Oehh ik zie dat er na 12 uur in de middag niet gepost is, ik ga het uit Mn hoofd proberen.
Wat is er de rest van de dag gebeurd?
Er is middageten gemaakt, volgens Rob smaakt de couscous naar peerdenhaver, en de burgers waren droog.
helaas eten ze dit de hele week met courgette.
Daarna speelden ze weer een spel, met klittenband balletjes ongeveer 200 ballen op hun pak Team Groen heeft gewonnen, verschil was iets van 7 ballen de zwarte bal was min 10 maar hadden ze niet , Team groen heeft Pizza gewonnen, later wordt bekend gemaakt dat de verliezers, team roze, team groen moeten bedienen, tafel dekken, pizza maken in de pizza oven buiten, en het verder team Groen naar de zin maken. er was ook wijn en bier, en die viel zwaar bij sommige groene teamleden, vooral Michelangelo en Ali hadden er last van.
Ilse is erg verdrietig, er zijn allerlei dingen gebeurd, lindsey snurkt, Ilse heeft haar wakker gemaakt, lindsey zegt je snurkt zelf ook , enz enz.
Ilse heeft op advies van Bart een gesprek aangevraagd in DBK.
Ze is hoog sensitief en bij haar komt alles 2 x zo hard binnen, daarom had ze oordoppen mee maar die heeft BB afgepakt op het moment dat BB allerlei dingen uit ieders koffer heeft genomen, ze hoopt dat ze ze terugkrijgt Bart gaf aan dat ze dat moest vragen. later blijkt , dat ze ze terug heeft.
later op de avond zijn er door verschillende bewoners nog dingen uit de wall gehaald.
Chiara kocht pak stroopwafels voor 12 coins
Ali kocht chocoladekoekjes en er is nog meer gekocht.
later is de wall weer gevuld, chocolade met nootjes, popcorn, ferro roucher.
Oh ja, de wc's en douches zijn weer verstopt, en weer zagen we lindsey warme bakolie door de gootsteen gooien in de middag,en naspoelen met koud water .
Ik ben vast dingen vergeten, maar geen verslag vond ik ook niets!
![Schermopname-670.png]()
![Schermopname-667.png]()
![Fn-Lc9v-NWAA8-QPQi.jpg]()
![Schermopname-671.png]()
Danny koopt de Ferro roucher
[ Bericht 2% gewijzigd door rinardo op 24-01-2023 08:38:41 ]