Het is hier zowaar weer eens gelukt.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:17 schreef Heeinz het volgende:
Van de ene wachtrij naar de andere met dit ticketsysteem
Hier ook, onder andere de Klassiekerquote:Op woensdag 23 november 2022 11:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is hier zowaar weer eens gelukt.
Idem.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier ook, onder andere de Klassieker
Ergens in de 2e helft zag ik nog een soort statistiek voorbij komen. Geen idee wat het precies betekende, maar daarin stond Tadic in ieder geval ook genoemd naast 2 brazilianen.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:43 schreef PicoMMP het volgende:
Tadic bij Servië op rechts.
En Gudelj op het WK
"Receptions in between midfield and defensive lines"quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:01 schreef manny het volgende:
[..]
Ergens in de 2e helft zag ik nog een soort statistiek voorbij komen. Geen idee wat het precies betekende, maar daarin stond Tadic in ieder geval ook genoemd naast 2 brazilianen.
Moet zeggen dat ze bij dit WK wel meer cijfers / statistieken laten zien waarvan ik niet helemaal snap wat het betekent / inhoudt.
Volgens mij speelde hij in een vrije rol achter de spits.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:43 schreef PicoMMP het volgende:
Tadic bij Servië op rechts.
En Gudelj op het WK
Ah. Nou dan waardeer ik hem enorm.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Receptions in between midfield and defensive lines"
Kenners waarderen deze statistiek.
ik zou echt een hekel aan hem hebben als die niet voor Ajax zou spelenquote:
Vond hem gisteren niet geweldigquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:36 schreef Scorpie het volgende:
Die Noppert moet je koste wat het kost halen.
Ake en Frenkie misschien net een voldoende maar een keeper staat daar toch wel een beetje los van, 1e wedstrijd was hij solide, deze wedstrijd gewoon minder en zat hij wat meer in pasveermode.quote:
Ik heb een hekel aan hem.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik zou echt een hekel aan hem hebben als die niet voor Ajax zou spelen
No brainer inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:36 schreef Scorpie het volgende:
Goede kans dat hij, als hij de lijn doortrekt, een mooi aanbod krijgt uit het buitenland.Uit de categorie Southampton.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:36 schreef Scorpie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |