Is dat jouw verdienmodel?quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:16 schreef TukkerJan het volgende:
700 euro moet ik nu betalen met mijn bedrijf en 500 euro thuis, dat wordt flink bij verdienen in de late uurtjes met de broek op de enkeltjes
Goh, de Russen zouden morgen maar in jouw achtertuintje staan... ik denk dat jij dan ook wel wat hulp zou willen van de buren, en hun buren, etc... nee, zolang jij het maar goed hebt, de rest mag stikken, toch?quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Het is 1 van de oorzaken van de crisis. Maar veel mensen hebben het er voorover dus dat is mooi die solidariteit.
Daar is heel wat aan vooraf gegaan maar dat wordt altijd buiten beschouwing gelaten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Goh, de Russen zouden morgen maar in jouw achtertuintje staan... ik denk dat jij dan ook wel wat hulp zou willen van de buren, en hun buren, etc... nee, zolang jij het maar goed hebt, de rest mag stikken, toch?
Ik wacht met smart op het bericht dat ze straks in de problemen zit.quote:Op zondag 4 december 2022 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
top tip gevonden op de internets.
[ afbeelding ]
Wij hebben afspraken gemaakt met onze buren wat te doen in zo'n situatie. Afspraken die wij of onze buren heel duidelijk niet meet UKR hebben gemaakt. Juist vanwege deze shitstorm. Maar dat was natuurlijk buiten Ursula en Hans gerekendquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Goh, de Russen zouden morgen maar in jouw achtertuintje staan... ik denk dat jij dan ook wel wat hulp zou willen van de buren, en hun buren, etc... nee, zolang jij het maar goed hebt, de rest mag stikken, toch?
Ze heeft genoeg bespaard op letters en interpunctie om de winter door te komen hoorquote:Op zondag 4 december 2022 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op het bericht dat ze straks in de problemen zit.
Je bedoeld dat al jarenlang gedreig van Rusland?quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:51 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Daar is heel wat aan vooraf gegaan maar dat wordt altijd buiten beschouwing gelaten.
De machtshebbers houden het volk arm, zodat de armen geen vuist kunnen maken tegen de machtshebbers.quote:Op maandag 5 december 2022 13:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Had de helft minder gas verbruikt november 2022 vergeleken met november 2021. Maar is en blijft een koud appartement welke slecht geïsoleerd is.
De helft minder gas, prijs wel 2x zo hoog als vorig jaar. Maar blijkbaar vinden mensen het nog normaal dat je de helft minder verbruikt maar wel 2x zoveel moet betalen, had ik normaal gas verbruikt had ik 4x!! zoveel moeten betalen. En ondertussen het volk maar dom en onwetend houden door wat verhaaltjes over 75% hogere energierekening, die in de echte wereld gewoon 400% hoger is.
Deze mensen worden uiteindelijk afgesloten door de netbeheerder.quote:Op zondag 4 december 2022 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
top tip gevonden op de internets.
[ afbeelding ]
Ja daar is zeker al heel wat aan vooraf gegaan. Een hele geschiedenis van een Rusland dat al gruwelijk veel oorlogen is begonnen. Smerig tyfusvolk.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:51 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Daar is heel wat aan vooraf gegaan maar dat wordt altijd buiten beschouwing gelaten.
Dat soort dingen hoor je hier nu nooit in het VK. Dat de energie-maatschappijen een maatregel niet door kunnen voeren, of de belastingdienst hun systemen niet op tijd kunnen aanpassen ofzo.quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:23 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ja, dat was al vrijwel meteen na aankondiging al zo. Kan mogelijk niet snel genoeg doorgevoerd worden door de energiemaatschappijen. Verder is men de prijzen flink aan het verhogen voor 1 januari (er is toch een blanco cheque uitgeschreven van de overheid) en hebben energiemaatschappijen geen enkele reden om met elkaar te concurreren met jaarcontracten, dus die komen er dan ook niet. Het is door dit en vast nog wat dingen die ik vergeten ben allemaal nog onzeker.
Edit: plan B is gewoon weer 190 euro betalen
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)i-op-losse-schroeven
Ik beschouw dat altijd mee en dat maakt je standpunt nog walgelijker.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:51 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ergens ongedacht in onze moderne tijden.quote:bron: journaldunet
Une déclaration qui intervient alors que le gouvernement anticipe de potentielles coupures d'électricité sur le territoire français dès janvier 2023. En cause, la production électrique française est particulièrement faible cette année alors qu'une vingtaine de réacteurs nucléaires sur les 56 que compte la France sont à l'arrêt. La première ministre, Elisabeth Borne, a donc transmis le 30 novembre dernier une circulaire aux préfets afin qu'il préparent leurs départements à "des coupures d'électricité ciblées et programmées", peut-on lire sur le document.
Echt? Alle neuzen stonden toch de goede kant op?quote:Op zaterdag 3 december 2022 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoor ik nou goed dat dat prijsplafond weer op losse schroeven staat voor volgende maand?
Dat artikel is een maand oud. De afrondende gesprekken van jetten waren vorige week. Toen ging het nog door. Wat is het nu?quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:23 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ja, dat was al vrijwel meteen na aankondiging al zo. Kan mogelijk niet snel genoeg doorgevoerd worden door de energiemaatschappijen. Verder is men de prijzen flink aan het verhogen voor 1 januari (er is toch een blanco cheque uitgeschreven van de overheid) en hebben energiemaatschappijen geen enkele reden om met elkaar te concurreren met jaarcontracten, dus die komen er dan ook niet. Het is door dit en vast nog wat dingen die ik vergeten ben allemaal nog onzeker.
Edit: plan B is gewoon weer 190 euro betalen
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)i-op-losse-schroeven
Ja weet niet, ben op zich ook wel blij met het plafond waarbij je weet waar je aan toe bent qua tarieven.quote:Op maandag 5 december 2022 20:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Echt? Alle neuzen stonden toch de goede kant op?
Ik heb ook liever structureel die 190 btw
Grappig altijd dat soort invloeden terwijl er al ingekocht is voor de winter.quote:
Ik heb nog ruim 2 jaar een laag tarief, het is waanzin om mij dan 190 euro te gaan betalen. Zeg er geen nee tegen hoor, maar dat zou voor de samenleving echt de beroerdste optie zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 20:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Echt? Alle neuzen stonden toch de goede kant op?
Ik heb ook liever structureel die 190 btw
Of je zou die over 2 jaar moeten krijgen, maar met de huidige inflatie is die 190 euro dan wel wat minder waard.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 2 jaar een laag tarief, het is waanzin om mij dan 190 euro te gaan betalen. Zeg er geen nee tegen hoor, maar dat zou voor de samenleving echt de beroerdste optie zijn.
Ik hoor van veel kanten dat het alsnog goedkoper is dat het prijsplafond, en makkelijker uit te voeren.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 2 jaar een laag tarief, het is waanzin om mij dan 190 euro te gaan betalen. Zeg er geen nee tegen hoor, maar dat zou voor de samenleving echt de beroerdste optie zijn.
Voor iemand met (nog) een vast contract of met solar etc is de inflatie niet wat de media zegt. Dat zijn altijd ook gemiddeldes. Mijn voorschot is bijvoorbeeld al jaren hetzelfde. Zou het het liefst nog lager zetten maar dat gaat niet mee zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Of je zou die over 2 jaar moeten krijgen, maar met de huidige inflatie is die 190 euro dan wel wat minder waard.
Als jij dat geld niet nodig hebt dan kun jij dat geld toch aan de voedselbank schenken?quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |