er is wel een kapper langsgeweest, of de dames hebben iedereen in de stoel gehadquote:
Jw door Estherquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
er is wel een kapper langsgeweest, of de dames hebben iedereen in de stoel gehadMartins haar is geknipt, dat van JW volgens mij ook, Het haar van Wendy is duidelijk bijgekleurd en zo nog wel meer.
maar wie heeft dan het bijkleuren van Wendy gedaan? Het is echt wel te zien dat haar haar ineens veel egaler van kleur is en ook weer egaler rood, niet meer die hele rode strengen van in het begin.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jw door Esther
De rest door wendy
G Humble.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat staat daar?
(ik bedoel de letters van zijn tattoo)
Ze zitten er bij alsof het zomer isquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac en Tiano kijken neer op de loods en bespreken de strategie.
ze kijken letterlijk en figuurlijk neer op de loods en de andere deelnemersquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac en Tiano kijken neer op de loods en bespreken de strategie.
ik hoop dat hij zichzelf enorm in de voet schietquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac gaat alles anders doen als manager ..... wordt weer feest
Deze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |