abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207626744
14:15
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen.

BB : 'Het is tijd voor de Biecht. Jullie komen 1 voor 1 naar de DBK en daar mogen jullie vertellen wie jullie denken die met een secret mission bezig is, en wat exact de missie is. Je kunt hiermee 5 coins winnen.'

[ Bericht 48% gewijzigd door Li0nHeart op 19-01-2023 21:24:38 ]
pi_207626752
14:10
BB. Bewoners het is tijd voor de biecht, jullie komen 1 voor 1 naar de dagboekkamer. En vertellen welke bewoner er bezig is met een secret mission en wat die mission is. Je kan hier mee 5 coins verdienen
pi_207633080
21:20
Een aantal bewoners wordt natgespoten met een koude waterstraal. Er is een weddenschap verloren, naar aanleiding van een balspel dat de groep vanmiddag gespeeld heeft. (dank Lillfex)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21:35
Danny en Jason hebben nog energie, ze doen samen een koude douche challenge, wie het langst onder een koude douche kan staan. Ze worden roder en roder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jason geeft op, Danny wint de challenge.

[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2023 10:49:05 ]
pi_207634054
22:15
Michelangelo geeft Chelsea uitleg over haar nominatie op de slaapkamer:

Michelangelo: Het heeft niks persoonlijks te maken, verre fan. Ik vind je echt een toppersoon, een heel lief persoon. Er is niks wat mij stoort aan u. Ik heb het heel moeilijk gehad met keuzes maken. Waarom? Omdat ik wat dat als ik iemand erop zou zetten, en ik zet iemand anders er langs ... ik dacht dat ik er maar 2 moest nomineren, maar moest 3. Nu moest ik 3 mensen nomineren, waar ik schrik had dat als ik andere mensen erop zou zetten, dat dat verkeerd zou aflopen hoe dit zouden denken over mij. Ik heb dus u, Charlotte en Danny gekozen. Want ik zou niet tactisch spelen. Maar ik heb er wel over nagedacht .. [Iedereen gevraagd, iedereen zei iets anders]. Ik heb iets gedaan wat een voordeel is geweest voor mij, maar ook voor u, en voor de rest. Iets in mij zegt me dat dit niet fout kan gaan. U gaat niet weg .. u gaat niet weg.

De kern van het verhaal is bijna dat Chelsea vereerd moet zijn dat ze erop staat, omdat hij haar als een sterke speler ziet. En hij denkt dat Charlotte gaat groeien en hem er uit gaat spelen. Daarom staat zij erop.

Michelangelo ziet het liefst Charlotte verdwijnen zegt hij.

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2023 10:48:52 ]
pi_207637990
10:45
Jolien heeft het moeilijk. Ze voelt zich niet zo op haar plek in het huis. Voelt dat ze niet zichzelf kan zijn. Ze praat erover met Chelsea, Charlotte en Chiara. Ze laat ook wat traantjes. De anderen proberen haar op te beuren.

pi_207642906
17.49

Een erg saaie vrijdag, bankhangen en eten. Ze kwamen er achter dat de kip in de VRIEZER op datum van vandaag was, dus moest op, niemand zei iets, ondanks dat BB duidelijk gezegd had dat het 30 dagen in de vriezer houdbaar was . Dus een hele grote bult kip gebakken en gegeten. Rob heeft Ali leren zingen (kheb de hele nacht liggen dromen) Ali trots dat hij het kan. Nu op dit moment zitten ze met zn allen rondom de vuurhaard in de tuin, ze leren turks van Ali. Verder geen spannende dingen

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_207650708
08:32

De lampen gaan aan in het woongedeelte. Afgelopen nacht is het voor sommige bewoners laat geworden. Er werd veel gepraat over de nominaties. Waar met name Chayron en Danny verschillende complotten zagen/doornamen.

Een spannende dag staat ons te wachten! Een kwartier later gaan ook de lampen aan in de slaapkamers. Slaapkamer groen is gelijk wakker aan het worden en rustig aan het opstaan. In de andere kamer is er alleen beweging bij Lindsey. Maar na een bezoekje aan het toilet, gaat die ook weer haar bed in. Er wordt opgemerkt dat Chelsea nog om kwart over twee wakker was door Chiara, die toen even moest plassen.

08:54

Rob haalt koffie uit de wall, en laat gelijk zien dat het goed gaat met zijn knie. Doet een kleine versnelling en geeft aan tegen Bart dat het echt goed gaat. Bart laat door Rob ook suiker uit de wall halen. Dit was voor Chiara. Ook het muntje kwam van haar hiervoor.

09:17

Rob en het koffieapparaat zijn geen vrienden deze ochtend. Veel commentaar van Rob tijdens het zetten van een bakkie koffie, of hoe die het zelf noemt: Een bakkie melk. Hij brengt Chiara op bed haar koffie

[ Bericht 10% gewijzigd door TheLuckyman op 21-01-2023 09:20:50 ]
pi_207653675
12:40

Er worden voorbereidingen getroffen voor de liveshow
De genomineerden pakken hun koffers in.
Verschillende bewoners nemen een warme douche voor 1 coin
Jolien laat bijna haar ondergoed op de natte douchevloer vallen
Waarop Michelangelo zegt natte sokken zijn nog erger
Vervolgens reageert Chiara oh daarom kwam je mij niet halen bij de poort.
Ze realiseert zich direct dat ze zich verspreekt.
Jolien moet lachen, maar beloofd erover te zwijgen.
pi_207664539
23:20
Big Brother roept de bewoners naar de woonkamer.
De Erfenis van Chelsea
Lieve bewoners,
Ik ben het huis uit, maar ik heb nog 15 coins.
Ze noemt Lindsey, Chayron en Danny.
Ze zegt dat Danny het armbandje van haar goed bij zich moet houden.
Haar 15 coins gaan naar Charlotte.
Ze sluit af met Michelangelo bedankt.
pi_207665119
00:00
Na een korte SL komen we terug en zien we de bewoners overall Roze en Groen
De slaapkamers hebben ook 2 kleuren gehad
In de Roze kamer
Bart
Jolien
Jayson
Lindsey
Chayron
Ilse

In de groene kamer
Charlotte
Chiara
Danny
Michelangelo
Rob
Alie

De bedden moeten strak zijn opgemaakt van Big Brother
pi_207665234
00:15
De bewoners zijn druk met het opmaken van de bedden.
Ze speculeren over wat er komende week gaat gebeuren.

Dan komt Big Brother voorbij, met dank aan @Schakeltopia voor het snelle type werk.

quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
in alle films over het leger worden de bedden van de recruiten altijd gecheckt
ben jij tevreden over hoe de bedden zijn opgemaakt
ik verwacht van jou dat alle kamers altijd netjes zijn
dit is geen geheime opdracht, dit is een bevel

in battleweek zal ik strenger zijn als de voorbije weken
want vergeet niet, mijn huis, mijn regels

aldus big brother
pi_207665742
1:10
De bewoners zijn nog steeds wakker, ze zitten/liggen in de woonkamer.
Er wordt druk gediscussieerd, of ze naar bed kunnen gaan of niet.
Charlotte wil graag naar bed, maar wordt tegengehouden door de rest.
Jayson: hier heb ik me voor aangemeld, de hele nacht hier zitten, en er niks voor terug krijgen.
Rob: dit is geen spel, dit is een marteling en uithongeren.

01:50
Rob is er klaar mee, en na een korte discussie, besluit hij naar bed te gaan.
Charlotte volgt kort daarop, ze maakt een intussen slapende Ali wakker, welke ook naar bed gaat.
Danny besluit ook naar zijn bed te gaan.
Het roze team blijft nog even zitten.

2:05
Chiara en Michelangelo hebben wel een aardig gesprekje in de badkamer
Michelangelo vraag aan Chiara of ze de uitslag had zien aankomen
Chiara had het wel verwacht, omdat ze de reacties van buiten kent.
"Mensen schreven dat ze niet naar de livestream keken omdat drukke gedoe"
Michelangelo: ik moet alles doen om te winnen deze week, anders sta ik erop
Chiara: dat hang af van wie er wint.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kodiak100 op 22-01-2023 02:06:39 ]
pi_207665982
2:10
Het groene team ligt in bed.
Het roze team is nog steeds in de woonkamer.
pi_207667120
9.00

De bewoners ontwaken rond 8 uur, ze houden zich goed aan de opdracht van BB, de bedden moeten strak opgemaakt.
Ze ontdekken in de wall dat alles ineens veel duurder is, bijvoorbeeld kaas 12 coins , Eitjes, cola, druiven, kaas, stroopwafels, koffie, tomaten. Alles kost veel geld, en ze zien dat alle kasten leeg zijn, wat rest is nog wat broccoli in de vriezer in de voorraadkamer. In het boek staat, Jullie zullen altijd basis voeding krijgen.
op dit moment zijn alle bedden in de Roze kamer Strak opgemaakt, Jason maakt zich druk om de Groene kamer, want daar slaapt bijna iedereen nog.

www afbeeldingen nl
pi_207667498
10:00

Charlotte word naar de dagboekkamer geroepen, en komt terug met een huishoudelijke mededeling.
De overall’s moeten de hele dag worden gedragen.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 januari 2023 @ 11:50:01 #91
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207668418
Gisteravond

twitter

twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_207669505
Foutje van Bigbrother of niet?
De 2 nieuwe bewoners worden getoond in de nieuwe stemronde op de websites Jacqueline en Ias

Al gevonden de insta van Jacqueline en Ias
https://www.instagram.com/jacqueline_leijzer_/
Insta Ias Nauwelaerst
https://www.instagram.com/iasnauwelaerts/

[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 22-01-2023 20:46:14 ]
  zondag 22 januari 2023 @ 15:01:06 #93
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207671051
1 lid van ieder team moesten een spel doen. Team groen was chiara, team roze was Bart. Verliezende team slaapt vanacht buiten in de gamearea met slaapzakken en mogelijk tentjes. Spel zat achter SL maar na afloop bleek dat Bart had gewonnen.

Team groen mag in de tent :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Ireth op 22-01-2023 15:17:33 ]
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_207672601
De weekly basics zijn aangeleverd, er zijn 2 kratten 1 roze en 1 groen.
De koelkasten worden opgedeeld.
De weekly basics zijn:
Courgette
Couscous
Gehakt
Uiteraard met duidelijke instructies over hoe te bewaren en in te vriezen.

Daarnaast is er olie, bloem, kwark, gist, pindakaas en pompoenpitpasta.
Er wordt direct druk gesproken over de verdeling
pi_207680185
Uit de CoS:

BB maakt de buitenslapers om 1u wakker met de boodschap

"Beste bewoners
jullie hebben jullie allemaal goed gedaan aan mijn orders
drm mogen ze naar binnen of ergens waar het minder koud is" (thx suzi1)

Ze gaan in de gameroom liggen.
pi_207680435
8:51
Groep groen wordt wakker in de GameRoom. Groep Roze komt even buurten, en ze vertellen dat het vannacht ging regenen. Daarop zei BB dat hun gezondheid voor gaat en ze in de Game Room mochten gaan liggen.

BB vertelt nu de bewoners om de GameRoom te verlaten. De bewoners speculeren dat daar nu opgebouwd moet worden.

pi_207682181
12:00

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 12:03 schreef rinardo het volgende:
Heb bb stem even teruggeluisterd

Bewoners het is tijd voor het 2de duel...
De inzet van vandaag
Coins
Geen coins erbij maar JULLIE coins
Chayron en Rob jullie nemen alle coins mee van jullie teamleden...
Je speelt voor alle coins. Het winnende team mag de coins verdelen onder hun, het andere team heeft NIETS meer
Achter de SL is het spel. Als er weer beeld is, blijkt dat Rob gewonnen heeft. Team groen mag de munten verdelen.

Danny tijdens de peptalk :
Ga het niet zielig vinden voor de anderen. Het is een individueel spel. Ga niet dingen voor ze kopen en zo. Dat wil Big Brother ook niet.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 12:37 schreef Donna1000 het volgende:
Danny is een stiekemerd hoor, zegt buiten tegen Chayron dat hij zich geen zorgen hoeft te maken, als hij wil douchen komt t wel goed met de coin. Binnen zegt hij tegen team groen dat ze geen medelijden moeten hebben met team roze, we spelen voor ons zelf.

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 23-01-2023 12:45:18 ]
pi_207692391
Oehh ik zie dat er na 12 uur in de middag niet gepost is, ik ga het uit Mn hoofd proberen.
Wat is er de rest van de dag gebeurd?
Er is middageten gemaakt, volgens Rob smaakt de couscous naar peerdenhaver, en de burgers waren droog.
helaas eten ze dit de hele week met courgette.
Daarna speelden ze weer een spel, met klittenband balletjes ongeveer 200 ballen op hun pak Team Groen heeft gewonnen, verschil was iets van 7 ballen de zwarte bal was min 10 maar hadden ze niet , Team groen heeft Pizza gewonnen, later wordt bekend gemaakt dat de verliezers, team roze, team groen moeten bedienen, tafel dekken, pizza maken in de pizza oven buiten, en het verder team Groen naar de zin maken. er was ook wijn en bier, en die viel zwaar bij sommige groene teamleden, vooral Michelangelo en Ali hadden er last van.
Ilse is erg verdrietig, er zijn allerlei dingen gebeurd, lindsey snurkt, Ilse heeft haar wakker gemaakt, lindsey zegt je snurkt zelf ook , enz enz.
Ilse heeft op advies van Bart een gesprek aangevraagd in DBK.
Ze is hoog sensitief en bij haar komt alles 2 x zo hard binnen, daarom had ze oordoppen mee maar die heeft BB afgepakt op het moment dat BB allerlei dingen uit ieders koffer heeft genomen, ze hoopt dat ze ze terugkrijgt Bart gaf aan dat ze dat moest vragen. later blijkt , dat ze ze terug heeft.
later op de avond zijn er door verschillende bewoners nog dingen uit de wall gehaald.
Chiara kocht pak stroopwafels voor 12 coins
Ali kocht chocoladekoekjes en er is nog meer gekocht.
later is de wall weer gevuld, chocolade met nootjes, popcorn, ferro roucher.
Oh ja, de wc's en douches zijn weer verstopt, en weer zagen we lindsey warme bakolie door de gootsteen gooien in de middag,en naspoelen met koud water .
Ik ben vast dingen vergeten, maar geen verslag vond ik ook niets!

Danny koopt de Ferro roucher

[ Bericht 2% gewijzigd door rinardo op 24-01-2023 08:38:41 ]
pi_207692646
Deze ochtend lijkt het dat de Badkamer een upgrade heeft gehad, wasmanden neergeplaatst en extra haakjes!! Zelfs badmatten zijn gewassen??? De klagers hebben het voor elkaar en in kader van de hygiëne heeft BB volgens mij vannacht zelf wasjes gedraaid.
Ook staan er 2 te douchen, wat lijkt met warm water
om 10.00
hebben Ilse en Lindsey een gesprek onder begeleiding van Bart, het lijkt uitgesproken te zijn.

[ Bericht 52% gewijzigd door rinardo op 24-01-2023 10:19:24 ]
pi_207694508
12.05
de Teamcaptains, nieuwe bewoners zijn er eindelijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')