Okay nou dan zal ik het nog eens een kans geven. Ze werken nu ook samen met Net5 toch?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik vond dat vooral in de eerste afleveringen, maar tegenwoordig valt dat me eigenlijk niet meer op. Vind alleen die vrouw soms een tikje betweterig richting die kerel, maar geweldige podcast.
Ik zie altijd die Moordcast van Dionne (of zo) bovenin de hitlijst van Spotify staan, maar ik kan daar niet naar luisteren. Herkennen anderen dat? Valt me ook op dat deze in dit topic nog geen enkele keer genoemd is.
Klopt, tot nu toe allemaal zaken die ze ook al als podcast hebben behandeld. Maar alsnog wel leuk programma (voor de liefhebber: Moorddossier).quote:Op woensdag 23 november 2022 19:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Okay nou dan zal ik het nog eens een kans geven. Ze werken nu ook samen met Net5 toch?
Crimetok is denk ik de slechtste die ik ooit beluisterd heb. Die miep dat presenteert… wat een zeur. En zo hakkelig. Ben er niet kapot van iig.quote:Op woensdag 23 november 2022 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morbid
Serial Killers
Crime Junkie
Grafspraak (niet 100% misdaad)
Criminally listed presents: into the killing
MoordLust
Crimetok NL
Zwartdruk
Het Misdaadkabinet
Plaats Delict- Podcast, al vind ik de snelle manier van spreken niet prettig, wel interessante zaken
Square Mile of murder
Moord Moment
Crimi Mind
De morbide zusters
Ja oke, dat kan.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Crimetok is denk ik de slechtste die ik ooit beluisterd heb. Die miep dat presenteert… wat een zeur. En zo hakkelig. Ben er niet kapot van iig.
Ja herkenbaar, ben er sinds kort ook achter dat zij werk van anderen een op een overneemt, op Viaplay is er een gave serie, surviving a serial killer. Hele mooie docu trouwens. Maar dan is echt duidelijk dat Dionne dezelfde serie heeft gezien en daar een verslagje van maakt en dat voorleest.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik vond dat vooral in de eerste afleveringen, maar tegenwoordig valt dat me eigenlijk niet meer op. Vind alleen die vrouw soms een tikje betweterig richting die kerel, maar geweldige podcast.
Ik zie altijd die Moordcast van Dionne (of zo) bovenin de hitlijst van Spotify staan, maar ik kan daar niet naar luisteren. Herkennen anderen dat? Valt me ook op dat deze in dit topic nog geen enkele keer genoemd is.
Ja!!quote:Op donderdag 24 november 2022 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:
De zwarte dag van Hans is ook zo’n bizarre podcast.
Nee naar die Dionne en haar broer kan ik ook echt niet luisteren. Ze komt vreselijk dom over. Heeft dan ook nog een youtube gebeuren over misdaad en make-up...quote:Op woensdag 23 november 2022 18:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Hier ook begonnen gisteravond, nu halverwege de 2e afl.quote:Op donderdag 24 november 2022 11:27 schreef Caland het volgende:
De moord op Patrick sinds gisteren aan het luisteren, goede tip inderdaad.
Wat een verhaalquote:Op woensdag 23 november 2022 15:05 schreef miss_sly het volgende:
Root of Evil: The True Story of the Hodel Family and the Black Dahlia
Zij is gewoon graag aan het woord, denkt ook alles beter te weten.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb die van Moordzaken geluisterd over de Appelschaster babymoord, maar ik vond ze toen erg veel door elkaar heen praten. Kan iemand me vertellen of dat altijd zo is?
De podcast over Judit Nyari kun je dan waarschijnlijk ook wel waarderen.quote:Op donderdag 24 november 2022 11:27 schreef Caland het volgende:
De moord op Patrick sinds gisteren aan het luisteren, goede tip inderdaad.
Goeie, de gijzeling van Gladbeck met Marcel van Roosdalem is echt zwart komisch grappig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
Moorden in het Noorden.
De Deventer mediazaak.
Mathilde`s mysterie.
De kofferbakmoord.
Appie.
De Blankenberge tapes.
De gestolen schilderijen van Jopie Huisman.
De gijzeling van Gladbeck.
De showbizzmoord.
De Vlaamse kunstroof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |