Mijn hemel, wat ben je toch een ongelooflijke demagoog.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:00 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Op een bericht in een context die je niet gelezen en/of begrepen had om een mislukt en zoals altijd ononderbouwd (het is waar in Fantasialand België is geen argument) punt te kunnen maken waarin je alle problemen in Nederland weer eens kon afschuiven op de buitenlanders en hoe er teveel mensen in dit land waren (kijk eens in de spiegel en vertrek, win-win).
En dan daarop gewezen nog doen alsof het aan anderen ligt dat ze niet elk topic vanuit de Etto-bril (waarin iedereen het land uit moet behalve Etto) bekijken. Draag eens wat bij aan discussies die gaande zijn in plaats van dwangmatig overal hetzelfde flauwekulriedeltje op te hangen.
Het punt is gewoon dit; in deze draad wordt vermeld dat zo’n 20 procent van het landoppervlak bewoond is.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die sprookjeswereld waarin men fan is van megastallen en haat op buitenlanders?
Ik reageer verder in een topic waarin het vooral draait om het verder opnemen van nog meer mensen; dat jij er weer een klimaat-annex-xenofobie draai aan weet te geven is vooral omdat je als fanatieke gelovige het niet kunt laten overal te evangeliseren.
Veel in welk opzicht? Wat kom je tekort doordat deze vrij arbitraire waarde op 20% staat en is dat gebrek er doordat deze statistiek op 20% staat of speelt er ook iets anders mee? En in hoeverre heeft dat getal en het probleem dat je met dat getal hebt, iets te maken met het onderwerp?quote:Op woensdag 23 november 2022 14:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nu is de vraag gewoon vindt iemand dit veel of niet?
Vertel mij maar, jij kwam met dit getal.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Veel in welk opzicht? Wat kom je tekort doordat deze vrij arbitraire waarde op 20% staat en is dat gebrek er doordat deze statistiek op 20% staat of speelt er ook iets anders mee? En in hoeverre heeft dat getal en het probleem dat je met dat getal hebt, iets te maken met het onderwerp?
Je stelt een contextloze vraag over of een getal (te) veel is en dan moet ik zelf invullen in welke context je die vraag stelt?quote:Op woensdag 23 november 2022 14:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vertel mij maar, jij kwam met dit getal.
Zodra jij ergens post dan moet je wel blijven lezen want het is altijd zo vol haat en valsheid dat types als Verlinde in de leer willen.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je stelt een contextloze vraag over of een getal (te) veel is en dan moet ik zelf invullen in welke context je die vraag stelt?Waar wil je precies heen hiermee?
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Zodra jij ergens post dan moet je wel blijven lezen want het is altijd zo vol haat en valsheid dat types als Verlinde in de leer willen.
Wat een valse teckel, niet te doen.![]()
Als NL vol zou zitten met jouw soort types dan waren we zo van het probleem af. Er wil geen hond meer naar binnen.
Geef gewoon een keer antwoord op een vraag of ga ergens anders lopen trollen.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je stelt een contextloze vraag over of een getal (te) veel is en dan moet ik zelf invullen in welke context je die vraag stelt?Waar wil je precies heen hiermee?
Dat interesseert de meesten echt geen ene zak, zo lang er hier maar rijkelijk geprofiteerd kan worden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Alpha0 het volgende:
Waar het hier ook wel eens over mag gaan is dat de buitenlanders die hier komen zich totaal niet afvragen of wij wel op hen zitten te wachten. Migratie is eigenlijk egoisme van de buitencategorie. Wij hoeven dat echter niet zomaar te pikken en D66 moet dit niet willen faciliteren.
De werkgevers zijn dat schuld, willen persé personeel, dat voor een te verwaarlozen salaris, voor de werkgevers het werk doen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Alpha0 het volgende:
Waar het hier ook wel eens over mag gaan is dat de buitenlanders die hier komen zich totaal niet afvragen of wij wel op hen zitten te wachten. Migratie is eigenlijk egoisme van de buitencategorie. Wij hoeven dat echter niet zomaar te pikken en D66 moet dit niet willen faciliteren.
Nee precies dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:50 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat interesseert de meesten echt geen ene zak, zo lang er hier maar rijkelijk geprofiteerd kan worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |