Hij heeft de rokers, tabak belooft, en dat voor stemmen..de grootste slang daar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac gaat alles anders doen als manager ..... wordt weer feest
ze voelen zich zo enorm verheven boven het gepeupel(Isaak en Tiano)quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft de rokers, tabak belooft, en dat voor stemmen..de grootste slang daar.
ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. maar um past niet op de plek van het touwtje .. dus het is geen humble @:FreshFruit.
Het is gewoon overduidelijk dat bij deze RLS, de tabak de hoofdrol gaat spelen. Het uitdelen, beloven, beheren enz. van de tabakspot is de macht de je daar hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft de rokers, tabak belooft, en dat voor stemmen..de grootste slang daar.
vreemde uitspraken weerquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : ..... ze [febo] moeten ook een beetje sturing geven, want we zijn geen acteurs... sommigen dan...
Is er toekomst als manager voor hem volgende maand?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac gaat alles anders doen als manager ..... wordt weer feest
Ja, hij gaat gekozen worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er toekomst als manager voor hem volgende maand?
Hij kan het wel willen maar moet wel gekozen worden natuurlijk
de schaapjes lopen er gedwee achteraanquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er toekomst als manager voor hem volgende maand?
Hij kan het wel willen maar moet wel gekozen worden natuurlijk
Wendy kleurt haar eigen haar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wie heeft dan het bijkleuren van Wendy gedaan? Het is echt wel te zien dat haar haar ineens veel egaler van kleur is en ook weer egaler rood, niet meer die hele rode strengen van in het begin.
Het is verder niet belangrijk hoor, maar er zal toch wel verf voor Wendy binnen zijn gekomen dan. en Mirthe kreeg niet
O dat is slim hoop dat de niet rokers er tegen in bezwaar gaan komen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Silves het volgende:
[..]
er zijn 2 bewoners die hebben gezegd de tabak komt van kamer 5, ik geloof dit ook stellig, anders klopt ook de stand van het geld niet.of ze leggen de helft bij, Ima en Rupert en Esther vertelde dit gisteren, mss daarom geen echte opstand tot nu..quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is slim hoop dat de niet rokers er tegen in bezwaar gaan komen.
wat is het nuquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Als ik 1 minuut met iemand praat, dan weet ik precies ongeveer voor 80% hoe iemand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |