abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207734596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja hoor dat mag allemaal

Maar wat gisteren gebeurde was dat iemand zijn/haar eigen antwoorden wat op twitter werd gezet hier ging posten en nog een keer en nog een keer. Dat is niet nodig, het is hier geen twitter.

Als iemand op Twitter commentaar heeft over een bewoner is het niet nodig dat dat allemaal hier geplaatst wordt.

Wat op de streams is mag je altijd hier posten. Nieuws over BB van het BB twitteraccount of andere media mag hier gewoon geplaatst worden.

Alleen al die antwoorden die mensen dan gaan geven op het twitterbericht zelf op twitter dat hoeft dan weer niet.
oh Mario, ja dat is een geval appart, ik snap hem
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  vrijdag 27 januari 2023 @ 14:34:38 #127
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207734751
Ik zal wel olie op het vuur gooien maar ik vind elke keer "is dat nu op de streams???" een stuk irritanter dan af en toe een twitterbericht.

Juist dat gemiep over wat er wel of niet op de streams is en dat aanspreken daarover van COSsers heeft mij weggejaagd uit de COS van JAA. Hier bij BB ging het tot nu toe heerlijk gemoedelijk, geen gezeur, gezeik of verdeeldheid. Weinig inbreng of ingrepen nodig van Dot&Co. Gewoon gezellig, als dat JAA sfeertje hier nu ook gaat komen met dat vinger wijzen naar elkaar heb ik het hier ook al snel bekeken..

My 2 cents, niets persoonlijks, niemand hoeft zich aangevallen te voelen...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 27 januari 2023 @ 14:37:25 #128
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207734786
Ff puur nieuwsgierig

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:

[modbreak]Graag over de streams posten
Foto's en gegevens van familieleden of kennissen van de bewoners mogen niet geplaatst worden ivm de AVG[/modbreak]
Vervalt die AVG niet als het al openbaar op internet staat met bronvermelding??

(Neemt niet weg dat het niet in de COS hoort,maar ff nieuwsgierig hoe dat dan zit als het al openbaar online staat)
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 14:44:32 #129
388664 crew  Dotteke
pi_207734877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:37 schreef Ireth het volgende:
Ff puur nieuwsgierig
[..]
Vervalt die AVG niet als het al openbaar op internet staat met bronvermelding??

(Neemt niet weg dat het niet in de COS hoort,maar ff nieuwsgierig hoe dat dan zit als het al openbaar online staat)
Het blijven persoonlijke gegevens van andere personen. Daar heb je altijd toestemming van nodig om die ergens te plaatsen.
Als iemand een foto op facebook zet mag een ander die ook niet ergens anders plaatsen zonder jtoestemming.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 14:52:18 #130
388664 crew  Dotteke
pi_207734965
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:34 schreef Ireth het volgende:
Ik zal wel olie op het vuur gooien maar ik vind elke keer "is dat nu op de streams???" een stuk irritanter dan af en toe een twitterbericht.

Juist dat gemiep over wat er wel of niet op de streams is en dat aanspreken daarover van COSsers heeft mij weggejaagd uit de COS van JAA. Hier bij BB ging het tot nu toe heerlijk gemoedelijk, geen gezeur, gezeik of verdeeldheid. Weinig inbreng of ingrepen nodig van Dot&Co. Gewoon gezellig, als dat JAA sfeertje hier nu ook gaat komen met dat vinger wijzen naar elkaar heb ik het hier ook al snel bekeken..

My 2 cents, niets persoonlijks, niemand hoeft zich aangevallen te voelen...
En zo stoort de een zich hier aan en de ander daar.
Af en toe over de streams vragen is niet erg, af en toe een twitter bericht is niet erg.
Maar soms loopt het uit de hand.
Dat vingerwijzen is zeker niet nodig.
Maar wat vaak gebeurd een iemand post wat wat niets met de streams te maken heeft. Dan gaan er een heleboe quoten en er wat van vinden. Dat is net zo goed offtopic.

Beter zet men dan een TR of een dm aan een van de mods die op dat moment aanwezig is.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 14:53:08 #131
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207734976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
En zo stoort de een zich hier aan en de ander daar.
Af en toe over de streams vragen is niet erg, af en toe een twitter bericht is niet erg.
Maar soms loopt het uit de hand.
Dat vingerwijzen is zeker niet nodig.
Maar wat vaak gebeurd een iemand post wat wat niets met de streams te maken heeft. Dan gaan er een heleboe quoten en er wat van vinden. Dat is net zo goed offtopic.

Beter zet men dan een TR of een dm aan een van de mods die op dat moment aanwezig is.
Mijn ervaring so far nu in deze 3 weken dat we onderweg zijn is dat hoogstens een minuut of 2 a 3 doorgaat en men dan zelf al weer ontopic gaat. Dat bedoel ik met gemoedelijk. Maar ik kan incidenten gemist hebben, heb ook nog een leven en lees niet alles 8-)
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 15:00:02 #132
388664 crew  Dotteke
pi_207735030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:53 schreef Ireth het volgende:

[..]
Mijn ervaring so far nu in deze 3 weken dat we onderweg zijn is dat hoogstens een minuut of 2 a 3 doorgaat en men dan zelf al weer ontopic gaat. Dat bedoel ik met gemoedelijk. Maar ik kan incidenten gemist hebben, heb ook nog een leven en lees niet alles 8-)
Maar waarom offtopic antwoorden als iemand van een ander vindt dat hij/ zij offtopic is?
Dat is dus vingerwijzen naar iemand, maar het zelf wel doen.

Maar goed, het gaat over het algemeen heel goed ^O^ laten we dat vooral zo houden.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 15:03:05 #133
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207735049
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar waarom offtopic antwoorden als iemand van een ander vindt dat hij/ zij offtopic is?
Dat is dus vingerwijzen naar iemand, maar het zelf wel doen.

Maar goed, het gaat over het algemeen heel goed ^O^ laten we dat vooral zo houden.
Eehhmmm dat bedoelde ik niet :|W

Rob heeft het over zijn caravan in Lutjebroek, Henkie verteld ook op die camping geweest te zijn, pietje haakt aan, vroeger was die camping gezellig nu niet meer waarop henkie weer reageert,dat weet ik niet, maar genoeg offtopic, rob heeft pijn in zijn oorlel.

Zoiets bedoelde ik. Dit zie ik geregeld wel ff gebeuren, voor 2 a 3 minuten, paar berichten maar gaat vanzelf weer terug ontopic.
pi_207735141
Twitter berichten van het bb account zijn nuttig maar je ziet ook veel berichten met de mening van een persoon op twitter voorbij komen. En daar komt dan in de COS ook weer commentaar op. Het gaat wel over de bewoners maar ik vind het ook eerder storend dan iets toevoegen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207770621
Geweldig , de Modjes
RLS BB /Jaa

diepe buiging ^O^
pi_207771963
Vraagje, ik heb een basis abo op fok voor 3 maanden , ik heb nu geen last van reclame op de laptop, maar wel op mn telefoon, klopt dit? of hoe schakel ik de reclame op het forum uit op mn telefoon.
pi_207772127
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 22:39 schreef rinardo het volgende:
Vraagje, ik heb een basis abo op fok voor 3 maanden , ik heb nu geen last van reclame op de laptop, maar wel op mn telefoon, klopt dit? of hoe schakel ik de reclame op het forum uit op mn telefoon.
Waarschijnlijk gebruik je dan een adblocker op je laptop, waardoor je ze niet ziet.

Maar via https://forum.fok.nl/user/edit_prefs zou je er moeten komen, bij advertenties alles aanvinken. (op je laptop, anders mobiel je desktopweergave aanzetten)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2023 22:54:18 ]
pi_207772206
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 22:53 schreef PS. het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gebruik je dan een adblocker op je laptop, waardoor je ze niet ziet.

Maar via https://forum.fok.nl/user/edit_prefs zou je er moeten komen, bij advertenties alles aanvinken. (op je laptop, anders mobiel je desktopweergave aanzetten)
zo ??

pi_207772213
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 22:59 schreef rinardo het volgende:

[..]
zo ??

[ link | afbeelding ]
Jep :Y
pi_207772224
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 22:59 schreef PS. het volgende:

[..]
Jep :Y
Dank je
pi_207825388
Jongens en meisjes, ik ga jullie verlaten. Het was gezellig!

MED / Benny verlaat na bijna 13 jaar de crew
pi_207825407
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:

bedankt benny, al die moeite die je er altijd in hebt gestoken. we gaan dat missen!
never forget :B
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_207825413
was heel gezellig, beste cosmod die ik heb mee mogen maken ;)
pi_207825450
Met het risico een hele de discussie aan te slingeren.(wat niet mijn bedoeling is) Maar ik merk ewat irritatie bij mijzelf bij op, dus schrijf het toch even van me af.
Het posten in de COS over het naar werk gaan oid. hoort er naar mijn idee een beetje bij.
Dat daar dan reacties op komen ook.
Ik begrijp dat het misschien voor iemand die terug aan het lezen vervelen is een aantal posts door te moeten scrollen, maar zo veel werk is dat nu ook weer niet.. Het gaat vaak ook direct weer terug naar de streams. Ik zie het probleem niet zo.

Wat ik er ook mee wil zeggen is dat als het dan een ding is, dat er misschien duidelijk over moeten worden geschept, want nu is het een vraagteken naar mijn idee.
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:18:16 #145
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207825469
quote:

COS zonder Benny is als koffie zonder koekje. Smaakt nog steeds, maar mist toch iets...

Hopelijk zien we je nog wel langswaaien als user! :W :*
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:20:00 #146
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207825494
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Met het risico een hele de discussie aan te slingeren.(wat niet mijn bedoeling is) Maar ik merk er wat irritatie bij mijzelf bij op, dus schrijf het toch even van me af.
Het posten in de COS over het naar werk gaan oid. hoort er naar mijn idee een beetje bij.
Dat daar dan reacties op komen ook.
Begrijp dat het misschien voor iemand die terug aan het lezen is, een aantal posts moet door scrollen. Het gaat vaak ook direct weer terug naar de streams. Ik zie het probleem niet zo.
Wat ik er ook mee wil zeggen is dat als het dan een ding is, dat er misschien duidelijk over moeten worden geschept, want nu is het een vraagteken naar mijn idee.
Dat is iets wat hier in de BB COS idd vrij snel weer uit zichzelf recht trekt. Heb ik ook al eerder gezegd, dus ik deel je mening.
pi_207825503
volgens mij heeft de cosclub er ook totaal geen porblemen mee. heb nooit iemand daarover horen klagen
is denk meer een loodsding?
pi_207825558
quote:

Bedankt ^O^
Je hoogtepunt voor mij was toch wel het valentijnskaartje :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207825602
jaaaa ook mee mogen maken _O_
pi_207825623
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:

[..]
Bedankt ^O^
Je hoogtepunt voor mij was toch wel het valentijnskaartje :D
Ja, dat was wel mooi :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: