Bij Ajax zijn ze doorgaans dol op keepers die het spel continu vertragen.quote:Op maandag 12 december 2022 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker gescout van sc Heerenveen. Transfervrij binnengehengeld, en dan even dik verkopen in de winter.
Dit moet Ajax overigens natuurlijk niet doen, gaat niks worden.
Klopt.quote:Op maandag 12 december 2022 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn ze doorgaans dol op keepers die het spel continu vertragen.
Noppert was toch de reservekeeper achter Gorter twee jaar terug?
Tja, opportunistisch als de pest. Hij heeft een goede fase in zijn carrière maar als hij écht zo'n goede keeper was zou hij al langer dan een jaar keeper zijn op een redelijk niveau. Hij maakt goede, spectaculaire reddingen maar als je meer inzoomt op zijn specifieke kwaliteiten is het weinig functioneel allemaal (bokst onnodig vaak ballen weg, gaat overdreven liggen met de bal, meevoetballend kan hij niks), dat maakt niks uit voor Heerenveen waar je vooral de 0 moet houden maar wel voor Ajax waar een keeper meer moet kunnen.quote:Op maandag 12 december 2022 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.Zat een jaar geleden zelfs nog op het bankie toen Warner Hahn in de ArenA Ajax op een 0-0 gelijkspel hield
Kan er geen kut van natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2022 10:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ah, dus Gorter is afgeschreven?
Dat zegt niet zo heel veel, maar ik vind hem niet echt een bijzondere keeper, Danny Blind heeft hem hem van dichtbij meegemaakt dus die kan hem wel redelijk beoordelen denk ik.quote:Op maandag 12 december 2022 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn ze doorgaans dol op keepers die het spel continu vertragen.
Noppert was toch de reservekeeper achter Gorter twee jaar terug?
Het is meer dat je zijn goede vorm ook moet behandelen als een uitschieter naar boven, het is allemaal te kort om er vanuit te gaan dat dit gelijk zijn niveau is en zoals je ook al zegt toont hij geen uitzonderlijke kwaliteiten.quote:Op maandag 12 december 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo heel veel, maar ik vind hem niet echt een bijzondere keeper, Danny Blind heeft hem hem van dichtbij meegemaakt dus die kan hem wel redelijk beoordelen denk ik.
Blind heeft wel een Ajax connectie, komt als het goed is weer terug in de rvc dus zijn oordeel of Noppert er bovenuit stak (niet alleen qua lengte) tijdens dit WK op trainingen etc. tov Pasveer en Bijlow lijkt me wel serieus te nemen, heeft weinig met Van Gaal of Hoek te maken.quote:Op maandag 12 december 2022 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is meer dat je zijn goede vorm ook moet behandelen als een uitschieter naar boven, het is allemaal te kort om er vanuit te gaan dat dit gelijk zijn niveau is en zoals je ook al zegt toont hij geen uitzonderlijke kwaliteiten.
En Blind, tja das naar mijn idee rond vGaal wel een jaknikker, uiteindelijk heeft vGaal het helemaal aan Hoek overgelaten, gezien zijn ervaring als keeperstrainer wil je hem serieus nemen maar wat die man deed was echt onzinnig.
Bron was 1908 dus niet geheel objectief (wel betrouwbaar) maar het was volgens hem Bijlow die op de trainingen er bovenuit stak.quote:Op maandag 12 december 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind heeft wel een Ajax connectie, komt als het goed is weer terug in de rvc dus zijn oordeel of Noppert er bovenuit stak (niet alleen qua lengte) tijdens dit WK op trainingen etc. tov Pasveer en Bijlow lijkt me wel serieus te nemen, heeft weinig met Van Gaal of Hoek te maken.
quote:Op maandag 12 december 2022 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bron was 1908 dus niet geheel objectief (wel betrouwbaar) maar het was volgens hem Bijlow die op de trainingen er bovenuit stak.
Dit is m'n startpagina.quote:
Het feit dat hij hem niet op 10 zet duidt dan toch juist op tactisch inzicht?quote:Op woensdag 14 december 2022 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kan prima Kudus opstellen op 10. Maar dan moet je extra defensieve zekerheid inbouwen want verdedigen kan hij niet. Dat is dan een taak voor Schreuder. Maar van enig tactisch inzicht is er niets te bespeuren bij ome Fred.
22 januari wordt een mooie dag. Als in definitieve einde Alfred.
Gaat niet gebeuren midden in het seizoen.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kan prima Kudus opstellen op 10. Maar dan moet je extra defensieve zekerheid inbouwen want verdedigen kan hij niet. Dat is dan een taak voor Schreuder. Maar van enig tactisch inzicht is er niets te bespeuren bij ome Fred.
22 januari wordt een mooie dag. Als in definitieve einde Alfred.
Denk het ook niet maar hij moet wel een ander Ajax laten zien.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren midden in het seizoen.
Natuurlijk, en hopelijk is hij daar nu hard mee aan de slag, maar de WK gangers, uitgezonderd een aantal hebben nog vrij dus het wordt een race tegen de klok. Denk dat er nog 2 weken training voor de eerste wedstrijd is over blijft.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het ook niet maar hij moet wel een ander Ajax laten zien.
Mja, hij is wel de man in vorm zo eerlijk moeten we zijn. Dan is het niet gek dat je naar een opstelling zoekt waar hij goed in kan renderen. Je kunt een team bouwen om bepaalde spelers heen. Het is lang om Tadic en Antony heen gebouwd. Nu is Tadic duidelijk minder en zijn er nieuwe spelers gekomen. Dan zal je tactisch wat anders moeten staan. Ten Hag begon ook niet altijd goed maar zijn hand was altijd wel duidelijk in de omzettingen die hij deed. Schreuder doet in mijn ogen maar wat. Ene keer Tadic op 10 en dan weer rechts en dan nu weer links en Bergwijn rechts.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het feit dat hij hem niet op 10 zet duidt dan toch juist op tactisch inzicht?
En Ten Hag dacht daar hetzelfde over dus die begrijpt er dan ook niks van?
Een elftal goed laten functioneren is gewoon niet zo makkelijk maar wat ik wel verschil vind is dat Ten Hag op een gegeven moment zag dat je beter met de punt naar voren kan spelen en vervolgens heeft hij dat elftal geëvolueerd naar een 3-4-3 zeg maar en daar had hij ook de spelers voor.
Schreuder dacht daar mee door te kunnen gaan maar moet ook gewoon bij het begin beginnen en eerst verdedigende zekerheid inbouwen en van daaruit werken aan een aanvallender concept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |