Ik heb geen idee waarom die post niet is weg gehaald, maar snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
Voorbeeld, deze...
[..]
... staat er nog steeds. De oorzaak van alle -knip- berichten...
Ben onderweg zat op mobiel. Over het hoofd gezien maar nu als nog verwijderdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom die post niet is weg gehaald, maar snap wat je bedoelt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben onderweg zat op mobiel. Over het hoofd gezien maar nu als nog verwijderd
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben onderweg zat op mobiel. Over het hoofd gezien maar nu als nog verwijderd
vorig jaar moesten we voor de krieg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
Voorbeeld, deze...
[..]
... staat er nog steeds. De oorzaak van alle -knip- berichten...
Gedaan, had net gedaan toen deze melding binnen kwamquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
@:dotteke of @:deissy kun je bij mijn tt van deze cos nog een letter n typen achter het woord : genomineerde
alvast bedankt! zal het hier ook even schrijven, kan er een mod even mijn cos aanpassen.. zorgt blijkbaar voor verwarring dat er genomineerde ipv genomineerden staat![]()
was ik idd vergeten in alle haast met openen. bvd!
Gedaan Wel jammer als het er dubbel staat en je er tijd in gestoken hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:02 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke kan je de laatste post in SV verwijderen, Kodiak was me net voor en dubbel is niet nodig
Gebeurd soms, ben je dubbel aan het schrijven Heb het ook wel eens gehad tijdens een `RLS. Schreef je een heel SV en had net iemand er ook een geplaatst.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
@:rinardo sorry! had niet door dat jij hem ook gepost had in SV
Ik zou ze gewoon lekker laten staan, de 1 schrijft het vaak toch weer anders op dan de ander. Beter dubbel iets lezen dan iets missen omdat iemand denkt ''Oh die ander zou het wel opschrijven, dus ik doe er geen moeite meer voor''quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd soms, ben je dubbel aan het schrijven Heb het ook wel eens gehad tijdens een `RLS. Schreef je een heel SV en had net iemand er ook een geplaatst.
Ik zelf ook niet hoor,quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon lekker laten staan, de 1 schrijft het vaak toch weer anders op dan de ander. Beter dubbel iets lezen dan iets missen omdat iemand denkt ''Oh die ander zou het wel opschrijven, dus ik doe er geen moeite meer voor''
Die kan je bij de settings uitzettenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:15 schreef rinardo het volgende:
Als ik op het tandwieltje met mn muis gaat staan, komt er een tekst ''klik hier om in settings deze banner uit te schakelen'' ik klik daar dan en kom in settings, maar heb alles al geprobeerd maar vind niet de goede die ik moet uitschakelen. ik heb een basis abo dus zou geen reclame moeten hebben.
voor de rest heb ik geen reclame echter enkel die bewegende plaatjes onderin.
[ link | afbeelding ]
ja dat zegt het tandwieltje ook, maar welke, ik heb alles al geprobeerdquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kan je bij de settings uitzetten
Heb je bij overig gekeken?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dat zegt het tandwieltje ook, maar welke, ik heb alles al geprobeerd
[ link | afbeelding ]
Raarquote:
omg heb het ontdekt wat ik fout doe, hier op fok moet je juist vinkjes erin zetten wat je wilt , ik dacht een leeg hokje zonder vinkje betekend dat ik het niet wil, en een vinkje erin is dat je het wel wilt, maar het is net andersom, het is weg nu, bedankt, was inderdaad frontpage items verbergen, dat vakje is nu leeg zonder vinkjequote:Op woensdag 8 februari 2023 23:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Raar
Volgens mij moet je klikken op frontpage items verbergen
Mooi!!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
omg heb het ontdekt wat ik fout doe, hier op fok moet je juist vinkjes erin zetten wat je wilt , ik dacht een leeg hokje zonder vinkje betekend dat ik het niet wil, en een vinkje erin is dat je het wel wilt, maar het is net andersom, het is weg nu, bedankt, was inderdaad frontpage items verbergen, dat vakje is nu leeg zonder vinkje
Doe ik.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:02 schreef Monique___ het volgende:
Hoi @:dotteke ik had weer eens heeeel laat door dat ik de sluitster was.. heb toen maar snel wat neergezet als cos titel.
zou jij : wie gaat genomineerd worden
willen veranderen in: charlotte heeft een vrijstelling
De post is verwijderd,quote:Op vrijdag 17 februari 2023 04:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had gisteren die berichte al verwijderd.
Met zijn alle een persoon aan gaan vallen is ook niet netjes
quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
@:Benny
@:Gert
@:Lavenderr
@:Dotteke
Kan 1 van jullie een topicpointer oid plaatsen?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:36 schreef Gert het volgende:
Oplossing voor het TV-topic: in een spoiler zetten van info die nog niet op tv was (inc. 'click warning') .
Wat berichten zijn verwijderd, had er ook laten staan omdat Gert er toen was en die is ook moderatorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De post is verwijderd,
Is het een idee om alle reacties te verwijderen, opschonen van het tv-topic, deze wordt al zo matig bezocht en deze rotsfeer is ook niet erg aanlokkelijk om terug te lezen.
DX11 in BB / [TV / Live #3] Vanaf 9 januari weer op tv
superniger in BB / [TV / Live #3] Vanaf 9 januari weer op tv
DX11 in BB / [TV / Live #3] Vanaf 9 januari weer op tv
Dotteke in BB / [TV / Live #3] Vanaf 9 januari weer op tv
Kan 1 van jullie een topicpointer oid plaatsen?
[..]
[..]
Al die reacties die er nu nog staan hebben niets met de Big Brother afleveringen te maken en zijn vervelend om te lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat berichten zijn verwijderd, had er ook laten staan omdat Gert er toen was en die is ook moderator
Topic pointer heb ik al wat ingezet vanmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |