Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet had beter moeten kijken. Mijn fout in deze als het tijdens de show te zien is mag het natuurlijk wel.
Als ik aan het modden ben zie ik niet altijd wat er op de stream gebeurd. Ben dan met zoveel bezig, modden, foto's aanpassen. DM's beantwoorden. Ik hoor het wel wat er gebeurd maar zie het niet. Mijn excuus dat ik een cap van de streams heb verwijderd.
Dank jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Ja daarom snapte ik al niet dat je deze week een foto van me weghaalde met commentaar erbij dat het niet mocht, avg. (omdat het een streamfoto was.. van d'n bernt met jolien)
Zie nu dat hier wat meer info / vragen staat.. dacht gooi hem maar eens erin want ik wist oprecht niet waarom het niet zou mogen van de stream.
Kwam er ook deze week achter dat alle foto's op igmur die ik heb weggehaald automatisch weg zijn in de cos dan ook![]()
had ze weggehaald in igmur vanwege de lap omlaag scrollen om een nieuwe foto erin te zetten.. niet bij stilgestaan dat ze dan ook in de cos verdwijnen
Ik heb een gesprek met Monique bied excuus aan zij accepteerde en dat moet jij ook nog even je plasje er over doen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:27 schreef suzi1 het volgende:
je bedoelt, jou even waarschuwen van dit is een foto van stream. mag dat??
hier heb je even een snapshot?
Excuus aanvaard.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:37 schreef suzi1 het volgende:
dat andere plasje was gwn een vraag hoor, is me amal niet zo duidelijk wat wel en niet mag
maar begreep via andere manier dat je niet doelde op plaatjes plakken in cos, maar over wrm je had geknipt.
excuus voor de aanvaring
Goedemorgen Dotteke en @Gertquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Het was weer te veel off topic dus heel veel berichten verwijderd
quote:
En dit zijn geen pdates in het topic Updates. Maar een vraag over nominaties en andere post was bedoeld voor het tv-topic.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:20 schreef Daana316 het volgende:
Hé, Charlotte was toch ook genomineerd. Dit omdat Rob vorige week naar huis ging.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:37 schreef engine het volgende:
Is gewoon echt geen chille vibe!
-oepsie dit is niet het tv topic
Verwijderd, stond nog een legequote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotteke en @:Gert
Dit zijn totaal lege posten in het topic streamverslagen, mogen die weg? Dan blijft er nog meer ruimte over voor de streamverslagen in de finale maand.
[..]
[..]
En dit zijn geen pdates in het topic Updates. Maar een vraag over nominaties en andere post was bedoeld voor het tv-topic.
Kunnen die weg?
[..]
[..]
Ja, dat was eerder met dubbele streamverslagen,quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verwijderd, stond nog een lege
Iemand heeft zijn SV verwijderd, ik had ze wel gezien maar gehoopt dat de schrijver zou vragen het terug te plaatsen. Maar is nu al een tijdje leeg dus verwijderd.
Deze waren niet dubbel Ik had ze terug kunnen plaatsen op verzoek, maar verzoek is niet gekomen en stond al lang leeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, dat was eerder met dubbele streamverslagen,
bedankt!
Is niet door mij gezet dus kan hem ook niet weghalenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Mag die boodschap onder de COS niet een keer weg? Wees gewaarschuwd! Staat zo ongezellig.
Inmiddels door een mede cosser op de hoogte gebracht, antwoorden is dus niet meer nodigquote:Op maandag 13 maart 2023 11:56 schreef rinardo het volgende:
Bovenin forum staat een vastgezet topic ''Het FEEst is begonnen'' gezet door ene Yvonne, als ik het open is het me niet duidelijk waar dat om gaat, geen uitleg ofzo. Is dit voor een selecte groep, die de aankondiging wel snapt?
Ik zal even kijken of er mee meldingen zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:39 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik heb met posten weer hetzelfde pobleem als zondag, blijft ''bezig'' staan, moet eerst vernieuwen kan dan pas posten
Is het al beter hier doet hij het goed en ik zie ook geen melding?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:39 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik heb met posten weer hetzelfde pobleem als zondag, blijft ''bezig'' staan, moet eerst vernieuwen kan dan pas posten
Nee, maar kan natuurlijk dat het deze keer een enkel probleem bij mij isquote:Op maandag 13 maart 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het al beter hier doet hij het goed en ik zie ook geen melding?
Misschien even afsluiten en er op nieuw aan zettenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, maar kan natuurlijk dat het deze keer een enkel probleem bij mij is
Is goed maar weet je het zeker mag blijven staan hoor?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke in streamverslag
@:TheLuckyman was 9 sec sneller en we schreven exact hetzelfde, wil je de laatste verwijderen aub
No problem Lucky
Haha, lekker laten staan! Ik zat al te kijken waar je post bleef. Dacht misschien ben je lunchenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke
@:TheLuckyman was 9 sec sneller en we schreven exact hetzelfde, wil je de laatste verwijderen aub
No problem Lucky
ja zekerquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed maar weet je het zeker mag blijven staan hoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |