Ik wilde eigenlijk iets geïrriteerder reageren, maar niet iedereen leest alles terug en ik wilde geen mensen weg jagenquote:Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik deze user al bij de spamopsporingsservice heb aangemeld.
Moet jij dat doen?quote:Op woensdag 23 november 2022 12:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben me psychisch aan het voorbereiden op het schoolsupriseknutselen
Nee, maar ik heb wel een soort coördinerende rol (de planningsvaardigheden zijn nog wat prematuur) en ik moet mee naar de papierwinkel en ik wil voorkomen dat mijn huis onder de lijm zit en/of er vingers afgesneden worden en bovendien komt er gegarandeerd een driftbui bij kijken waar ik getuige van benquote:Op woensdag 23 november 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet jij dat doen?
Dekbedlinkjes opgeslagen. Wol is wel prijzig zeg, even de spaarpot wat meer spekken.
Ons 4-seizoenendekbed komt bij wollendekbed.nl vandaan (vet originele naam). Mocht je nog meer te kiezen willen hebbenquote:Op woensdag 23 november 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet jij dat doen?
Dekbedlinkjes opgeslagen. Wol is wel prijzig zeg, even de spaarpot wat meer spekken.
Oh, ik haal m'n wollen dekbedden altijd bij de aldi:quote:Op woensdag 23 november 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet jij dat doen?
Oh dat is jammer! maar ik was er ook niet eerder over begonnen, eigen schuld. Ons dekbed komt van de Hema en was in het begin echt super warm, maar dat was ooit.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:00 schreef sigme het volgende:
Oh, ik haal m'n wollen dekbedden altijd bij de aldi:
https://www.aldi.nl/aanbi(...)435-1-0.article.html
Ze hebben ze elk jaar zo in het naseizoen even in het assortiment. Zo te zien ben je nu net te laat, sorry.
Mentaal voorbereiden. Check.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Nee, maar ik heb wel een soort coördinerende rol (de planningsvaardigheden zijn nog wat prematuur) en ik moet mee naar de papierwinkel en ik wil voorkomen dat mijn huis onder de lijm zit en/of er vingers afgesneden worden en bovendien komt er gegarandeerd een driftbui bij kijken waar ik getuige van ben
Dat is mij nog nóóit gelukt.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:04 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte @:Clubsoda !
Ik ga eens kijken of ik kan schilderen zonder van top tot teen weer wit te eindigen
quote:Op woensdag 23 november 2022 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is mij nog nóóit gelukt.Tenzij blauwe verf
Oef, op gewone schoenen - daar moet ik dan weer niet aan denken. Dan kan ik alleen maar op de pedalen duwen en er niet aan trekken en dan hou ik de instructeur niet bij!quote:Op woensdag 23 november 2022 12:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh gewone sportkleding. Ik overweeg wel om wellicht wielerschoenen aan te schaffen dat je zo in je pedalen klikt. Maar met normale schoenen gaat het ook
Oeps! Ik val 'm straks nog een keer lastig, joe?quote:Op woensdag 23 november 2022 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
@:minilot weet je wel hoeveel keuze er op die website is??
Eindresultaatfoto!quote:Op woensdag 23 november 2022 13:04 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte @:Clubsoda !
Ik ga eens kijken of ik kan schilderen zonder van top tot teen weer wit te eindigen
Ik heb er precies zo 1 ja. Ze is vrij selectief, zeker met poepen. Uiteindelijk neem ik aan dat ze het gewoon gaat doen, want uiteindelijk moet ze toch...toch?! TOCH?!quote:Op woensdag 23 november 2022 13:04 schreef Candaasje het volgende:
@:Lonaa / hekwerk/vader
Jij hebt er dus zo eentje die midden in de nacht/vroeg in de morgen weigert om te plassen of poepen op het dichtsbijzijnde veldje met een lantaarnpaal, maar het per se wil doen op het veld heulemaal achteraan, in het pikdonker. Is ook altijd leuk met klein zwarte boomers of teckels, die zie je dan niet meer
Je zou het nog kunnen proberen, afgelopen week lag de Aldi hier vol met alle non-food van afgelopen jaar en was er flinke korting. Heel veel dekbedden (niet zeker of er ook wollen bij waren)quote:Op woensdag 23 november 2022 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is jammer! maar ik was er ook niet eerder over begonnen, eigen schuld. Ons dekbed komt van de Hema en was in het begin echt super warm, maar dat was ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |