Moet toch ook kunnen, maar het idee van een forum is wel dat een ander daar dan weer op reageert.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Precies!!!! noem iedereen gewoon zoals je ze wilt noemen, en respecteer dat, lees door, ik vind cheche ook een wortel, heb ik al meerdere keren gezegd, dat is mijn mening, en in NDL hebben we een vrije meningsuiting, als iemand de bewoners hamsters noemt , prima!!!! let it go............
Maar wel ONtopic. Dus COMMENTAAR op streams. Je gaat toch ook niet in een autoforum vragen om het recept van zuurkool???quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet toch ook kunnen, maar het idee van een forum is wel dat een ander daar dan weer op reageert.
leef je uit op een van de andere subfora zou ik zeggen, of in de SCquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet toch ook kunnen, maar het idee van een forum is wel dat een ander daar dan weer op reageert.
wat een mooi positief vooruitzichtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt, maar op een forum krijg je discussies, en niet alleen monologen, dat lijk jij niet zo te snappen.
Maar binnenkort ben ik hier mod, dan gaat de bezem er even flink door
Nee dat klopt, maar de reactie is wel gewoon ontopic. Het is geen reactie op het recept van zuurkool.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wel ONtopic. Dus COMMENTAAR op streams. Je gaat toch ook niet in een autoforum vragen om het recept van zuurkool???
(Das een retorische vraag, geef maar geen antwoord)
En dat bepaal jij dus niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:54 schreef Verida het volgende:
[..]
leef je uit op een van de andere subfora zou ik zeggen, of in de SC
maar niet in de CoS, dat is namelijk commentaar op de streams
Er is gewoon een FOK! policy, reacties op reacties zijn precies de bedoeling van een forum. Dat is in BB niet anders.quote:
"Reacties op reacties" betekent in mijn ogen iets heel anders dan "maak een user verbaal belachelijk en beledigt deze".quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Er is gewoon een FOK! policy, reacties op reacties zijn precies de bedoeling van een forum. Dat is in BB niet anders.
Als het inderdaad volledig offtopic gaat is het wat anders, maar dat staat ook in de policy. Een reactie op een post over een bewoner is gewoon ontopic.
We nemen het mee naar achterenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:45 schreef PS. het volgende:
Zoeken jullie nog mods? er zijn er 4 maar zie hier alleen maar dezelfde eigenlijk.
Ik denk dat ik wel een goede zou zijn
Voor zover ik kan zien ben je hier geen mod, en heb je niks te maken met deze discussie, dus ik wil je vragen even op te zouten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren
gr gr.
En daarom ben je dus geen mod!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien ben je hier geen mod, en heb je niks te maken met deze discussie, dus ik wil je vragen even op te zouten.
gr gr
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En daarom ben je dus geen mod!![]()
Discussie afgesloten.
ja, dat was wel heel dom, om zo tegen een MOD te praten hahahahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En daarom ben je dus geen mod!![]()
Discussie afgesloten.
Hij heeft hier net zoveel te vertellen als jij en ik hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, dat was wel heel dom, om zo tegen een MOD te praten hahahahaha![]()
Kijk, jij bent hier ook geen mod, maar zo kan het ook natuurlijk ipv meteen op de man gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Houden we het gewoon even gezellig hier?
Of ik hier wel of geen huis moderator ben, doet er niet toe.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Kijk, jij bent hier ook geen mod, maar zo kan het ook natuurlijk ipv meteen op de man gaan.
Maar volgens mij was de rust al wedergekeerd
Prima toch. Is wat anders dan vervelend gaan bemoeienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of ik hier wel of geen huis moderator ben, doet er niet toe.
Indien nodig hoeven we niet in 'onze eigen hokken' te blijven, zeker als de vaste moderators niet aanwezig zijn.
Om te voorkomen dat dat nodig is, even een blik hier geworpen, zoals is gebleken…
Dan nog is het niet de bedoeling dat dit doet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ik erger me al 3 jaar aan.
Mijn dank daarvoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of ik hier wel of geen huis moderator ben, doet er niet toe.
Indien nodig hoeven we niet in 'onze eigen hokken' te blijven, zeker als de vaste moderators niet aanwezig zijn.
Om te voorkomen dat dat nodig is, even een blik hier geworpen, zoals is gebleken…
En wie begon er in dit verhaal.quote:Op zondag 15 januari 2023 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog is het niet de bedoeling dat dit doet.
Het is commentaar op de streams niet op de users.
Er is genoeg over gezegd, je post niet over de streams, daar is de COS voorquote:Op zondag 15 januari 2023 06:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom verwijder je mijn posts constant? Ik praat toch normaal?
Heel raar dat je pestgedrag toestaat, maar ala.quote:Op zondag 15 januari 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is genoeg over gezegd, je post niet over de streams, daar is de COS voor
Nogmaals het is Commentaar op Streams niet op users of mods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |