Ja maar dan denken hier misschien mensen dat het echt is, er lezen ook veel de streamverslagen die niet de cos meelezenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
had ik vorig jaar gedaan. het haalde best veel sites
ja dat is dan weer kut hequote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja maar dan denken hier misschien mensen dat het echt is, er lezen ook veel de streamverslagen die niet de cos meelezen
quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja maar dan denken hier misschien mensen dat het echt is, er lezen ook veel de streamverslagen die niet de cos meelezen
@rinardoquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Ja zou onder ieder sv een copyright kunnen zetten met je naam.
Op de foto’s zeker niet de naam van FOK! Zetten omdat ze geen eigendom van FOK! zijn.
Benny heeft de bronvermelding er wel bijgezet.
(bron bewonersfoto's: Wesley de Wit/EndemolShine)
Hier worden ook dingen van sociaal media of andere sites neer gezet. Dat is helaas het risico van het vak. Het is toch een teken dat je verslagen goed vinden anders pikken ze het niet
Gewoon blijven schrijven @:Rinardo iedereen leest ze graag.
@PS het mag dus gewoonquote:Op donderdag 26 januari 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Rinardo
Ik had het dus fout, mijn excuus hiervoor.![]()
Ik heb het nagevraagd en dat LOGO van FOK! wat jij er op het gezet mag er dus wel op!
Dat teksten worden gebruikt door andere sites kan FOK! niets aan doen, je zou zelf contact met die site op kunnen nemen.
SV ?quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:53 schreef suzi1 het volgende:
het was geen SV hoor. dus maak jullie niet druk.
Mario had het over de bewoonsters. Jij hebt het tegen/overMario dus laat dat gewoon. Het is commentaar op de cos niet op users. En de berichten van Mario tegen jou heb ik ook verwijderdquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wanneer stop jij eens met jagen op mij @:Dott
pak de wolf
daar heeft iedereen last van
wat een sfeer , zo niet nodig
kloptquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario heeft het over de bewoonsters. Jij hebt het tegen/overMario dus laat dat gewoon. Het is commentaar op de cos niet op users.
Als mario het tegen de users heeft haal ik dat ook weg
De post naar hem wasquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt
ik ben dat gegeil op vrouwen meer dan zat
en dat kan blijkbaar
de posting naar hem was :
warum muss es immer um das aussehen von frauen gehen
veel knip plezier.![]()
![]()
.
kloptquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De post naar hem was
de droog geiler uit alpenland in de cos
zo vermoeiend
gaat op de persoon,..quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:00 schreef Ireth het volgende:
Laat Mario gewoon eens met rust, spreek hem normaal aan als je iets te ver vind gaan of negeer hem/het gewoon. We weten hoe Mario is/post, tis niet de eerste COS waar we in zitten met hem.
Gewoon selectief lezen en dingen negeren. Dan heb je zelf plezier van het COSsen en das het belangrijkstequote:Op donderdag 26 januari 2023 22:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat op de persoon,..
makkelijk vegen...
als peitrukeend dt had gepost was er niks loos
blijf er maar weg van Ireth,.. beter ,rustiger
Helemaal te voorkomen is dat niet, maar je hebt gelijk dat het wel heel erg veel is en soms ook nergens over gaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:55 schreef Verida het volgende:
Het wordt haast COT , commentaar op Twitter ipv COS
hoe vaak er niet commentaar wordt geleverd over twitter en wat daar allemaal geschreven wordt....
sorryquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:55 schreef Verida het volgende:
Het wordt haast COT , commentaar op Twitter ipv COS
hoe vaak er niet commentaar wordt geleverd over twitter en wat daar allemaal geschreven wordt....
Ben ik niet met je eens. Als je bij het teruglezen door een hele hoeveelheid posts moet baggeren over wat mensen op twitter nu weer beweren, vind ik dat geen commentaar op de streams meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
sorrymaar soms zijn er mensen op twitter die net iets sneller een printscreen hebben gemaakt, wat dan aansluit op de streams.... en eigenlijk gaan de twitter berichten ook 80% over de streams dus is het nog steeds cos toch?
okequote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als je bij het teruglezen door een hele hoeveelheid posts moet baggeren over wat mensen op twitter nu weer beweren, vind ik dat geen commentaar op de streams meer.
Ja hoor dat mag allemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:10 schreef rinardo het volgende:
Misschien moeten de moderators even aangeven wat wel en niet mag, zodat het voor ons wat duidelijker is, ik wil namelijk niet iets doen wat niet mag.
Graag duidelijkheid @:Benny @:Dotteke
Mogen we tijdens spellen als het officiele bb twitter account twittert, dit plaatsen?
Mogen we printscreens en teksten van wat op dat moment op de streams zijn plaatsen?
Mogen we nieuwtjes die we zien op twitter over big brother plaatsen?
Wat mogen we niet plaatsen?
oh Mario, ja dat is een geval appart, ik snap hemquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag allemaal
Maar wat gisteren gebeurde was dat iemand zijn/haar eigen antwoorden wat op twitter werd gezet hier ging posten en nog een keer en nog een keer. Dat is niet nodig, het is hier geen twitter.
Als iemand op Twitter commentaar heeft over een bewoner is het niet nodig dat dat allemaal hier geplaatst wordt.
Wat op de streams is mag je altijd hier posten. Nieuws over BB van het BB twitteraccount of andere media mag hier gewoon geplaatst worden.
Alleen al die antwoorden die mensen dan gaan geven op het twitterbericht zelf op twitter dat hoeft dan weer niet.
Vervalt die AVG niet als het al openbaar op internet staat met bronvermelding??quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Graag over de streams posten
Foto's en gegevens van familieleden of kennissen van de bewoners mogen niet geplaatst worden ivm de AVG[/modbreak]
Het blijven persoonlijke gegevens van andere personen. Daar heb je altijd toestemming van nodig om die ergens te plaatsen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:37 schreef Ireth het volgende:
Ff puur nieuwsgierig
[..]
Vervalt die AVG niet als het al openbaar op internet staat met bronvermelding??
(Neemt niet weg dat het niet in de COS hoort,maar ff nieuwsgierig hoe dat dan zit als het al openbaar online staat)
En zo stoort de een zich hier aan en de ander daar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:34 schreef Ireth het volgende:
Ik zal wel olie op het vuur gooien maar ik vind elke keer "is dat nu op de streams???" een stuk irritanter dan af en toe een twitterbericht.
Juist dat gemiep over wat er wel of niet op de streams is en dat aanspreken daarover van COSsers heeft mij weggejaagd uit de COS van JAA. Hier bij BB ging het tot nu toe heerlijk gemoedelijk, geen gezeur, gezeik of verdeeldheid. Weinig inbreng of ingrepen nodig van Dot&Co. Gewoon gezellig, als dat JAA sfeertje hier nu ook gaat komen met dat vinger wijzen naar elkaar heb ik het hier ook al snel bekeken..
My 2 cents, niets persoonlijks, niemand hoeft zich aangevallen te voelen...
Mijn ervaring so far nu in deze 3 weken dat we onderweg zijn is dat hoogstens een minuut of 2 a 3 doorgaat en men dan zelf al weer ontopic gaat. Dat bedoel ik met gemoedelijk. Maar ik kan incidenten gemist hebben, heb ook nog een leven en lees niet allesquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
En zo stoort de een zich hier aan en de ander daar.
Af en toe over de streams vragen is niet erg, af en toe een twitter bericht is niet erg.
Maar soms loopt het uit de hand.
Dat vingerwijzen is zeker niet nodig.
Maar wat vaak gebeurd een iemand post wat wat niets met de streams te maken heeft. Dan gaan er een heleboe quoten en er wat van vinden. Dat is net zo goed offtopic.
Beter zet men dan een TR of een dm aan een van de mods die op dat moment aanwezig is.
Maar waarom offtopic antwoorden als iemand van een ander vindt dat hij/ zij offtopic is?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn ervaring so far nu in deze 3 weken dat we onderweg zijn is dat hoogstens een minuut of 2 a 3 doorgaat en men dan zelf al weer ontopic gaat. Dat bedoel ik met gemoedelijk. Maar ik kan incidenten gemist hebben, heb ook nog een leven en lees niet alles
Eehhmmm dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom offtopic antwoorden als iemand van een ander vindt dat hij/ zij offtopic is?
Dat is dus vingerwijzen naar iemand, maar het zelf wel doen.
Maar goed, het gaat over het algemeen heel goedlaten we dat vooral zo houden.
Waarschijnlijk gebruik je dan een adblocker op je laptop, waardoor je ze niet ziet.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:39 schreef rinardo het volgende:
Vraagje, ik heb een basis abo op fok voor 3 maanden , ik heb nu geen last van reclame op de laptop, maar wel op mn telefoon, klopt dit? of hoe schakel ik de reclame op het forum uit op mn telefoon.
zo ??quote:Op zondag 29 januari 2023 22:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruik je dan een adblocker op je laptop, waardoor je ze niet ziet.
Maar via https://forum.fok.nl/user/edit_prefs zou je er moeten komen, bij advertenties alles aanvinken. (op je laptop, anders mobiel je desktopweergave aanzetten)
bedankt benny, al die moeite die je er altijd in hebt gestoken. we gaan dat missen!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga jullie verlaten. Het was gezellig!
MED / Benny verlaat na bijna 13 jaar de crew
COS zonder Benny is als koffie zonder koekje. Smaakt nog steeds, maar mist toch iets...quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Dat is iets wat hier in de BB COS idd vrij snel weer uit zichzelf recht trekt. Heb ik ook al eerder gezegd, dus ik deel je mening.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Met het risico een hele de discussie aan te slingeren.(wat niet mijn bedoeling is) Maar ik merk er wat irritatie bij mijzelf bij op, dus schrijf het toch even van me af.
Het posten in de COS over het naar werk gaan oid. hoort er naar mijn idee een beetje bij.
Dat daar dan reacties op komen ook.
Begrijp dat het misschien voor iemand die terug aan het lezen is, een aantal posts moet door scrollen. Het gaat vaak ook direct weer terug naar de streams. Ik zie het probleem niet zo.
Wat ik er ook mee wil zeggen is dat als het dan een ding is, dat er misschien duidelijk over moeten worden geschept, want nu is het een vraagteken naar mijn idee.
Bedanktquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Ja, dat was wel mooiquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Je hoogtepunt voor mij was toch wel het valentijnskaartje
Ik ben het eens met wat je zegt. Keyword in deze is simpelweg: houd het offtopic gaan beperkt. Het is niet verboden, maar houd het beperkt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Met het risico een hele de discussie aan te slingeren.(wat niet mijn bedoeling is) Maar ik merk ewat irritatie bij mijzelf bij op, dus schrijf het toch even van me af.
Het posten in de COS over het naar werk gaan oid. hoort er naar mijn idee een beetje bij.
Dat daar dan reacties op komen ook.
Ik begrijp dat het misschien voor iemand die terug aan het lezen vervelen is een aantal posts door te moeten scrollen, maar zo veel werk is dat nu ook weer niet.. Het gaat vaak ook direct weer terug naar de streams. Ik zie het probleem niet zo.
Wat ik er ook mee wil zeggen is dat als het dan een ding is, dat er misschien duidelijk over moeten worden geschept, want nu is het een vraagteken naar mijn idee.
Ondanks dat we in het verleden wel eens een meningsverschil hebben gehad, wil ik je toch succes wensen met het geen je gaat doen na je moderatie. Bedankt Benny voor je moderatiequote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Ah joh, die meningsverschillen stelden niks voor. Als je allemaal hetzelfde denkt is zeiken op #woke ook niet meer toegestaan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat we in het verleden wel eens een meningsverschil hebben gehad, wil ik je toch succes wensen met het geen je gaat doen na je moderatie. Bedankt Benny voor je moderatie
Enorm bedankt voor al je inzet!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Blij dat jij er ook zo over denkt, ik kreeg een waarschuwing van @Dotteke dat ik iemand een fijne werkdag wenste. maar smorgens iedereen goedemorgen wensen doet ze zelf wel elke dag aan mee, er zijn inderdaad geen duidelijke regels over, maar zoals Ireth al zegt, na een paar seconden zijn we weer ontop en is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben het eens met wat je zegt. Keyword in deze is simpelweg: houd het offtopic gaan beperkt. Het is niet verboden, maar houd het beperkt.
Geldt voor tweets, doegjes en dagjes én andere vormen van offtopic zijn. Hoeft niet moeilijk te zijn. En volgens mij corrigeren we allemaal elkaar daarin prima. Gaat snel genoeg weer over de streams.
Het ging niet aan jou alleen, maar aan een hele rits aan berichtenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Blij dat jij er ook zo over denkt, ik kreeg een waarschuwing van @:Dotteke dat ik iemand een fijne werkdag wenste. maar smorgens iedereen goedemorgen wensen doet ze zelf wel elke dag aan mee, er zijn inderdaad geen duidelijke regels over, maar zoals Ireth al zegt, na een paar seconden zijn we weer ontop en is er niets aan de hand.
oke, dus nog geen duidelijkheid, wel goedemorgen, en slaap lekker maar geen fijne werkdag of werkze als iemand zich afmeld voor een hele dag , lekker onduidelijk met je eigen regels.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging niet aan jou alleen, maar aan een hele rits aan berichten
En dat waarschuwen blijf ik doen als ik vind dat het te gek wordt.
Niets onduidelijk aan, niets geen eigen regelsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, dus nog geen duidelijkheid, wel goedemorgen, en slaap lekker maar geen fijne werkdag of werkze als iemand zich afmeld voor een hele dag , lekker onduidelijk met je eigen regels.
persoonlijk vrij kinderachtig want in de ochtend zegt ook iedereen goedemorgen inclusief Dottekequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zoals ik al schreef is het niet mijn bedoeling om er een hele discussie erover te ontketenen, dan wel zelf te voeren.
Wellicht dat we kunnen afspreken dat we het gewoon bij een like laten?
Zo is het dan ook gelijk duidelijk.
Ja bij "n post, maar ik ga niet iedereen die goedemorgen zegt met een goedemorgen terug begroeten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
persoonlijk vrij kinderachtig want in de ochtend zegt ook iedereen goedemorgen inclusief Dotteke
Oh jeequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij "n post, maar ik ga niet iedereen die goedemorgen zegt met een goedemorgen terug begroeten.
prima, ik zal iedere post melding maken die het nu nog doet, heb je ook wat te doen, jammer dat we het niet een beetje menselijk kunnen houden, dus geen werkze meer , geen slaap lekker meer en geen goede morgen meer , het is duidelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij "n post, maar ik ga niet iedereen die goedemorgen zegt met een goedemorgen terug begroeten.
Maar dat is toch ook primaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:47 schreef suzi1 het volgende:
ik wens wel wtr of een like. net waar ik zin in heb hoor
klein groepje, groot plezier. nogmaals niemand van ons heeft er last van
ene keer wel en dat is iemand die je verder nooit in bb ziet
mij niet tr riri!! <3
nee dat zou ik ook niet erg vinden, verwijder maar lekker achter mn kont, haal de zwiffer er maar door, maar waarschuwingen in prive of in de topic, nee dat gaat te verquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook primagewoon posten zoals je zin hebt.
En als dat soms een beetje te ver offtopic gaat worden er wat posts weg gehaald. Zo erg is dat toch ook weer niet?
Ik vind het erg overdreven allemaal. Een mod zegt een keer dat het over de streams moet gaan....daar is het topic wel een beetje voor bedoeld.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee dat zou ik ook niet erg vinden, verwijder maar lekker achter mn kont, haal de zwiffer er maar door, maar waarschuwingen in prive of in de topic, nee dat gaat te ver
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als posts verwijderd worden krijgen we daar ook commentaar op, dus heb ik deze keer voor knippen gekozen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:26 schreef Ireth het volgende:
Dat users langs allemaal dag en doei moeten scrollen is vervelend,maar nu staat de cos vol met -knip-
Haal dan gewoon die berichten helemaal weg??
Ja snap ik, 1 of 2x knip oke,maar het zijn er nu welheul erg veel geworden qua cos vervuiling. Commentaar krijg je toch wel, of op het een of op het ander.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als posts verwijderd worden krijgen we daar ook commentaar op, dus heb ik deze keer voor knippen gekozen.
Ik heb er nu een paar verwijderdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja snap ik, 1 of 2x knip oke,maar het zijn er nu welheul erg veel geworden qua cos vervuiling. Commentaar krijg je toch wel, of op het een of op het ander.
Misschien moet de oorzaak daarvan dan ook eens harder aangepakt worden? Heb het idee dat fluwelen handschoenen en lief vragen totaal niet meer helptquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er nu een paar verwijderden als users het meer over de streams hebben en niet op elkaar vitten hoeft er helemaal niet geknipt of verwijderd te worden.
users kunnen tr-en ipv andere users aan te spreken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien moet de oorzaak daarvan dan ook eens harder aangepakt worden? Heb het idee dat fluwelen handschoenen en lief vragen totaal niet meer helpt
I know, alleen wat gebeurt er dan? Dan wordt het verwijderd, een foei geroepen en 4 uur later is er weer wat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
users kunnen tr-en ipv andere users aan te spreken.
... staat er nog steeds. De oorzaak van alle -knip- berichten...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
julie zallen beter geld vor zieke kinderen geven maar niet
vor deze lauzejong
Als er een tr wordt gezet zien users niet altijd wat ermee gedaan wordt, maar tr's zijn zeker nuttig voor de moderators.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
I know, alleen wat gebeurt er dan? Dan wordt het verwijderd, een foei geroepen en 4 uur later is er weer wat?
Ik TR me de pleuris? En heb heel veel geduld met [noem geen naam] maar eens is dat ook op...
Voelt soms best oneerlijk naar de users...
(Maar waar bemoei ik me ook weer mee, ik ga boodschappen doen)
Ik heb geen idee waarom die post niet is weg gehaald, maar snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
Voorbeeld, deze...
[..]
... staat er nog steeds. De oorzaak van alle -knip- berichten...
Ben onderweg zat op mobiel. Over het hoofd gezien maar nu als nog verwijderdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom die post niet is weg gehaald, maar snap wat je bedoelt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben onderweg zat op mobiel. Over het hoofd gezien maar nu als nog verwijderd
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben onderweg zat op mobiel. Over het hoofd gezien maar nu als nog verwijderd
vorig jaar moesten we voor de krieg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
Voorbeeld, deze...
[..]
... staat er nog steeds. De oorzaak van alle -knip- berichten...
Gedaan, had net gedaan toen deze melding binnen kwamquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
@:dotteke of @:deissy kun je bij mijn tt van deze cos nog een letter n typen achter het woord : genomineerde
alvast bedankt! zal het hier ook even schrijven, kan er een mod even mijn cos aanpassen.. zorgt blijkbaar voor verwarring dat er genomineerde ipv genomineerden staat![]()
was ik idd vergeten in alle haast met openen. bvd!
Gedaan Wel jammer als het er dubbel staat en je er tijd in gestoken hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:02 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke kan je de laatste post in SV verwijderen, Kodiak was me net voor en dubbel is niet nodig
Gebeurd soms, ben je dubbel aan het schrijven Heb het ook wel eens gehad tijdens een `RLS. Schreef je een heel SV en had net iemand er ook een geplaatst.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
@:rinardo sorry! had niet door dat jij hem ook gepost had in SV
Ik zou ze gewoon lekker laten staan, de 1 schrijft het vaak toch weer anders op dan de ander. Beter dubbel iets lezen dan iets missen omdat iemand denkt ''Oh die ander zou het wel opschrijven, dus ik doe er geen moeite meer voor''quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd soms, ben je dubbel aan het schrijven Heb het ook wel eens gehad tijdens een `RLS. Schreef je een heel SV en had net iemand er ook een geplaatst.
Ik zelf ook niet hoor,quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon lekker laten staan, de 1 schrijft het vaak toch weer anders op dan de ander. Beter dubbel iets lezen dan iets missen omdat iemand denkt ''Oh die ander zou het wel opschrijven, dus ik doe er geen moeite meer voor''
Die kan je bij de settings uitzettenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:15 schreef rinardo het volgende:
Als ik op het tandwieltje met mn muis gaat staan, komt er een tekst ''klik hier om in settings deze banner uit te schakelen'' ik klik daar dan en kom in settings, maar heb alles al geprobeerd maar vind niet de goede die ik moet uitschakelen. ik heb een basis abo dus zou geen reclame moeten hebben.
voor de rest heb ik geen reclame echter enkel die bewegende plaatjes onderin.
[ link | afbeelding ]
ja dat zegt het tandwieltje ook, maar welke, ik heb alles al geprobeerdquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kan je bij de settings uitzetten
Heb je bij overig gekeken?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dat zegt het tandwieltje ook, maar welke, ik heb alles al geprobeerd
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |