Waar zal ik jou nomineren?quote:
Nu welquote:
How about: op je bed gaan staan?quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorgen dat je 1m95 of langer bent. Dan is het echt geen probleem.
Je bent er nog niet 30 cm diep ingegaan?quote:Op woensdag 30 november 2022 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou jou kunnen nomineren als leukste Fokster, maar zo goed ken ik je nog niet
Dat red ik niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2022 19:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je bent er nog niet 30 cm diep ingegaan?
Doe een pic van je tetten en we nemen je verzoek in overweging.quote:
Gewoon met getrekt been d'rin, zoals iedere Fok!kerquote:Op woensdag 30 november 2022 19:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt ook een vuist met arm.
En ik maar denken dat alle vrouwen hier op een amsterdammertje gingen. Maar schoenmaat 48 bedank ik voor hoor.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon met getrekt been d'rin, zoals iedere Fok!ker
Niet de knapste?quote:Op woensdag 30 november 2022 22:01 schreef Speedfight het volgende:
Hohohoho dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
30cm past niet.
Leukste of humorvolste user lijkt me bescheiden passend bij mij.
Gaat toch om het innerlijk Faxie!quote:
Owja!quote:Op woensdag 30 november 2022 22:33 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Gaat toch om het innerlijk Faxie!
quote:
Nee, om de inhoud. Van zijn portemonnee. Toch?quote:Op woensdag 30 november 2022 22:33 schreef Speedfight het volgende:
Gaat toch om het innerlijk Faxie!
Is die indrukwekkend?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, om de inhoud. Van zijn portemonnee. Toch?
Vanaf welk punt vind jij het indrukwekkend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |