oh Mario, ja dat is een geval appart, ik snap hemquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag allemaal
Maar wat gisteren gebeurde was dat iemand zijn/haar eigen antwoorden wat op twitter werd gezet hier ging posten en nog een keer en nog een keer. Dat is niet nodig, het is hier geen twitter.
Als iemand op Twitter commentaar heeft over een bewoner is het niet nodig dat dat allemaal hier geplaatst wordt.
Wat op de streams is mag je altijd hier posten. Nieuws over BB van het BB twitteraccount of andere media mag hier gewoon geplaatst worden.
Alleen al die antwoorden die mensen dan gaan geven op het twitterbericht zelf op twitter dat hoeft dan weer niet.
Vervalt die AVG niet als het al openbaar op internet staat met bronvermelding??quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Graag over de streams posten
Foto's en gegevens van familieleden of kennissen van de bewoners mogen niet geplaatst worden ivm de AVG[/modbreak]
Het blijven persoonlijke gegevens van andere personen. Daar heb je altijd toestemming van nodig om die ergens te plaatsen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:37 schreef Ireth het volgende:
Ff puur nieuwsgierig
[..]
Vervalt die AVG niet als het al openbaar op internet staat met bronvermelding??
(Neemt niet weg dat het niet in de COS hoort,maar ff nieuwsgierig hoe dat dan zit als het al openbaar online staat)
En zo stoort de een zich hier aan en de ander daar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:34 schreef Ireth het volgende:
Ik zal wel olie op het vuur gooien maar ik vind elke keer "is dat nu op de streams???" een stuk irritanter dan af en toe een twitterbericht.
Juist dat gemiep over wat er wel of niet op de streams is en dat aanspreken daarover van COSsers heeft mij weggejaagd uit de COS van JAA. Hier bij BB ging het tot nu toe heerlijk gemoedelijk, geen gezeur, gezeik of verdeeldheid. Weinig inbreng of ingrepen nodig van Dot&Co. Gewoon gezellig, als dat JAA sfeertje hier nu ook gaat komen met dat vinger wijzen naar elkaar heb ik het hier ook al snel bekeken..
My 2 cents, niets persoonlijks, niemand hoeft zich aangevallen te voelen...
Mijn ervaring so far nu in deze 3 weken dat we onderweg zijn is dat hoogstens een minuut of 2 a 3 doorgaat en men dan zelf al weer ontopic gaat. Dat bedoel ik met gemoedelijk. Maar ik kan incidenten gemist hebben, heb ook nog een leven en lees niet allesquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
En zo stoort de een zich hier aan en de ander daar.
Af en toe over de streams vragen is niet erg, af en toe een twitter bericht is niet erg.
Maar soms loopt het uit de hand.
Dat vingerwijzen is zeker niet nodig.
Maar wat vaak gebeurd een iemand post wat wat niets met de streams te maken heeft. Dan gaan er een heleboe quoten en er wat van vinden. Dat is net zo goed offtopic.
Beter zet men dan een TR of een dm aan een van de mods die op dat moment aanwezig is.
Maar waarom offtopic antwoorden als iemand van een ander vindt dat hij/ zij offtopic is?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn ervaring so far nu in deze 3 weken dat we onderweg zijn is dat hoogstens een minuut of 2 a 3 doorgaat en men dan zelf al weer ontopic gaat. Dat bedoel ik met gemoedelijk. Maar ik kan incidenten gemist hebben, heb ook nog een leven en lees niet alles
Eehhmmm dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom offtopic antwoorden als iemand van een ander vindt dat hij/ zij offtopic is?
Dat is dus vingerwijzen naar iemand, maar het zelf wel doen.
Maar goed, het gaat over het algemeen heel goedlaten we dat vooral zo houden.
Waarschijnlijk gebruik je dan een adblocker op je laptop, waardoor je ze niet ziet.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:39 schreef rinardo het volgende:
Vraagje, ik heb een basis abo op fok voor 3 maanden , ik heb nu geen last van reclame op de laptop, maar wel op mn telefoon, klopt dit? of hoe schakel ik de reclame op het forum uit op mn telefoon.
zo ??quote:Op zondag 29 januari 2023 22:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruik je dan een adblocker op je laptop, waardoor je ze niet ziet.
Maar via https://forum.fok.nl/user/edit_prefs zou je er moeten komen, bij advertenties alles aanvinken. (op je laptop, anders mobiel je desktopweergave aanzetten)
bedankt benny, al die moeite die je er altijd in hebt gestoken. we gaan dat missen!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga jullie verlaten. Het was gezellig!
MED / Benny verlaat na bijna 13 jaar de crew
COS zonder Benny is als koffie zonder koekje. Smaakt nog steeds, maar mist toch iets...quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Dat is iets wat hier in de BB COS idd vrij snel weer uit zichzelf recht trekt. Heb ik ook al eerder gezegd, dus ik deel je mening.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Met het risico een hele de discussie aan te slingeren.(wat niet mijn bedoeling is) Maar ik merk er wat irritatie bij mijzelf bij op, dus schrijf het toch even van me af.
Het posten in de COS over het naar werk gaan oid. hoort er naar mijn idee een beetje bij.
Dat daar dan reacties op komen ook.
Begrijp dat het misschien voor iemand die terug aan het lezen is, een aantal posts moet door scrollen. Het gaat vaak ook direct weer terug naar de streams. Ik zie het probleem niet zo.
Wat ik er ook mee wil zeggen is dat als het dan een ding is, dat er misschien duidelijk over moeten worden geschept, want nu is het een vraagteken naar mijn idee.
Bedanktquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Ja, dat was wel mooiquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Je hoogtepunt voor mij was toch wel het valentijnskaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |