abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206787849

Foto van Dora omdat het kan. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206787853
Had ik toch vrij vlot in de gaten dat ik m sloot. :')
pi_206787862
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Lonaa het volgende:

Ik denk dat ik deze user al bij de spamopsporingsservice heb aangemeld. :+
Ik wilde eigenlijk iets geïrriteerder reageren, maar niet iedereen leest alles terug en ik wilde geen mensen weg jagen :@

Maar fijn dat je pa kan helpen _O_

@minilot weet je wel hoeveel keuze er op die website is?? -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206787878
Ik ben me psychisch aan het voorbereiden op het schoolsupriseknutselen ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206787905
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben me psychisch aan het voorbereiden op het schoolsupriseknutselen ;(
Moet jij dat doen? :D

Dekbedlinkjes opgeslagen. Wol is wel prijzig zeg, even de spaarpot wat meer spekken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206787933
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dekbedlinkjes opgeslagen. Wol is wel prijzig zeg, even de spaarpot wat meer spekken.
Nee, maar ik heb wel een soort coördinerende rol (de planningsvaardigheden zijn nog wat prematuur) en ik moet mee naar de papierwinkel en ik wil voorkomen dat mijn huis onder de lijm zit en/of er vingers afgesneden worden en bovendien komt er gegarandeerd een driftbui bij kijken waar ik getuige van ben :P
pi_206787948
Yes @Isabeau mijn vader is een schat. :)
Straks even met de fysio overleggen of zij het ook goed idee vindt.

Zo eerst even de grote teleurstellingsronde.
pi_206788404
:'(

Naar het einde van de straat gelopen. Gezegd dat ze moest plassen. Wilde ze niet. Nou dan gaan we naar huis. Dat wilde ze ook niet want "what about walksies?" :'(

Dus, geen plas, en el hapje eten. Straks nog een keer proberen als ik terug ben. Wat kut dit zeg. En dan moet ze ook nog poepen. :{
pi_206788435
quote:

[..]

Ons 4-seizoenendekbed komt bij wollendekbed.nl vandaan (vet originele naam). Mocht je nog meer te kiezen willen hebben :+.

@Clubsoda hier ook ja. Zo geen zin in.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206788796
quote:

[..]

Oh, ik haal m'n wollen dekbedden altijd bij de aldi:
https://www.aldi.nl/aanbi(...)435-1-0.article.html

Ze hebben ze elk jaar zo in het naseizoen even in het assortiment. Zo te zien ben je nu net te laat, sorry.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206788850
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:00 schreef sigme het volgende:
Oh, ik haal m'n wollen dekbedden altijd bij de aldi:
https://www.aldi.nl/aanbi(...)435-1-0.article.html

Ze hebben ze elk jaar zo in het naseizoen even in het assortiment. Zo te zien ben je nu net te laat, sorry.
Oh dat is jammer! maar ik was er ook niet eerder over begonnen, eigen schuld. Ons dekbed komt van de Hema en was in het begin echt super warm, maar dat was ooit.
pi_206788852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:06 schreef Clubsoda het volgende:

Nee, maar ik heb wel een soort coördinerende rol (de planningsvaardigheden zijn nog wat prematuur) en ik moet mee naar de papierwinkel en ik wil voorkomen dat mijn huis onder de lijm zit en/of er vingers afgesneden worden en bovendien komt er gegarandeerd een driftbui bij kijken waar ik getuige van ben :P
Mentaal voorbereiden. Check.
pi_206788853
:D @Lonaa / hekwerk/vader

Jij hebt er dus zo eentje die midden in de nacht/vroeg in de morgen weigert om te plassen of poepen op het dichtsbijzijnde veldje met een lantaarnpaal, maar het per se wil doen op het veld heulemaal achteraan, in het pikdonker. Is ook altijd leuk met klein zwarte boomers of teckels, die zie je dan niet meer :')
pi_206788861
Sterkte @Clubsoda !

Ik ga eens kijken of ik kan schilderen zonder van top tot teen weer wit te eindigen :+
pi_206788874
Naar aanleiding van jullie dekbeddensores kocht ik net een vierseizoenendekbed bij de HEMA. Stond al op het lijstje maar nu eindelijk eens gedaan. Voornamelijk uit liefde voor vriend, want ik heb het eenmaal een beetje opgewarmd zelden koud onder de dekens :)
pi_206788883
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:04 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte @:Clubsoda !

Ik ga eens kijken of ik kan schilderen zonder van top tot teen weer wit te eindigen :+
Dat is mij nog nóóit gelukt. :') Tenzij blauwe verf :')
pi_206788909
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat is mij nog nóóit gelukt. :') Tenzij blauwe verf :')
:D Dat zou pas echt een prestatie zijn ja

Plafonds (muv de keuken, die hebben we al gedaan) heeft oom voor handen genomen. Hij is schilder. Dat scheelt in elk geval al een hoop gepruts en geknoei.
pi_206788971
Ik dacht dus slim te zijn B-)
Pakket voor kantoor thuis laten bezorgen omdat niet altijd iemand op kantoor is. Bestelling liep ook via kantoor, al doorgegeven dat ze mijn mailadres voor T&T moesten gebruiken.

Een week later maar eens geïnformeerd naar de status:
Hij is er hoor *O* En ik kreeg de T&T eindelijk doorgestuurd.

Gisteren bezorgd. Terwijl ik thuis was. Geen bel gehoord. Dus nu staat er letterlijk in de afleverstatus ‘voor getekend door buren’ :') :') :')

:') G :') L :') S :')

*rondje door de straat gaat maken*

Gelukkig is het, voor zover ik weet, een eerlijk stel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206789065
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:00 schreef borisz het volgende:

[..]
Neuh gewone sportkleding :P. Ik overweeg wel om wellicht wielerschoenen aan te schaffen dat je zo in je pedalen klikt. Maar met normale schoenen gaat het ook :+
Oef, op gewone schoenen - daar moet ik dan weer niet aan denken. Dan kan ik alleen maar op de pedalen duwen en er niet aan trekken en dan hou ik de instructeur niet bij! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_206789072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

@:minilot weet je wel hoeveel keuze er op die website is?? -O-
Oeps! Ik val 'm straks nog een keer lastig, joe? :+
pi_206789083
quote:
Sterkte @:Clubsoda !

Eindresultaatfoto! *O* Van jou dan hè? O+ Succes!
pi_206789291
quote:
:D @:Lonaa / hekwerk/vader

Jij hebt er dus zo eentje die midden in de nacht/vroeg in de morgen weigert om te plassen of poepen op het dichtsbijzijnde veldje met een lantaarnpaal, maar het per se wil doen op het veld heulemaal achteraan, in het pikdonker. Is ook altijd leuk met klein zwarte boomers of teckels, die zie je dan niet meer :')
Ik heb er precies zo 1 ja. Ze is vrij selectief, zeker met poepen. Uiteindelijk neem ik aan dat ze het gewoon gaat doen, want uiteindelijk moet ze toch...toch?! TOCH?!

Dat betekende op vakantie in Lübeck trouwens dat ik er na anderhalve dag achterkwam dat ze alleen maar iets wilde doen in de tuin/bosjes achter het hekje direct naast de stadspoort. Je weet wel, die enorme toeristische attractie. Stond ik daar 4x per dag quasi casual met zo'n lijn die in de bosjes verdween. :')
  woensdag 23 november 2022 @ 13:52:08 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206789399
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh dat is jammer! maar ik was er ook niet eerder over begonnen, eigen schuld. Ons dekbed komt van de Hema en was in het begin echt super warm, maar dat was ooit.
Je zou het nog kunnen proberen, afgelopen week lag de Aldi hier vol met alle non-food van afgelopen jaar en was er flinke korting. Heel veel dekbedden (niet zeker of er ook wollen bij waren)
pi_206789788
Bij Lidl, maar die moet je dan maar net in de buurt hebben, komende zaterdag wollen dekbedden.
140 is 49,99, 200 x 220 69,99 en 240 x 220 is 89,99.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_206790780
Bedankt voor de tips. gcjoel en Syrena. Ik krijg hier alleen wel weerstand omdat ik een warmer dekbed wil. Hij wil dat absoluut niet. Ik moest maar een 1-persoons uitzoeken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')