze nu aan Moraima wil vragen hoe zij dat zou vinden.
Maar dat lukt nog niet zo goed, omdat ze steeds gestoord worden, en Moraima onverstoorbaar door gaat met afwassen.
Ja joh?! Maar ik heb al een tijdje geen "Dag Leila / Nee! Niet dag Leila!" gehoordquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me niet waarom
was weer een nieuwe bonjequote:Op vrijdag 25 november 2022 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was toch uitgesproken?
Ik heb die bonje wel gezien maar weet niet eens meer waar het over ging, Hebben ze toen buiten uitgesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |