De bungalow en tuinhuis is weg.quote:
Ik zal vragen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:54 schreef suzi1 het volgende:
sbe is ermee vandoor gegaan begreep ik? was hij boos ofzo
Heer Haags.quote:
ik wacht op mn bordquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga een uitgebreide lunch maken
ZIN IN
fijne dag allemaal nog
Er is weer een COS.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo maat. Waar hing jij al die tijd uit?
Hier gaat iets mis.quote:
Een plek waar mensen die niks beters te doen hebben samen komen met andere mensen die niks beters te doen hebben en waar ze roddelen over het dagelijkse leven in een één of ander 24/7 programma.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een plek waar mensen die niks beters te doen hebben samen komen met andere mensen die niks beters te doen hebben en waar ze roddelen over het dagelijkse leven in een één of ander 24/7 programma.
is natuurlijk heel wat anders dan hele dagen klagen in een SC over het weer of de burenquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een plek waar mensen die niks beters te doen hebben samen komen met andere mensen die niks beters te doen hebben en waar ze roddelen over het dagelijkse leven in een één of ander 24/7 programma.
ik vond die twee echt gemeen naar Natalyaquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij gaat echt zichzelf poederen ook enzo
ja weet nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond die twee echt gemeen naar Natalya
Ja. Ik heb hem ooit betrapt op 1 leuke uitspraak. Kan een ongelukje zijn geweestquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Haags ooit glorie was?
scherpquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij kon het ook niet helpen dat fok er een minuut over doet om je bericht te posten
ok vertelquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Geld ingezet op een WK wedstrijd
Zal wel weer mislukken, dat is mijn lot.
Geen doelpunten meer in de huidige wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok vertel
we gaan je helpen
telepathische krachten toepassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |