Ik wilde eigenlijk iets geïrriteerder reageren, maar niet iedereen leest alles terug en ik wilde geen mensen weg jagenquote:Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik deze user al bij de spamopsporingsservice heb aangemeld.
Moet jij dat doen?quote:Op woensdag 23 november 2022 12:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben me psychisch aan het voorbereiden op het schoolsupriseknutselen
Nee, maar ik heb wel een soort coördinerende rol (de planningsvaardigheden zijn nog wat prematuur) en ik moet mee naar de papierwinkel en ik wil voorkomen dat mijn huis onder de lijm zit en/of er vingers afgesneden worden en bovendien komt er gegarandeerd een driftbui bij kijken waar ik getuige van benquote:Op woensdag 23 november 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet jij dat doen?
Dekbedlinkjes opgeslagen. Wol is wel prijzig zeg, even de spaarpot wat meer spekken.
Ons 4-seizoenendekbed komt bij wollendekbed.nl vandaan (vet originele naam). Mocht je nog meer te kiezen willen hebbenquote:Op woensdag 23 november 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet jij dat doen?
Dekbedlinkjes opgeslagen. Wol is wel prijzig zeg, even de spaarpot wat meer spekken.
Oh, ik haal m'n wollen dekbedden altijd bij de aldi:quote:Op woensdag 23 november 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet jij dat doen?
Oh dat is jammer! maar ik was er ook niet eerder over begonnen, eigen schuld. Ons dekbed komt van de Hema en was in het begin echt super warm, maar dat was ooit.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:00 schreef sigme het volgende:
Oh, ik haal m'n wollen dekbedden altijd bij de aldi:
https://www.aldi.nl/aanbi(...)435-1-0.article.html
Ze hebben ze elk jaar zo in het naseizoen even in het assortiment. Zo te zien ben je nu net te laat, sorry.
Mentaal voorbereiden. Check.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Nee, maar ik heb wel een soort coördinerende rol (de planningsvaardigheden zijn nog wat prematuur) en ik moet mee naar de papierwinkel en ik wil voorkomen dat mijn huis onder de lijm zit en/of er vingers afgesneden worden en bovendien komt er gegarandeerd een driftbui bij kijken waar ik getuige van ben
Dat is mij nog nóóit gelukt.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:04 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte @:Clubsoda !
Ik ga eens kijken of ik kan schilderen zonder van top tot teen weer wit te eindigen
quote:Op woensdag 23 november 2022 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is mij nog nóóit gelukt.Tenzij blauwe verf
Oef, op gewone schoenen - daar moet ik dan weer niet aan denken. Dan kan ik alleen maar op de pedalen duwen en er niet aan trekken en dan hou ik de instructeur niet bij!quote:Op woensdag 23 november 2022 12:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh gewone sportkleding. Ik overweeg wel om wellicht wielerschoenen aan te schaffen dat je zo in je pedalen klikt. Maar met normale schoenen gaat het ook
Oeps! Ik val 'm straks nog een keer lastig, joe?quote:Op woensdag 23 november 2022 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
@:minilot weet je wel hoeveel keuze er op die website is??
Eindresultaatfoto!quote:Op woensdag 23 november 2022 13:04 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte @:Clubsoda !
Ik ga eens kijken of ik kan schilderen zonder van top tot teen weer wit te eindigen
Ik heb er precies zo 1 ja. Ze is vrij selectief, zeker met poepen. Uiteindelijk neem ik aan dat ze het gewoon gaat doen, want uiteindelijk moet ze toch...toch?! TOCH?!quote:Op woensdag 23 november 2022 13:04 schreef Candaasje het volgende:
@:Lonaa / hekwerk/vader
Jij hebt er dus zo eentje die midden in de nacht/vroeg in de morgen weigert om te plassen of poepen op het dichtsbijzijnde veldje met een lantaarnpaal, maar het per se wil doen op het veld heulemaal achteraan, in het pikdonker. Is ook altijd leuk met klein zwarte boomers of teckels, die zie je dan niet meer
Je zou het nog kunnen proberen, afgelopen week lag de Aldi hier vol met alle non-food van afgelopen jaar en was er flinke korting. Heel veel dekbedden (niet zeker of er ook wollen bij waren)quote:Op woensdag 23 november 2022 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is jammer! maar ik was er ook niet eerder over begonnen, eigen schuld. Ons dekbed komt van de Hema en was in het begin echt super warm, maar dat was ooit.
Volgende stap is aparte beddenquote:Op woensdag 23 november 2022 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt voor de tips. gcjoel en Syrena. Ik krijg hier alleen wel weerstand omdat ik een warmer dekbed wil. Hij wil dat absoluut niet. Ik moest maar een 1-persoons uitzoeken
quote:
Een 1-persoons dekbed is echt een van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt voor de tips. gcjoel en Syrena. Ik krijg hier alleen wel weerstand omdat ik een warmer dekbed wil. Hij wil dat absoluut niet. Ik moest maar een 1-persoons uitzoeken
Ben je niet helemaal lekker ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2022 15:37 schreef Myraela het volgende:
Dit is wel weer de periode dat het ultieme gebaar van liefde is om aan de andere kant van het bed te gaan liggen wanneer je eerder gaat slapen. Zodat je man zodra hij boven komt in een warm bed kan kruipen en jij vervolgens weer een kwartier ligt te rillen op je eigen stukje.
Die scan was dat niet voor de plattegronden? Dat vond ik echt een heel onbegrijpelijk apparaat, maar de plattegronden waren wel goedquote:Op woensdag 23 november 2022 15:40 schreef Myraela het volgende:
En de fotograaf voor het huis is geweest.Foto's, filmpjes, 360graden en een of andere scan waarvoor zelfs de katten niet mochten bewegen. Geen idee dat ze dat allemaal zouden doen, maar het is weer gedaan.
![]()
Volgende om ons op voor te bereiden zijn de bezichtigingen, daarvoor wil ik het nog netter en schoner hebben. Ik heb altijd het gevoel dat het bij ons thuis zelfs na dagen alles opruimen en schoonmaken nog steeds niet net zo netjes is als bij andere mensen.
Nou dat dus! En hij houdt niet eens van een warm bed en dan zou ik als blijk van liefde tot twee keer toe moeten koukleumen. Ga gauw wegquote:Op woensdag 23 november 2022 15:48 schreef gcjoel het volgende:
Ben je niet helemaal lekker ofzo?![]()
Dat is alleen zo als hij dat voor jou doet natuurlijk, niet andersom.
Ik denk het inderdaad. Ze kon geen Nederlands en ik kon haar accent Engels niet goed verstaan, dus het is me niet helemaal duidelijk geworden. Heel vaag ding wel, ja.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die scan was dat niet voor de plattegronden? Dat vond ik echt een heel onbegrijpelijk apparaat, maar de plattegronden waren wel goed
Ik zie het als een ruil voor wel altijd m'n ijsklompjes van voeten mogen opwarmen bij hem.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal lekker ofzo?![]()
Dat is alleen zo als hij dat voor jou doet natuurlijk, niet andersom.
Wij moesten inderdaad al die troepjes in de schuur zetten want hij maakte het filmpje in 1x. Best onhandig maar goed, alleen de bezichtigingen nog en dan mag je er weer wonenquote:Op woensdag 23 november 2022 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het inderdaad. Ze kon geen Nederlands en ik kon haar accent Engels niet goed verstaan, dus het is me niet helemaal duidelijk geworden. Heel vaag ding wel, ja.
Sowieso had ik echt niet verwacht dat ze filmpjes en alles gingen maken. Ik had in elke kamer een krat met troepjes die ik voor foto's uit het beeld wilde halen, maar door de filmpjes en 360 beelden ging dat dus niet ideaal en moest het echt naar andere verdiepingen.
Benieuwd naar het resultaat in ieder geval.
Klinkt inderdaad niet heel relaxed, goed dat je het gesprek wel gedaan hebt. Nu weet je dat het niet past.quote:Op woensdag 23 november 2022 16:01 schreef Blues het volgende:
Dat was een leuk gesprek met 2 reva-artsen en de TL.
Daarna even gekeken in het ienemienie secretariaat waar je dus meestal alleen komt te zitten.
En dat ik precies het punt waarom ik het niet ga doen... je moet je met het rooster volledig richten op de artsen en je collega (je bent dus maar met zijn 2tjes) er is verder niemand die voor je kan invallen/waar je mee kan ruilen.
Allemaal heel beperkt.
En ik sprak even met de sec daar en die vertelde dat de tel altijd bezet moet zijn en dat betekent dat je dus bijna geen pauzes kan nemen. Lunch snel tussendoor, maar meestal niet maar dan ga je gewoon wat eerder weg.
Nou eh... nee. En de vibe die er hing tussen die sec en mijzelf was ook niet meteen lekker.
Onderbuikje zei nee
Dus ik ga morgen bellen dat ik me terugtrek.. er zijn nog 3 andere kandidaten.
Heb je nog goede tips voor de bezichtigingen?quote:Op woensdag 23 november 2022 16:02 schreef gcjoel het volgende:
Wij moesten inderdaad al die troepjes in de schuur zetten want hij maakte het filmpje in 1x. Best onhandig maar goed, alleen de bezichtigingen nog en dan mag je er weer wonen
Klinkt als een goede keuze!quote:Op woensdag 23 november 2022 16:01 schreef Blues het volgende:
Daarna even gekeken in het ienemienie secretariaat waar je dus meestal alleen komt te zitten.
En dat ik precies het punt waarom ik het niet ga doen... je moet je met het rooster volledig richten op de artsen en je collega (je bent dus maar met zijn 2tjes) er is verder niemand die voor je kan invallen/waar je mee kan ruilen.
Allemaal heel beperkt.
En ik sprak even met de sec daar en die vertelde dat de tel altijd bezet moet zijn en dat betekent dat je dus bijna geen pauzes kan nemen. Lunch snel tussendoor, maar meestal niet maar dan ga je gewoon wat eerder weg.
Nou eh... nee. En de vibe die er hing tussen die sec en mijzelf was ook niet meteen lekker.
Onderbuikje zei nee
Ik vind het zo leuk dat je het gedaan hebt. Hoop ook dat ze je willen, je kan daar nog zeker 4 jaar aan de slagquote:Op woensdag 23 november 2022 16:06 schreef Blues het volgende:
Wie kan er nou zeggen op zijn/haar 63e dat ze nog uitgenodigd is voor een sollicitatiegesprek
Ik vond dat al strelend.
Ze maakt wel een opmerking over een hele informele mail... eh ja.. daar was ik me van bewust
Mijn ultieme gebaar van liefde is dat ik dan haar elektrische deken vast even aanzet. Verder ga ik nietquote:Op woensdag 23 november 2022 15:37 schreef Myraela het volgende:
Dit is wel weer de periode dat het ultieme gebaar van liefde is om aan de andere kant van het bed te gaan liggen wanneer je eerder gaat slapen. Zodat je man zodra hij boven komt in een warm bed kan kruipen en jij vervolgens weer een kwartier ligt te rillen op je eigen stukje.
quote:Op woensdag 23 november 2022 15:37 schreef Myraela het volgende:
Dat is dan in elk geval een reuze leerzaam gesprek geweest!quote:Op woensdag 23 november 2022 16:01 schreef Blues het volgende:
Allemaal heel beperkt.
Onderbuikje zei nee
Wij waren ook uit logeren, dat is de beste tip al.quote:Op woensdag 23 november 2022 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nog goede tips voor de bezichtigingen?
Ik moet nog wat kasten waar ik nu spullen in heb gepropt overzichtelijk proberen te maken. Maar mag wat dozen met spullen bij een vriendin stallen.
Katten en alle zooi gaan waarschijnlijk naar mijn schoonvader. En wij dan ook, want wij zijn geen mensen die een huis netjes kunnen houden, dus beter zijn wij gewoon de dagen van de bezichtigingen niet in de buurt.
Lees ook even m'n vorige berichtquote:Op woensdag 23 november 2022 16:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat je het gedaan hebt. Hoop ook dat ze je willen, je kan daar nog zeker 4 jaar aan de slag![]()
En informeel = wie jij bent. En dat is het voornaamste. Past ook prima bij de functie, vind ik.
Oh god ja. Ik zat wel in de kantine, soms te werken. En er waseen toffe moeder wiens kind volledig hetzelfde traject volgde. Maar heugelijk was het zeker niet.quote:Op woensdag 23 november 2022 16:18 schreef minilot het volgende:
Mensen die overwegen zich voort te planten zouden er eigenlijk goed van doordrongen moeten worden hoeveel tijd er gestoken moet worden in op een bankje wachten tot de zwemles voorbij is.![]()
Het is niet te doen, die andere ouders hierquote:Op woensdag 23 november 2022 16:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh god ja. Ik zat wel in de kantine, soms te werken. En er waseen toffe moeder wiens kind volledig hetzelfde traject volgde. Maar heugelijk was het zeker niet.
Nee, gewoon neequote:Op woensdag 23 november 2022 15:37 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |