abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 november 2022 @ 13:15:12 #201
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206814566
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:10 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
kon je niks orignelers vinden?

Blonde trut begint met jatten van een stoel, lacht er ook nog om, beer grijpt in, trut kan dat niet hebben, trut begint met slaan.

Play stupid games, win stupid prices. Als die domme trut nou gewoon die stoel niet gepakt had had ze geen hoofdpijn gehad. ik heb er echt 0 medelijden mee.
Dat niet alleen , maar als er een Rico Verhoeven voor je staat , en je geeft hem een mep , moet je niet gaan verwachten dat hij niet terug slaat.
Je weet dat je dit gevecht gaat verliezen .... neem je verlies en loop weg ... maar dat is wat die vrouw dus niet doet , ze blijft maar drammen om haar gelijk te behalen.
En dan haalt ze ook nog eens uit ... ja hallo ... tegen een Rico Verhoeven looklike moet je niet gaan meppen.
Dat weet je dat je bij 1 klap neer gaat
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Beste debater 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 13:16:38 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206814582
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:15 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat niet alleen , maar als er een Rico Verhoeven voor je staat , en je geeft hem een mep , moet je niet gaan verwachten dat hij niet terug slaat.
Je weet dat je dit gevecht gaat verliezen .... neem je verlies en loop weg ... maar dat is wat die vrouw dus niet doet , ze blijft maar drammen om haar gelijk te behalen.
En dan haalt ze ook nog eens uit ... ja hallo ... tegen een Rico Verhoeven looklike moet je niet gaan meppen.
Dat weet je dat je bij 1 klap neer gaat
Die vrouw? Een puber van 16.

Net als die gozer, waarschijnlijk.

Laten we vooral domme puberstreken niet verheffen tot maatschappelijke gewoonten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206814586
Sommige lijken te vergeten dat het om tieners gaat.
  vrijdag 25 november 2022 @ 13:17:58 #204
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206814603
Die jongen is trouwens ook nog maar 16-18 denk ik, geen volwassene dus om daar nou wel een weloverwogen en rustige besluitvorming van te verwachten en tegelijkertijd van de jongedame in kwestie niet.. mja, check je eigen vooroordelen dan denk ik maar.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 25 november 2022 @ 13:18:55 #205
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206814610
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:17 schreef potjecreme het volgende:
Sommige lijken te vergeten dat het om tieners gaat.
leeftijd discriminatie mag niet dus het zijn wat onervaren volwassenen >:)
En van schade word mijn wijs...
Het leven is vallen en opstaan , je win of je verliest .. deze keer trok die dame aan het korstte eind
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Vis een optie? vrijdag 25 november 2022 @ 13:19:51 #206
70532 loveli
N
pi_206814623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:15 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat niet alleen , maar als er een Rico Verhoeven voor je staat , en je geeft hem een mep , moet je niet gaan verwachten dat hij niet terug slaat.
Je weet dat je dit gevecht gaat verliezen .... neem je verlies en loop weg ... maar dat is wat die vrouw dus niet doet , ze blijft maar drammen om haar gelijk te behalen.
En dan haalt ze ook nog eens uit ... ja hallo ... tegen een Rico Verhoeven looklike moet je niet gaan meppen.
Dat weet je dat je bij 1 klap neer gaat
Bij een gevecht tussen 2 mannen heb je een winnaar en een verliezer. Bij een gevecht tussen een man en een vrouw (of zoals hier, een jongen en een meisje) is er geen winnaar.
crap in = crap out
  vrijdag 25 november 2022 @ 13:20:20 #207
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206814633
Deze jongedame heeft die dag een waardevolle les geleerd, waar ze haar hele lange leven vreselijk veel plezier van gaat hebben. Dan is een minuutje sterretjes koppen en een dag of wat pijn bij het eten van den bruine boterham een koopje in termen van prijs. Een investering, eerder. Het is haar van harte gegund.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  Beste debater 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 13:23:04 #208
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206814656
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:17 schreef nixxx het volgende:
Die jongen is trouwens ook nog maar 16-18 denk ik, geen volwassene dus om daar nou wel een weloverwogen en rustige besluitvorming van te verwachten en tegelijkertijd van de jongedame in kwestie niet.. mja, check je eigen vooroordelen dan denk ik maar.
Daarom ook zo koddig hoe men deze puberruzie maar even analyseert op macro-niveau en allerlei gewichtige termen in de strijd gooit die hier niets mee van doen hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 25 november 2022 @ 13:28:20 #209
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206814710
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daarom ook zo koddig hoe men deze puberruzie maar even analyseert op macro-niveau en allerlei gewichtige termen in de strijd gooit die hier niets mee van doen hebben.
Deze situatie zelf is natuurlijk van weinig betekenis.

Maar ik vind de discussie eromheen toch wel interessant. Het laat toch wel zien hoe mensen over belangrijke thema’s als rechtvaardigheid, gelijkheid, en slachtoffer-dader relaties denken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206814739
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:28 schreef nixxx het volgende:

[..]
Deze situatie zelf is natuurlijk van weinig betekenis.

Maar ik vind de discussie eromheen toch wel interessant. Het laat toch wel zien hoe mensen over belangrijke thema’s als rechtvaardigheid, gelijkheid, en slachtoffer-dader relaties denken.
Vergeet karma niet :P
pi_206814755
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:17 schreef potjecreme het volgende:
Sommige lijken te vergeten dat het om tieners gaat.
Dit, ja. :') Vreselijk. En als tieners iets niet kunnen, is het wel gevolgen overzien van hun acties. Desalniettemin verdiende dit meisje deze beuk voor de volle 100%.

Die jongen zou als held weggezet moeten worden, maarja.
pi_206814756
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:19 schreef loveli het volgende:

[..]
Bij een gevecht tussen 2 mannen heb je een winnaar en een verliezer. Bij een gevecht tussen een man en een vrouw (of zoals hier, een jongen en een meisje) is er geen winnaar.
Heb je het filmpje wel gezien? Het meisje heeft hier overduidelijk verloren.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  Beste debater 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 13:34:58 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206814773
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:18 schreef RAVW het volgende:

[..]
leeftijd discriminatie mag niet dus het zijn wat onervaren volwassenen >:)
En van schade word mijn wijs...
Het leven is vallen en opstaan , je win of je verliest .. deze keer trok die dame aan het korstte eind
Leeftijdsdiscriminatie mag prima... zie alcohol, tabak, attracties in pretparken, films...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206814848
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Ow eens hoor, ga er alleen totaal niet meer in mee. Ik probeer mee te gaan met de woke mensen, dus ik zie niet een jongen vs meisje, ik zie een pester vs anti pester, geslacht, kleur en afkomst wil ik niet meer zien. Dit is de wereld welke ze creëren, en we gaan niet selectief vrouwen als minderwaardig zien en in ander gevallen weer als gelijk of zelfs al meer. Een vrouw is blijkbaar alleen gelijk zodra de vrouw daar voordeel uit haalt, die vlieger gaat bij mij niet meer op, dat is de wereld die ze zo graag willen veranderen nou dan kom maar op zou ik zeggen. Tien jaar geleden had ik een totaal andere mening gehad, vrouwen slaan doe je niet, maar tja we moeten progressiever zijn he, dan ook de nadelen accepteren.
[..]
Aaitje? Nou ze gaat meteen voor zijn gezicht en ik gok ogen, ook wel eens belaagd door wat hysterische dames, zijn krengen hoor en die mikken echt om schade aan te richten. Hebben misschien de kracht niet, neemt niet weg dat ze je een oog uitkrabben als ze de kans krijgen.

Klopt, als dat meisje na zo'n harde klap niet meer opstaat was die hut idd te klein, dan had die jongen een flinke straf tegemoet kunnen zien. Was die jongen gevallen, lelijk terecht gekomen en niet meer opgestaan door de actie van die meid was de hut ook te klein geweest, helaas wel in deze wereld en gezien dit topic is die hut wat kleiner als een jongen de "dader" is, en dat hadden we ook kunnen opmaken uit de strafmaat waar dat meisje een lagere straf had gekregen dan die jongen. Want zo zit de wereld ook nog in elkaar namelijk, gelijkheid zolang er voordeel uit gehaald wordt en verschillen tussen man en vrouw zodra er voordeel uit wordt gehaald, voor de vrouw.

Wel veel vrouwenhaters hier, juist van de mensen waarvan ik het niet verwacht had dat ze een vrouw als minderwaardig zien tegenover een man. :+
Ik vind hier juist veel goedpraters zitten die pestgedrag goedkeuren omdat het een vrouw betreft. Zij pakt ook een stoel af van een inimini niet van de grootste die ze kan vinden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Vis een optie? vrijdag 25 november 2022 @ 13:42:31 #215
70532 loveli
N
pi_206814860
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:32 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Heb je het filmpje wel gezien? Het meisje heeft hier overduidelijk verloren.
Ze hebben beide verloren, er is geen winnaar.
crap in = crap out
pi_206814884
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 12:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
:')
Moet je de rest van de reactie ook even quoten ipv dit selectieve stukje.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206814903
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:42 schreef loveli het volgende:

[..]
Ze hebben beide verloren, er is geen winnaar.
Jawel hoor, het meisje ligt KO. Jongen heeft gewonnen.
pi_206814935
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:46 schreef DjVero het volgende:

[..]
Jawel hoor, het meisje ligt KO. Jongen heeft gewonnen.
Wat heeft ie precies gewonnen? De hoofdprijs vrouwenslaan?
pi_206814950
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:49 schreef Smelfie het volgende:

[..]
Wat heeft ie precies gewonnen? De hoofdprijs vrouwenslaan?
Geen idee, ik beschrijf enkel wat ik zie.
pi_206814987
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:50 schreef DjVero het volgende:

[..]
Geen idee, ik beschrijf enkel wat ik zie.
Eh ja jij hebt het over winnen. Ik zie alleen maar een gestoord geval een buitenproportionele reactie geven op iemand die een stoel afpakt. Het zal je zoon maar zijn, dan is er duidelijk wat mis gegaan in de opvoeding
pi_206815029
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef Smelfie het volgende:

[..]
Eh ja jij hebt het over winnen. Ik zie alleen maar een gestoord geval een buitenproportionele reactie geven op iemand die een stoel afpakt. Het zal je zoon maar zijn, dan is er duidelijk wat mis gegaan in de opvoeding
Is precies hoe mijn vader ons heeft opgevoed. Word je geslagen? Zorg dat je zo hard mogelijk terug slaat, het liefst tussen de ogen. Is de enige remedie.

Even anekdotisch: ik werd zelf ook gepest. Van muurtjes geduwd worden, yoghurt die over mijn kleren wordt gedrapeerd midden op een schooldag, de schaar die in je gymkleding wordt gezet. En leraren maar praten. Praten, praten, praten. Volgende dag modder in je schooltas.

Totdat m’n broer, die twee keer zo groot was dan wie dan ook, er lucht van kreeg en zich ermee bemoeide. Eén zo’n pester toch een ziekelijke dreun verkocht dat ik daarna nóóit meer gepest werd. Beetje zoals dit filmpje. Het is, nu als volwassene, misschien niet zo’n slim idee om dit zo aan te pakken, maar ik vind het wel héérlijk om te zien! Keiharde karma voor dat viswijf en hopelijk een belangrijke levensles geleerd. Dus ja: jongen is winnaar. Hard!
pi_206815043
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef Smelfie het volgende:

Eh ja jij hebt het over winnen. Ik zie alleen maar een gestoord geval een buitenproportionele reactie geven op iemand die een stoel afpakt. Het zal je zoon maar zijn, dan is er duidelijk wat mis gegaan in de opvoeding
Dit. Al die riddertjes die dit goedpraten, zijn net zulke laffe honden als die jongen. Beta jongetjes die niet weten dat er een fysiek verschil is tussen mannen en vrouwen.

Ik geloof niet dat je dan een goede relatie hebt met vrouwen of uberhaupt ooit een relatie hebt gehad.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 13:57:42 #223
319979 Fok-it
All is well
pi_206815044
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:46 schreef DjVero het volgende:

[..]
Jawel hoor, het meisje ligt KO. Jongen heeft gewonnen.
:') wat tergend dit
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Vis een optie? vrijdag 25 november 2022 @ 13:59:34 #224
70532 loveli
N
pi_206815071
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:56 schreef DjVero het volgende:

[..]
Is precies hoe mijn vader ons heeft opgevoed. Word je geslagen? Zorg dat je zo hard mogelijk terug slaat, het liefst tussen de ogen. Is de enige remedie.

Even anekdotisch: ik werd zelf ook gepest. Van muurtjes geduwd worden, yoghurt die over mijn kleren wordt gedrapeerd midden op een schooldag, de schaar die in je gymkleding wordt gezet. En leraren maar praten. Praten, praten, praten. Volgende dag modder in je schooltas.

Totdat m’n broer, die twee keer zo groot was dan wie dan ook, er lucht van kreeg en zich ermee bemoeide. Eén zo’n pester toch een ziekelijke dreun verkocht dat ik daarna nóóit meer gepest werd. Beetje zoals dit filmpje. Het is, nu als volwassene, misschien niet zo’n slim idee om dit zo aan te pakken, maar ik vind het wel héérlijk om te zien! Keiharde karma voor dat viswijf en hopelijk een belangrijke levensles geleerd. Dus ja: jongen is winnaar. Hard!
Je hebt er geen last meer van, zie ik.
crap in = crap out
pi_206815105
Ik vind dat het delen van dit soort beelden evengoed aangepakt mag worden, geen idee wat proportioneel is, maar het zijn nog altijd minderjarigen
pi_206815115
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef Smelfie het volgende:

[..]
Eh ja jij hebt het over winnen. Ik zie alleen maar een gestoord geval een buitenproportionele reactie geven op iemand die een stoel afpakt en twee klappen uitdeelt. Het zal je zoon maar zijn, dan is er duidelijk wat mis gegaan in de opvoeding
Fixed.
pi_206815124
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]
Je hebt er geen last meer van, zie ik.
Overduidelijk een beta man die niet voor zichzelf is opgekomen en nu een rancuneus en zuur persoon is geworden.
pi_206815134
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik vind dat het delen van dit soort beelden evengoed aangepakt mag worden, geen idee wat proportioneel is, maar het zijn nog altijd minderjarigen
Beelden zijn de wereld al rond, kwam ze zelfs tegen op 9gag.
  vrijdag 25 november 2022 @ 14:03:58 #229
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206815165
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:42 schreef loveli het volgende:

[..]
Ze hebben beide verloren, er is geen winnaar.
Ik denk dat je een beetje een kusje-kroel concept hebt van winnen en verliezen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206815213
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Overduidelijk een beta man die niet voor zichzelf is opgekomen en nu een rancuneus en zuur persoon is geworden.
Dat eerste is waar, dat tweede gelukkig niet. Overigens mag je 'man' vervangen voor 'jongetje'. Desalniettemin vind ik dat dit soort onmensen hard aangepakt mogen worden, wat gelukkig is gebeurd. _O_
pi_206815231
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Beelden zijn de wereld al rond, kwam ze zelfs tegen op 9gag.
Treurig en uiteindelijk veel schadelijker dan de klappen die uitgedeeld worden
  vrijdag 25 november 2022 @ 14:12:42 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206815295
Vreemd dat er geen volwassene ingrijpt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 25 november 2022 @ 14:12:56 #233
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206815301
Dat kamperwijf begon. Nu op de blaren zitten. :')
  Vis een optie? vrijdag 25 november 2022 @ 14:13:24 #234
70532 loveli
N
pi_206815313
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:03 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik denk dat je een beetje een kusje-kroel concept hebt van winnen en verliezen
Nee, ik weet als vrouw dat een man in een dergelijke situatie meer te verliezen heeft dan ik.

Hij kan kiezen, afdruipen of samen verliezen.
crap in = crap out
pi_206815377
Weet iemand eigenlijk wat voor een dag het vandaag is? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 november 2022 @ 14:20:29 #236
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206815413
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat voor een dag het vandaag is? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig was het gisteren, toen mocht het wel.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206815518
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 12:56 schreef RAVW het volgende:

[..]
Ik hoef jou niet vol te slaan om je neer te halen , juiste plek en onverwachts ga jij ook wel neer hoor , denk dat dit bij de dame ook het geval was.
Kwaad worden om een paar plaagstootjes van een mindere en dan voluit een flinke klap geven aan die mindere is toch wel te grof voor woorden.
pi_206815607
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:13 schreef loveli het volgende:

[..]
Nee, ik weet als vrouw dat een man in een dergelijke situatie meer te verliezen heeft dan ik.

Hij kan kiezen, afdruipen of samen verliezen.
Of jij KO.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206815646
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:13 schreef loveli het volgende:

[..]
Nee, ik weet als vrouw dat een man in een dergelijke situatie meer te verliezen heeft dan ik.

Hij kan kiezen, afdruipen of samen verliezen.
Waarbij afdruipen dus enkel verlies voor hem betekent, tja dan ga je gewoon mee.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_206815685
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:27 schreef torentje het volgende:

[..]
Kwaad worden om een paar plaagstootjes van een mindere en dan voluit een flinke klap geven aan die mindere is toch wel te grof voor woorden.
En het is te grof voor woorden dat ze iemand van een stoel duwt en met het slaan met de stoel dreigt als die jongen hem terug wil. Dat deed ze ook bij een 'mindere' en maar doorgaan. Dat noem ik geen plaagstootjes meer.

Neemt niet weg dat hij niet zo uit had moeten halen. Ik hoop dat ze beide worden aangesproken op hun gedrag en dat zal ook wel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206815790
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 12:32 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Hij reageert disproportioneel. Hij is nooit fysiek in gevaar. Dat je zo hard doorslaat wil zeggen dat je totaal geen besef hebt van je acties. Die eindigt nog wel een keer in de bak.

Toch bijzonder dat mensen dit soort extreme geweld tegen vrouwen goedkeurt. Zij is absoluut fout, maar dit is vrij makkelijk te de-escaleren.
Dat probeerde hij ook en iemand anders ook. Dat klappen geven uitloopt op klappen krijgen is te verwachten en dan zou geslacht niet uit moeten maken. En extreem geweld valt ook wel weer mee ze krijgt een klap en gaat neer. Als je het over extreem geweld hebt dan verwacht ik toch minimaal eem bezoek aan het ziekenhuis met letsel.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206815845
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:56 schreef DjVero het volgende:

[..]
Is precies hoe mijn vader ons heeft opgevoed. Word je geslagen? Zorg dat je zo hard mogelijk terug slaat, het liefst tussen de ogen. Is de enige remedie.

Even anekdotisch: ik werd zelf ook gepest. Van muurtjes geduwd worden, yoghurt die over mijn kleren wordt gedrapeerd midden op een schooldag, de schaar die in je gymkleding wordt gezet. En leraren maar praten. Praten, praten, praten. Volgende dag modder in je schooltas.

Totdat m’n broer, die twee keer zo groot was dan wie dan ook, er lucht van kreeg en zich ermee bemoeide. Eén zo’n pester toch een ziekelijke dreun verkocht dat ik daarna nóóit meer gepest werd. Beetje zoals dit filmpje. Het is, nu als volwassene, misschien niet zo’n slim idee om dit zo aan te pakken, maar ik vind het wel héérlijk om te zien! Keiharde karma voor dat viswijf en hopelijk een belangrijke levensles geleerd. Dus ja: jongen is winnaar. Hard!
Nee joh, die gozer spoort duidelijk niet helemaal, iemand die dit soort buitenproportioneel geweld gebruikt om zoiets kleins zie ik eerder als een gevaar voor de samenleving. Zeker als dat al op jonge leeftijd is.
pi_206815991
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:46 schreef Smelfie het volgende:

[..]
Nee joh, die gozer spoort duidelijk niet helemaal, iemand die dit soort buitenproportioneel geweld gebruikt om zoiets kleins zie ik eerder als een gevaar voor de samenleving. Zeker als dat al op jonge leeftijd is.
Een gevaar voor de samenleving zijn mensen die anderen willen slaan met een stoel, of een stoel jatten en iemand fysiek belagen die een stoel terugpakt.

Vraagje, ooit al eens in een vechtpartij beland?
pi_206816259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Een gevaar voor de samenleving zijn mensen die anderen willen slaan met een stoel, of een stoel jatten en iemand fysiek belagen die een stoel terugpakt.

Vraagje, ooit al eens in een vechtpartij beland?
Meerdere malen zelfs.
En een gevaar voor de samenleving zijn mensen die voor eigen rechter spelen en zich blijkbaar niet weten te beheersen. Buiten dat is het ook nog eens heel erg dom want dit had met gemak verkeerd af kunnen lopen. Vreemd dat dit incident hier zo positief wordt ontvangen ook, nou slaat ie een schoolgenoot, volgende keer slaat ie misschien een oud vrouwtje die voordringt of iets anders doet wat hem niet aanstaat
pi_206816342
Waarom noemen veel mensen deze kinderen man en vrouw :?

Het zijn fucking pubers, en die doen nou eenmaal domme dingen.

Vroeger op de middelbare school meerdere keren meisjes klappen zien krijgen van jongens.
Zij weet nu dat ze niet zo stoer moet doen, en hij krijgt waarschijnlijk op zijn flikker dat die anders had moeten reageren.
Even een niet gemeent excuus en handje in bijzijn van de ouders en rector en door.
pi_206816383
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:15 schreef Smelfie het volgende:

[..]
Meerdere malen zelfs.
En een gevaar voor de samenleving zijn mensen die voor eigen rechter spelen en zich blijkbaar niet weten te beheersen. Buiten dat is het ook nog eens heel erg dom want dit had met gemak verkeerd af kunnen lopen. Vreemd dat dit incident hier zo positief wordt ontvangen ook, nou slaat ie een schoolgenoot, volgende keer slaat ie misschien een oud vrouwtje die voordringt of iets anders doet wat hem niet aanstaat
Maar nu ga je op een complete verzin tour. Een oud vrouwtje slaan omdat die voordringt, is toch een compleet andere situatie? Iemand die voordringt en dan nog begint te meppen dat is wat meer soortgelijks. Volgens mij blijft hij redelijk rustig, zij draait op een gegeven moment door als hij die stoel terugpakt. Je ziet hem nog met één arm haar tegenhouden waarna zij hem 2/3 tikken probeert te geven in zijn gezicht, hij geeft meteen een reactie, kan een reflex zijn en ze ligt. Hij gaat niet door, trapt er niet op in niks. Nu zal die jongen misschien achteraf ook wel geschrokken zijn om zijn reactie, maar om te doen alsof het een gevaar voor de samenleving is nee.

Jij hebt dus gevochten, en in al die gevechten heb jij je verstand laten zegenvieren, opgelet dat je niemand verkeerd raakte, zorgde dat die persoon niet viel, of sloeg je gewoon om je te verweren?

Elk gevecht kan verkeerd aflopen, heb er ook heel wat in mijn leven gehad en meermaals een neus gebroken of wat kneuzingen toegebracht bij de tegenpartij, had ook verkeerd kunnen aflopen. Zelfs één keer een jongen met een roundhouse kick (jaren vechtsport) ko getrapt. Op zo'n moment zou jij mij ook misschien zien als een gevaar voor de samenleving, maar ik ben die ruzies nooit gestart, het was altijd nadat ik werd belaagd, en nadat het gevecht voorbij was voelde ik me ook rot. Maar op het moment, op het moment suprême dat het los ging dacht ik daar niet aan, op zo'n momenten denk je maar aan één ding en dat is jezelf verdedigen, en als jij in gevechten hebt gezeten dan weet jij precies hoe het gaat. En ik heb met grotere gasten dan mij ruzie gehad, en kleinere gasten, en bij geen één hield ik rekening met hun postuur of formaat, het was gewoon het doel om ze zo snel mogelijk uit te schakelen en ik hield niet in bij iemand met losse handjes en een grote bek omdat die een kop kleiner was dan mij, net zoals die gasten die een kop groter waren ook niet inhielden.
pi_206816390
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:20 schreef GM78 het volgende:
Waarom noemen veel mensen deze kinderen man en vrouw :?

Het zijn fucking pubers, en die doen nou eenmaal domme dingen.


Vroeger op de middelbare school meerdere keren meisjes klappen zien krijgen van jongens.
Zij weet nu dat ze niet zo stoer moet doen, en hij krijgt waarschijnlijk op zijn flikker dat die anders had moeten reageren.
Even een niet gemeent excuus en handje in bijzijn van de ouders en rector en door.
Ja maar vroeger hadden we geen internet en ook geen mobiele telefoons met camera’s enzo.

Uiteraard is de school zelf ook schuldig aan dit incident.
pi_206816610
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:38 schreef Sumppi het volgende:

[..]
En het is te grof voor woorden dat ze iemand van een stoel duwt en met het slaan met de stoel dreigt als die jongen hem terug wil. Dat deed ze ook bij een 'mindere' en maar doorgaan. Dat noem ik geen plaagstootjes meer.

Neemt niet weg dat hij niet zo uit had moeten halen. Ik hoop dat ze beide worden aangesproken op hun gedrag en dat zal ook wel.
Ook de persoon waar zij de stoel van afpakte was niet minder dan haar.
pi_206816620
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:39 schreef torentje het volgende:

[..]
Ook de persoon waar zij de stoel van afpakte was niet minder dan haar.
Hij was in elk geval verstandiger.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206817203
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:20 schreef GM78 het volgende:
Waarom noemen veel mensen deze kinderen man en vrouw :?

Het zijn fucking pubers, en die doen nou eenmaal domme dingen.

Vroeger op de middelbare school meerdere keren meisjes klappen zien krijgen van jongens.
Zij weet nu dat ze niet zo stoer moet doen, en hij krijgt waarschijnlijk op zijn flikker dat die anders had moeten reageren.
Even een niet gemeent excuus en handje in bijzijn van de ouders en rector en door.
Dat soort buitensporig geweld van krachtpatsers n.a.v. plaagstootjes/stoer doen door minderen wordt gebagatelliseerd en/of verzwegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')