quote:Op maandag 9 januari 2023 23:55 schreef rinardo het volgende:
Foto voor een snel overzicht , iedereen met naam bijelkaar.
Ik twijfelde ook tussen Judy en Chelsea. Judy wint voor mij nog net, maar Chelsey is een goede tweede.quote:
zingen is niet erg, met bedden lopen te gooien is erger en je niet naar je leeftijd gedragenquote:
Mee eens en ... erg gemaakt ... als er iets gebeurd direct 'kijk mij eens' en al dat irritante Engels gebruiken ...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:46 schreef Cupfighter het volgende:
Chelsea, wat een irritant druk meisje
Ja zingen en Engels praten. Fucking irritantquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:40 schreef S_101 het volgende:
[..]
Mee eens en ... erg gemaakt ... als er iets gebeurd direct 'kijk mij eens' en al dat irritante Engels gebruiken ...
Ben wel klaar met haar, ik hoop oprecht dat ze eruit vliegt. Met als goede tweede en derde Danny en Chayron.
Het spel spelen prima maar wat een engnekken zeg ...
Die mag er van mij ook uit, irritant ventjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:49 schreef Lillfex het volgende:
Michelangelo Hij valt me heel erg tegen. Niet doordat hij de drie op de bank heeft gezet maar omdat hij niet eerlijk de reden waarom verteld. Verder mogen Danny en Chelsey en Jason er ook voor mij uit.
Je vergeet wel wat alle vrouwen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 03:16 schreef marky het volgende:
Blaaskaak Ias
Mopperkont Rob
Ruggegraatloos Chayron
Glijer Danny
Jolien jolien jooooooooliennnn🎸quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:01 schreef BelLegisch het volgende:
Chiara en Chiara
En die ‘vriendin’ van haar, kan op haar naam niet komen.
Rob mag ook nr huis wegens zijn pijn
Hij gooit Danny nu continu onder de bus. Bij alles wat komt bovendrijven van die tijd sleurt hij snel Danny erbij.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:26 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ben geswitched naar Chayron omdat hij tijden dat "We kunnen MichelAngelo wel gebruiken gesprek" gewoon ja, ja, ja, zei en nu ineens alle schuld in Danny zijn schoenen schuift.
Dat vind ik niet zo rechtvaardig, want hij had ook tijdens dat gesprek tegen Danny kunnen zeggen dat hij het er niet mee eens was.
jolienquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:54 schreef BBERTJE het volgende:
Door het vertrek van Chiara nu al een nieuwe
[poll=5220]
Tja, ze was er toch uitgestemd, dus zo populair toch ook niet. Tenzij die hele uitslag een farce was omdat al bekend was dat Rob toch ging vertrekkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
Charlotte, maar ja schijnbaar moet je nep doen om populair te zijn bij de kijkers
Ja zo snel mogelijk er weer uit die blaaskaakquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:47 schreef wolffie het volgende:
Danny belachelijk dat hij terug mocht komen.
Op twitter is hij niet populair. En twitter is hevig pro-rode kamer/Charlotte dus dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Hier zijn we behoorlijk eensgezind over Danny. Ik weet echter niet hoe er buiten Fok! naar hem gekeken wordt. Ik hoop hetzelfde.
Ik twijfel over zijn geaardheid.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Hier zijn we behoorlijk eensgezind over Danny. Ik weet echter niet hoe er buiten Fok! naar hem gekeken wordt. Ik hoop hetzelfde.
Ben dus niet de enige, ik denk echt dat die nog uit de kast moet komen ofzo.quote:
Wat Charlotte wordt kwalijk genomen dat ze teveel Engels spreekt, zo moet het Lindsey worden kwalijk genomen dat ze teveel straattaal gebruikt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:05 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige, ik denk echt dat die nog uit de kast moet komen ofzo.
Sowieso hekel aan hem.
Oh en Lindsey irriteer ik me ook steeds meer aan...die praat ook alleen maar zoals het uit komt...hele tijd roepen dat het een spel is blablabla maar zodra madam op de nominatie staat is het ineens allemaal op haar gemunt en ze snapt niet dat mensen zo kunnen zijn..
Dus die twee mogen van mij door het gat van de deur.
Ik vind ze beiden even erg.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wacht.....
Dit wordt Lindsey![]()
Ik vind haar nog ergen dan danny
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:18 schreef livelink het volgende:
Lindsey en Danny moeten er voor mij echt uit. Maar ze blijven die dans maar ontspringen of mogen weer terugkomen.
Leuk wel, dat niet iedereen dezelfde bewoners graag mag of juist stom vindt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:17 schreef Trend24 het volgende:
Bart en Jason en Jolien zijn mijn minst favoriete.Blijkbaar heb ik een hele andere kijk op deze bewoners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |