@El-Stinho is een helderziendequote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ twitter ]
PDC wrijft nog ff in een vlek
quote:Price, voormalig nummer n van de wereld, was er tijdens het afgelopen WK darts he-le-maal klaar mee. De Welshman werd volop uitgefloten en uitgejoeld tijdens de kwartfinale van het WK tegen de Duitser Gabriel Clemens. The Iceman besloot vervolgens om met een koptelefoon voor de oche te gaan staan. Het mocht echter niet baten voor Price. Hij verloor en stelde na afloop niet zeker te weten of hij ooit nog op het WK zou verschijnen.
Op het moment dat Price besloot met koptelefoon te gaan darten, stond daar nog niets over in de spelreglementen. Daar heeft de Darts Regulation Authority (DRA) nu verandering in gebracht. ,,Het is voor de spelers niet toegestaan om tijdens het gooien op bullseye voorafgaand aan de wedstrijd of tijdens het duel koptelefoons, oorbeschermers of iets soortgelijks te dragen", zo valt er te lezen in de bijgewerkte spelregels. Oordopjes die niet zichtbaar zijn, zijn wl toegestaan.
Michael van Gerwen verwachtte al dat de PDC zou ingrijpen na het WK: ,,Toen hij tijdens een van de pauzes van zijn wedstrijd de ingooiruimte binnenkwam, zei ik dat hij de ballen niet had om die koptelefoon op te zetten op het podium. Ik dacht ook echt dat hij het niet zou doen en ik denk ook niet dat het moet worden toegestaan. Bij het opstellen van de regels hebben ze er geen rekening mee gehouden dat iemand dit ooit zou gaan doen, volgens mij. Dat zullen ze nu wel rechtzetten”, zei de Nederlander.
https://www.bd.nl/darten/(...)edstrijden~a2a0d8b7/
Eerlijk gezegd niet gekeken vorig jaar omdat Viaplay. Daarvoor keek ik wel eens als ik zapte naar RTL7.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:36 schreef heywoodu het volgende:
Vorig jaar is helemaal langs me heen gegaan, echt niks van de PL gezien, maar toen was er dus ook al dit huidige format zie ik?
Het klinkt echt vreselijk gaar, elke week zo'n minitoernooitje, zoals Martijn Kleermaker zei voelt het echt als een demonstratietoernooitje. Wat op zich vermakelijk kan zijn natuurlijk, maar niet al te serieus allemaal. Wat is de algemene opinie hier over deze opzet?
Nou ja, daarvoor keek ik eigenlijk altijd wel, en Viaplay had ik vorig jaar ook, maar ik heb er gewoon niet aan gedacht ofzo. Het was geen bewuste keuze om niet te kijken, het was gewoon ineens al klaar toen ik er eens iets over zagquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet gekeken vorig jaar omdat Viaplay. Daarvoor keek ik wel eens als ik zapte naar RTL7
Gezien dat er maar 2,2 topics waren denk ik niet dat het een immens groot succes was...quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, daarvoor keek ik eigenlijk altijd wel, en Viaplay had ik vorig jaar ook, maar ik heb er gewoon niet aan gedacht ofzo. Het was geen bewuste keuze om niet te kijken, het was gewoon ineens al klaar toen ik er eens iets over zag
Nu ga ik wel kijken, maar ik kom er net achter dat het format dus niet meer is wat het was, met gewoon echt een competitie, en dit lijkt me heel veel minder leuk
Je loopt het risico dat een speler waar je niet veel mee hebt drie keer in actie komt op n avond. Ik vind Jonny Clayton best okay, maar drie keer op een avond hoeft voor mij niet. En dat gebeurde meerdere keren. Er zaten ook avonden tussen dat je drie keer Clayton n drie keer Wade had. En dan is er aan het eind van de avond niemand kampioen of zo, maar gaan ze volgende week gewoon weer hetzelfde doenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, daarvoor keek ik eigenlijk altijd wel, en Viaplay had ik vorig jaar ook, maar ik heb er gewoon niet aan gedacht ofzo. Het was geen bewuste keuze om niet te kijken, het was gewoon ineens al klaar toen ik er eens iets over zag
Nu ga ik wel kijken, maar ik kom er net achter dat het format dus niet meer is wat het was, met gewoon echt een competitie, en dit lijkt me heel veel minder leuk
Ik vind het echt geen reet aan. Competitie is veel leuker ipv zestien keer hetzelfde toernooi.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:36 schreef heywoodu het volgende:
Vorig jaar is helemaal langs me heen gegaan, echt niks van de PL gezien, maar toen was er dus ook al dit huidige format zie ik?
Het klinkt echt vreselijk gaar, elke week zo'n minitoernooitje, zoals Martijn Kleermaker zei voelt het echt als een demonstratietoernooitje. Wat op zich vermakelijk kan zijn natuurlijk, maar niet al te serieus allemaal. Wat is de algemene opinie hier over deze opzet?
Ze moeten gewoon terug naar de competitie die het was. 10 spelers en verder geen gelul.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:36 schreef heywoodu het volgende:
What makes sad people jump?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:27 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Diogo heeft een groot probleem.
Maar wat was de joke?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:27 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Diogo heeft een groot probleem.
quote:Op zondag 15 januari 2023 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://twitter.com/JJIdsardi/status/1614618359789719552
Het nieuwe juichaapje is uit @:mani89
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |