Begin jij ook al?quote:
Hoezo begin?quote:
Okequote:Op donderdag 24 november 2022 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo begin?
Ik was al even bezig hoor
Ze gaan allemaal naar huisquote:Op donderdag 24 november 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
Denemarken gaat misschien wel naar huis
Valide redenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Had geen inspiratie voor een tt
Nu Brasilie nogquote:Op donderdag 24 november 2022 19:53 schreef aloa het volgende:
Opzich wel een mooi WK. Mooie uitslagen wel.
Argentinie en Duitsland verliezen
Ze zijn er achter dat ze in een corrupt land spelen?quote:Op donderdag 24 november 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
ja o.a en de FIFAquote:Op donderdag 24 november 2022 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn er achter dat ze in een corrupt land spelen?
Zeurenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
Terecht welquote:
Neequote:
Nee. Sørensen wel.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Ze hebben wel een Yussuf, telt dat ook?
Alexander Bahquote:
Voor iemand die het WK zwaar kut vindt ben je goed op de hoogte.quote:
Waar staat Gullit?quote:Op donderdag 24 november 2022 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor iemand die het WK zwaar kut vindt ben je goed op de hoogte.
Ohquote:Op donderdag 24 november 2022 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zal daar wel ergens in het stadion zitten
Ja natuurlijk, dit deed ik zomaar uit mijn hoofdquote:Op donderdag 24 november 2022 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor iemand die het WK zwaar kut vindt ben je goed op de hoogte.
Ik zou bij NL ook maar tot de helft komen denk ikquote:
Tot Utrecht, ongeveer?quote:Op donderdag 24 november 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou bij NL ook maar tot de helft komen denk ik
Ruud zit tegenwoordig toch in Egypte?quote:Op donderdag 24 november 2022 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zal daar wel ergens in het stadion zitten
Daar is ie inmiddels uitgeluldquote:Op donderdag 24 november 2022 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruud zit tegenwoordig toch in Egypte?
Daar eindigen mijn reizen ook altijdquote:
En beginnen daar waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 24 november 2022 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar eindigen mijn reizen ook altijd
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aflevering gezien
De terugreis dan toch?quote:Op donderdag 24 november 2022 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar eindigen mijn reizen ook altijd
Ja dan werkt het nietquote:Op donderdag 24 november 2022 22:09 schreef engine het volgende:
Ik 0
Kwam er net achter dat ik maar tot gisteren ingevuld had
Dat blijkt. Maar wel heerlijk gegeten en dat is ook belangrijkquote:
Goeie wisky ook?quote:Op donderdag 24 november 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar wel heerlijk gegeten en dat is ook belangrijk
Wowquote:
quote:
1 van de 4quote:
Waarom lauwquote:
Ja ik had er een helemaal goed tot op de score en de de rest gewoon steeds compleet foutquote:Op donderdag 24 november 2022 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet de exacte uitslag, maar de toto
Nee..dat is ook nieuw voor me. Amper schuim, dat wel.quote:
Dat was het vroeger iig ... kan zijn dat ze het inmiddels gekoeld hebbenquote:Op donderdag 24 november 2022 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee..dat is ook nieuw voor me. Amper schuim, dat wel.
Okay dat wist ik niet. Nu gewoon gekoeld jaquote:Op donderdag 24 november 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het vroeger iig ... kan zijn dat ze het inmiddels gekoeld hebben
Ja gewoon bijna ongeveer warmquote:Op donderdag 24 november 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het vroeger iig ... kan zijn dat ze het inmiddels gekoeld hebben
de pis zekerquote:Op donderdag 24 november 2022 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles is toch lauw in engeland?
Het weer nietquote:Op donderdag 24 november 2022 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles is toch lauw in engeland?
Ga je dit weekend ook uit? Lachen om de engelsen?quote:
Engeland mag morgen al weer aan de bakquote:Op donderdag 24 november 2022 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je dit weekend ook uit? Lachen om de engelsen?
Ja denk het welquote:Op donderdag 24 november 2022 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je dit weekend ook uit? Lachen om de engelsen?
Dat jaquote:Op donderdag 24 november 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk het welbizar wat die dames aan (of juist niet) hebben.
Zweden schijnt beter te zijnquote:Op donderdag 24 november 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk het welbizar wat die dames aan (of juist niet) hebben.
Zweden zijn knapper. Britten meer ordinairquote:
Je bent op zoek naar ordi dusquote:Op donderdag 24 november 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Zweden zijn knapper. Britten meer ordinair
Uhuquote:
Tack for knulleh.quote:Op donderdag 24 november 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Zweden zijn knapper. Britten meer ordinair
zelfgemaakte hamburger?quote:Op donderdag 24 november 2022 23:12 schreef mario390 het volgende:
nog betje van middag
gehackt laibchen
Is dat Zweeds?quote:
Ja dat mag daar niet hčquote:Op donderdag 24 november 2022 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee..dat is ook nieuw voor me. Amper schuim, dat wel.
meatballs ? ik herinner me wel worstjes , bacon and eggs..quote:Op donderdag 24 november 2022 23:35 schreef mario390 het volgende:
in england hebben ze niet meer zo
ballen vor breakfast
Van mij hoeft dat toch al niet z'n schuimkraag op het bier. Als dat dood valt is het alleen maar smerig.. z'n pluimpje drijvend op je bierquote:Op donderdag 24 november 2022 23:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja dat mag daar niet hč![]()
Gewoon een kan bestellen en zelf inschenken![]()
En nog beter niet goed (buitenlands) bier bestellen
Hemaal niks!quote:Op donderdag 24 november 2022 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
meatballs ? ik herinner me wel worstjes , bacon and eggs..
Misschien eens aan @:engine vragen wat er morgenvroeg te ontbijten valt
Ik krijg het echt niet weg die pint met amper schuimquote:Op donderdag 24 november 2022 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat toch al niet z'n schuimkraag op het bier. Als dat dood valt is het alleen maar smerig.. z'n pluimpje drijvend op je bier![]()
En buitenlands bier bestellen vind ik ook wel een schandedaarvoor is er genoeg goede keus
Bier met weinig schuim ben ik wel gewend ... Spanje heeft het ook , maar daar is het wel altijd ijskoudquote:Op donderdag 24 november 2022 23:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik krijg het echt niet weg die pint met amper schuim![]()
Goede keus ja? Guinness?
Brewdog is een lokale brouwerij en dat hebben ze vaak wel iets van op tap. Of Tennents is ook prima te drinkenquote:Op donderdag 24 november 2022 23:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik krijg het echt niet weg die pint met amper schuim![]()
Goede keus ja? Guinness?
Temperatuur ligt het niet aan, het bier is gewoon niet te drinken daarquote:Op donderdag 24 november 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bier met weinig schuim ben ik wel gewend ... Spanje heeft het ook , maar daar is het wel altijd ijskoud
Ah Brewdog is wel okay ja, ik vind vooral de Elvis juice wel lekker.quote:Op donderdag 24 november 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Brewdog is een lokale brouwerij en dat hebben ze vaak wel iets van op tap. Of Tennents is ook prima te drinken![]()
Guinness houd ik zelf niet van maar hebben ze meestal ook wel.
Ik vind de punk ipa ook wel lekker.quote:Op donderdag 24 november 2022 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah Brewdog is wel okay ja, ik vind vooral de Elvis juice wel lekker.
Dat kan ook ... as maar koud isquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:01 schreef engine het volgende:
In Vietnam gooien ze gewoon klonten ijs in het bier. Wel koud
Goedemorgen Saar.Is het zo heftig?quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wisten jullie al dat ik mijn autosleutel heb afgegeven?
Ik mag van mezelf niet meer rijden door de slaapapneu.
Btw goedemorgen
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Saar.Is het zo heftig?
Jij zit al in het stadion zeker?quote:
Neuroloog op 12 januari 2023quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een rust hier weer.
Niemand wat (on)zinnigs te melden?
De pelikaan kruipt om middernacht door de bijenkorf,quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een rust hier weer.
Niemand wat (on)zinnigs te melden?
Welke soort is het?quote:
Dat wilde ik net aan jou vragenquote:
quote:Two orphan tawny frogmouth chicks snuggle up to a rescued (non-related) adult in care.
Een soort bosuil dus. Mooie beestenquote:
Sprekend hun moeder .. of vader. Dat kan ik niet zien.quote:
Dat zijn dan weer mindere dingen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Neuroloog op 12 januari 2023
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De pelikaan kruipt om middernacht door de bijenkorf,
ik herhaal,
de pelikaan kruipt om middernacht door de bijenkorf
Dat wales valt echt wel tegenquote:
Ja die kijk ik wel als het gaatquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:25 schreef aloa het volgende:
[..]
4 op een dag.
Sowieso die van Nederland uiteraard.
Heerlijk ....quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:51 schreef aloa het volgende:
Ze laten wel elke keer lang doorspelen.
9 minuten nu.
Parkeergarage betaald….weet niet of dat telt.quote:
Avondeten is binnen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik stond om 9:15 al in de winkel
Ben bij de slager geweest ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Parkeergarage betaald….weet niet of dat telt.
En jij?
Nog van plan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben bij de slager geweest ja.
Blackfriday dinges nog niet.
Ik heb nog lang niet alles voor mijn nieuw huis,quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nog van plan?
Ik niet echt. Straks voetbal kijken en het lijkt mij verstandig dat ik daarna geen aankopen ga doen
Ah dat is waar natuurlijk. Shop till you dropquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog lang niet alles voor mijn nieuw huis,
dus als ik iets wat ik nodig heb goedkoper tegenkom zal ik het zeker doen
Jenever?quote:
Buikje volquote:
Superquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef Prisha het volgende:
Goedemiddag peeps.
Ik heb een reis geboekt naar Noorwegen in januari. Ik ga eindelijk (hoop ik!!) het Noorderlicht zien![]()
![]()
![]()
Zin in
Moet ik wel even googlen datquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef Prisha het volgende:
En ik ga vanavond naar Enschede naar een concert van Antimatter
Ik heb ze afgelopen zomer in Valkenburg gezien op een prog rock festival en begin dit jaar ook een akoestische concert bij geweest. Ik vond het wel de moeite waard om eens naar een "gewone" concert van ze te gaan.quote:
Ik heb zelfs een nacht in een ijshotel geboektquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
SuperIk ben nu heel benieuwd. Zat er ook al over te denken weer eens maar IJsland te gaan daarvoor maar ik vind het hier nu al koud
Ook dat nogquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een nacht in een ijshotel geboektben heel benieuwd hoe dat is.
Vergeet je snowboats nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef Prisha het volgende:
Goedemiddag peeps.
Ik heb een reis geboekt naar Noorwegen in januari. Ik ga eindelijk (hoop ik!!) het Noorderlicht zien![]()
![]()
![]()
Zin in
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:23 schreef pullup het volgende:
How in earth this video only have 85k views, this is one of the best songs EVER!![]()
Bandje met stoere mannen
Die heb ik nietquote:
Er gaat vast een 'verwarmingselement' meequote:Op vrijdag 25 november 2022 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wil je die van mijn jongste kleinzoon lenen?quote:
Ja dan komt het vast wel goedquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er gaat vast een 'verwarmingselement' mee
zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:29 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Brrrrrrr
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er gaat vast een 'verwarmingselement' mee
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wil je die van mijn jongste kleinzoon lenen?
Maat 24 dacht ik
Je wat?quote:
Oh bootsquote:
Showboatsquote:
Mag ik gokken op koud?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Prish kan ook vuurspugen dus dat komt vast wel goed.quote:
Ik verwacht een beroerde wedstrijd die we krap gaan winnenquote:
Ja zoiets... 3-1 winstquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik verwacht een beroerde wedstrijd die we krap gaan winnen
Spareribs zijn gerook en de frietpan staat klaar.quote:
Bohquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Spareribs zijn gerook en de frietpan staat klaar.
Ja even vette bekquote:
In january ... doe rustig aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben prikkelbaar maar gelukkig heb ik binnenkort een afspraak bij de neuroloog.
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:21 schreef Soury het volgende:
Deze komt elk jaar weer voorbij maar ik blijf er om lachen.
https://www.google.com/se(...)1367,vid:EzJrEI3YyQ8
Zolang die maar geen acupunctuur gaat aanbevelen...quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben prikkelbaar maar gelukkig heb ik binnenkort een afspraak bij de neuroloog.
Ik heb 2-0 zie ik nuquote:
Vroeger wel meegedaan met poultjes op werk. En ook wel gewonnenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, zo'n goede gokker ben ik niet
Ik eigenlijk nooit,wel dat bij ging houden op een poster die je in supermarkt kreegquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Vroeger wel meegedaan met poultjes op werk. En ook wel gewonnen![]()
Ik gokte gewoon elke keer op 2 - 1
Ja geen idee.. waar gokte je op ?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:05 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog ergens geld staan ergens op een gok site. Maar ik weet de naam niet eens meer
Dat ook idd. Alle standen invullen etc...quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:10 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit,wel dat bij ging houden op een poster die je in supermarkt kreeg
Lolquote:
Unibet had ik ook, maar sinds dat nu ook vanuit Nederland mag werkte die oude niet meer ...quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dat weet ik niet meerIk denk Unibet Het is 20 jaar geleden ofzo
Ik ben dan de verliezerquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Unibet had ik ook, maar sinds dat nu ook vanuit Nederland mag werkte die oude niet meer ...
Ach ja ik ben sportiefquote:
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef Prisha het volgende:
Goedemiddag peeps.
![]()
![]()
Zin in
Salutquote:
Is mario daar fan van?quote:
Ja dan moet ie wel spelenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft ie als topscorer getipt voor het toernooi
Proestquote:
Nou daar is iequote:
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:09 schreef Loveable het volgende:
Of is die al een keer voorbij gekomen?
Ze moeten stoppen met dat gepiel op de achterlinie ... het doel is aan de andere kantquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:10 schreef pullup het volgende:
Nou ik denk dat de spelers er ook nog naar zaten te kijken
Geen rondreis, hoofddoel is het noorderlicht. Eerst twee dagen Tromso, dan drie dagen naar een eiland, en dan weer naar Tromso. En dan wel elke dag wat activiteiten. Met sneeuwscooter, huskysledetocht, walvisspot vaartocht, sneeuwschoenwandeling…erg leuk lijkt me. Het zal nog behoorlijk schemerig zijn overdag.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat gaaf!![]()
Dat wil ik ook nog eens. Ga je een rondreis doen of wat ga je doen?
Snapte echt niet waar ze mee bezig waren ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moeten stoppen met dat gepiel op de achterlinie ... het doel is aan de andere kant
Gaaf zeg! Er is daar zoveel moois te zien, ik denk dat het een hele bijzondere reis wordt en hoop dat je de foto's hier deeltquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen rondreis, hoofddoel is het noorderlicht. Eerst twee dagen Tromso, dan drie dagen naar een eiland, en dan weer naar Tromso. En dan wel elke dag wat activiteiten. Met sneeuwscooter, huskysledetocht, walvisspot vaartocht, sneeuwschoenwandeling…erg leuk lijkt me. Het zal nog behoorlijk schemerig zijn overdag.
Lekker dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |