abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2022 @ 12:57:42 #201
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207005914
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wie is ze?
Antwerp.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 9 december 2022 @ 13:00:08 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207005944
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:57 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Antwerp.
Ik had het nog niet gelezen over Blind, sorry.
pi_207007432
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die Kaplan is links maar schijnt redelijk tweebenig te zijn.
Ah ok, dat scheelt dan al weer... Bassey mag sowieso wel even banken en als backup voor Wijndal proberen wat stabieler te worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207009691
Keeper van Kroatië halen.
  vrijdag 9 december 2022 @ 18:56:01 #205
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207011375
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Charisteasgod
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 10 december 2022 @ 10:15:35 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_207024863
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Zeg ik al 3 jaar geleden!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 10 december 2022 @ 10:42:28 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207025061
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 december 2022 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Zeg ik al 3 jaar geleden!
Toen was hij te goedkoop.
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2022 @ 20:11:08 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_207045882
John Heitinga eist meer van de talenten van Jong Ajax, zo vertelt hij zondagavond in gesprek met Ajax TV. De beloften gingen onderuit tegen Jong FC Utrecht en dat stelt de oefenmeester teleur. De oud-speler van de club ziet voldoende verbeterpunten.

'Ik vind dit absoluut Ajax-onwaardig. Wij kunnen en moeten veel beter', zo vertelt de voormalig verdediger. 'Voetballen is leuk, maar er komt veel meer bij kijken dan alleen voetballen. Het is niet zo dat ze jongens hier mee mogen voetballen omdat ze contributie betalen. Het is hier een topsportcultuur en je bent uiteindelijk werknemer. Als je de stap naar het eerste elftal of een succesvolle carrière wilt zetten, dan komt er meer bij kijken.'

Zondag kende Jong Ajax moeite met het creëren van echte mogelijkheden. Het komt deels door de spelopvatting van de opponent, maar Heitinga eist daarin meer. 'Het is een trend en dat is al wat langer. Wij moeten een middel vinden om de goal eerder te maken. Je moet compacte organisaties gaan afbreken. De bezetting op het veld is belangrijk, je moet ruimtes groter maken bij de tegenstander. Dat lag vooral aan onszelf.'

Een Ajax-talent dat de voorbije tijd veel lof heeft gekregen, is Jorrel Hato. Heitinga zag hem tegen de beloften van FC Utrecht echter in de fout gaan. 'De tweede tegengoal is een heel mooi leermoment voor Jorrel. Je moet altijd je eerste duel winnen en nooit de bal laten stuiteren. Dat zijn momenten die je moet incasseren, maar als ik puur naar het spel kijk, dan kunnen wij veel beter. We moeten vaster zijn en leren wat een wedstrijd vraagt.'

Teleurstelling bij Heitinga
'Het gevoel van teleurstelling overheerst. Wij kunnen veel beter', luidt de conclusie van de Ajax-trainer. 'Met alle respect, maar je speelt tegen de nummer laatst. Het is een feit dat wij moeite hebben tegen ploegen die lager dan wij op de ranglijst staan. Ondanks onze jeugdige ploeg verwacht ik veel meer. Met name ook in het creëren van kansen. Je moet soms wat meer op zoek gaan naar de goal.'

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207049409
"Er wordt meer gevraagd"
"Duels winnen"
"Meer op zoek gaan naar de goal"

Johnny komt er wel, wat een teksten _O_
  Trouwste user 2022 maandag 12 december 2022 @ 10:00:55 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_207050371
SC Heerenveen wacht de transferontwikkelingen rond Andries Noppert rustig af. Ajax heeft interesse, maar technisch manager Ferry de Haan weet officieel nog van niets.

Noppert is na zijn WK-doorbraak bij het Nederlands elftal in beeld om de nieuwe doelman van Ajax te worden, zo meldt naast De Telegraaf nu ook Voetbal International. "Andries heeft zichzelf natuurlijk op een hele positieve manier laten zien", reageert De Haan tegenover VI.

"Maar tot op heden heeft zich nog geen club officieel bij ons gemeld voor hem", voegt de technisch manager van Heerenveen eraan toe. "Toch weet ik hoe het werkt, Andries staat er goed op, en we wachten wel af wat er komen gaat."

Noppert kwam afgelopen zomer transfervrij over van Go Ahead Eagles en ligt in Heerenveen nog anderhalf jaar vast. Volgens De Telegraaf is er ook belangstelling uit de Premier League en Serie A. Bij Ajax lopen de contracten van Remko Pasveer (39) en Maarten Stekelenburg (40) na dit seizoen af.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207050411
Lekker gescout van sc Heerenveen. Transfervrij binnengehengeld, en dan even dik verkopen in de winter.

Dit moet Ajax overigens natuurlijk niet doen, gaat niks worden.
pi_207050456
Bord op schoot scouting _O_
  maandag 12 december 2022 @ 10:11:55 #213
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207050487
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker gescout van sc Heerenveen. Transfervrij binnengehengeld, en dan even dik verkopen in de winter.

Dit moet Ajax overigens natuurlijk niet doen, gaat niks worden.
Bij Ajax zijn ze doorgaans dol op keepers die het spel continu vertragen.

Noppert was toch de reservekeeper achter Gorter twee jaar terug? _O-
Makkelijk eerste
pi_207050571
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Klopt. :P Zat een jaar geleden zelfs nog op het bankie toen Warner Hahn in de ArenA Ajax op een 0-0 gelijkspel hield
  maandag 12 december 2022 @ 10:33:12 #215
474254 GurneyIsBestOke
pi_207050737
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Klopt. :P Zat een jaar geleden zelfs nog op het bankie toen Warner Hahn in de ArenA Ajax op een 0-0 gelijkspel hield
Tja, opportunistisch als de pest. Hij heeft een goede fase in zijn carrière maar als hij écht zo'n goede keeper was zou hij al langer dan een jaar keeper zijn op een redelijk niveau. Hij maakt goede, spectaculaire reddingen maar als je meer inzoomt op zijn specifieke kwaliteiten is het weinig functioneel allemaal (bokst onnodig vaak ballen weg, gaat overdreven liggen met de bal, meevoetballend kan hij niks), dat maakt niks uit voor Heerenveen waar je vooral de 0 moet houden maar wel voor Ajax waar een keeper meer moet kunnen.

Uiteindelijk was ie ook enkel mee wegens een zeer omstreden penalty-onderzoek waarvan je de uitkomsten op zijn minst dubieus mag noemen, en keepte hij omdat Pasveer helemaal de weg kwijt is en omdat Bijlow in de ogen van hoekweetalles maar weinig goed kan doen. Ik denk dat je nu overdreven veel gaat betalen voor een niet zo speciale keeper.
Makkelijk eerste
pi_207050776
Dit kan toch niet.
pi_207050916
Ik vind het best logisch, die jongen heeft een enorme ontwikkeling meegemaakt, met name mentaal. Als je ziet wat ie 5 wedstrijden onder hoogspanning heeft gepresteerd en er een goede nuchtere kop op zit mag ie van mij gewoon komen. Het is niet dat we heel veel luxe op die positie hebben met twee bejaarden en een jonge keeper waar de foutjes nog uit het spel moeten verdwijnen.

Naast Noppert heb je qua realistische aankopen en Nederlandse keepers wellicht alleen nog Flekken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207050927
Pasveer en Steek gaan sowieso met pensioen. Of Noppert nou de beste keus is, mwoah, maar dat er iets gedaan moet gebeuren is wel duidelijk.
pi_207051047
Ah, dus Gorter is afgeschreven?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_207051288
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 10:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ah, dus Gorter is afgeschreven?
Kan er geen kut van natuurlijk.
  maandag 12 december 2022 @ 11:27:44 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207051305
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dat zegt niet zo heel veel, maar ik vind hem niet echt een bijzondere keeper, Danny Blind heeft hem hem van dichtbij meegemaakt dus die kan hem wel redelijk beoordelen denk ik.
  maandag 12 december 2022 @ 11:42:55 #222
474254 GurneyIsBestOke
pi_207051489
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zegt niet zo heel veel, maar ik vind hem niet echt een bijzondere keeper, Danny Blind heeft hem hem van dichtbij meegemaakt dus die kan hem wel redelijk beoordelen denk ik.
Het is meer dat je zijn goede vorm ook moet behandelen als een uitschieter naar boven, het is allemaal te kort om er vanuit te gaan dat dit gelijk zijn niveau is en zoals je ook al zegt toont hij geen uitzonderlijke kwaliteiten.

En Blind, tja das naar mijn idee rond vGaal wel een jaknikker, uiteindelijk heeft vGaal het helemaal aan Hoek overgelaten, gezien zijn ervaring als keeperstrainer wil je hem serieus nemen maar wat die man deed was echt onzinnig.
Makkelijk eerste
  maandag 12 december 2022 @ 11:48:35 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207051576
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is meer dat je zijn goede vorm ook moet behandelen als een uitschieter naar boven, het is allemaal te kort om er vanuit te gaan dat dit gelijk zijn niveau is en zoals je ook al zegt toont hij geen uitzonderlijke kwaliteiten.

En Blind, tja das naar mijn idee rond vGaal wel een jaknikker, uiteindelijk heeft vGaal het helemaal aan Hoek overgelaten, gezien zijn ervaring als keeperstrainer wil je hem serieus nemen maar wat die man deed was echt onzinnig.
Blind heeft wel een Ajax connectie, komt als het goed is weer terug in de rvc dus zijn oordeel of Noppert er bovenuit stak (niet alleen qua lengte) tijdens dit WK op trainingen etc. tov Pasveer en Bijlow lijkt me wel serieus te nemen, heeft weinig met Van Gaal of Hoek te maken.
  maandag 12 december 2022 @ 11:50:56 #224
474254 GurneyIsBestOke
pi_207051611
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
Blind heeft wel een Ajax connectie, komt als het goed is weer terug in de rvc dus zijn oordeel of Noppert er bovenuit stak (niet alleen qua lengte) tijdens dit WK op trainingen etc. tov Pasveer en Bijlow lijkt me wel serieus te nemen, heeft weinig met Van Gaal of Hoek te maken.
Bron was 1908 dus niet geheel objectief (wel betrouwbaar) maar het was volgens hem Bijlow die op de trainingen er bovenuit stak.
Makkelijk eerste
  maandag 12 december 2022 @ 11:51:55 #225
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207051622
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Bron was 1908 dus niet geheel objectief (wel betrouwbaar) maar het was volgens hem Bijlow die op de trainingen er bovenuit stak.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')