abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2022 @ 14:01:09 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206789529
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:00 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Op een bericht in een context die je niet gelezen en/of begrepen had om een mislukt en zoals altijd ononderbouwd (het is waar in Fantasialand België is geen argument) punt te kunnen maken waarin je alle problemen in Nederland weer eens kon afschuiven op de buitenlanders en hoe er teveel mensen in dit land waren (kijk eens in de spiegel en vertrek, win-win).
En dan daarop gewezen nog doen alsof het aan anderen ligt dat ze niet elk topic vanuit de Etto-bril (waarin iedereen het land uit moet behalve Etto) bekijken. Draag eens wat bij aan discussies die gaande zijn in plaats van dwangmatig overal hetzelfde flauwekulriedeltje op te hangen.
Mijn hemel, wat ben je toch een ongelooflijke demagoog.

[ Bericht 0% gewijzigd door EttovanBelgie op 23-11-2022 18:49:02 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 23 november 2022 @ 14:09:06 #127
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206789638
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die sprookjeswereld waarin men fan is van megastallen en haat op buitenlanders?

Ik reageer verder in een topic waarin het vooral draait om het verder opnemen van nog meer mensen; dat jij er weer een klimaat-annex-xenofobie draai aan weet te geven is vooral omdat je als fanatieke gelovige het niet kunt laten overal te evangeliseren.
Het punt is gewoon dit; in deze draad wordt vermeld dat zo’n 20 procent van het landoppervlak bewoond is.

Nu is de vraag gewoon vindt iemand dit veel of niet?

Daar dient wel bij gesteld te worden dat er weinig of geen grote landen zijn die dit percentage benaderen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206789706
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:09 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Nu is de vraag gewoon vindt iemand dit veel of niet?

Veel in welk opzicht? Wat kom je tekort doordat deze vrij arbitraire waarde op 20% staat en is dat gebrek er doordat deze statistiek op 20% staat of speelt er ook iets anders mee? En in hoeverre heeft dat getal en het probleem dat je met dat getal hebt, iets te maken met het onderwerp?
  woensdag 23 november 2022 @ 14:17:58 #129
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206789732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:14 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Veel in welk opzicht? Wat kom je tekort doordat deze vrij arbitraire waarde op 20% staat en is dat gebrek er doordat deze statistiek op 20% staat of speelt er ook iets anders mee? En in hoeverre heeft dat getal en het probleem dat je met dat getal hebt, iets te maken met het onderwerp?
Vertel mij maar, jij kwam met dit getal.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206789796
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Vertel mij maar, jij kwam met dit getal.
Je stelt een contextloze vraag over of een getal (te) veel is en dan moet ik zelf invullen in welke context je die vraag stelt? :') Waar wil je precies heen hiermee?
pi_206792426
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:23 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Je stelt een contextloze vraag over of een getal (te) veel is en dan moet ik zelf invullen in welke context je die vraag stelt? :') Waar wil je precies heen hiermee?
Zodra jij ergens post dan moet je wel blijven lezen want het is altijd zo vol haat en valsheid dat types als Verlinde in de leer willen.
Wat een valse teckel, niet te doen. :D
Als NL vol zou zitten met jouw soort types dan waren we zo van het probleem af. Er wil geen hond meer naar binnen.
Go hard or go home
pi_206792446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:01 schreef Noek het volgende:

[..]
Zodra jij ergens post dan moet je wel blijven lezen want het is altijd zo vol haat en valsheid dat types als Verlinde in de leer willen.
Wat een valse teckel, niet te doen. :D
Als NL vol zou zitten met jouw soort types dan waren we zo van het probleem af. Er wil geen hond meer naar binnen.
Ik zie het probleem niet.
  woensdag 23 november 2022 @ 18:19:51 #133
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206793378
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:23 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Je stelt een contextloze vraag over of een getal (te) veel is en dan moet ik zelf invullen in welke context je die vraag stelt? :') Waar wil je precies heen hiermee?
Geef gewoon een keer antwoord op een vraag of ga ergens anders lopen trollen.
  zaterdag 26 november 2022 @ 15:01:57 #134
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_206828809
Beter elimineren we d66 gewoon.
Net als het fvd beide extreem.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_206829530
https://nos.nl/artikel/24(...)n-voor-vluchtelingen

Beperkingen die zoden aan de dijk zetten gaan er voorlopig (lees: de komende 2 jaar) niet komen.

https://nos.nl/artikel/24(...)n-voor-vluchtelingen
pi_206830770
Waar het hier ook wel eens over mag gaan is dat de buitenlanders die hier komen zich totaal niet afvragen of wij wel op hen zitten te wachten. Migratie is eigenlijk egoisme van de buitencategorie. Wij hoeven dat echter niet zomaar te pikken en D66 moet dit niet willen faciliteren.
  zaterdag 26 november 2022 @ 20:50:20 #137
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206833513
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Alpha0 het volgende:
Waar het hier ook wel eens over mag gaan is dat de buitenlanders die hier komen zich totaal niet afvragen of wij wel op hen zitten te wachten. Migratie is eigenlijk egoisme van de buitencategorie. Wij hoeven dat echter niet zomaar te pikken en D66 moet dit niet willen faciliteren.
Dat interesseert de meesten echt geen ene zak, zo lang er hier maar rijkelijk geprofiteerd kan worden.
pi_206833679
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Alpha0 het volgende:
Waar het hier ook wel eens over mag gaan is dat de buitenlanders die hier komen zich totaal niet afvragen of wij wel op hen zitten te wachten. Migratie is eigenlijk egoisme van de buitencategorie. Wij hoeven dat echter niet zomaar te pikken en D66 moet dit niet willen faciliteren.
De werkgevers zijn dat schuld, willen persé personeel, dat voor een te verwaarlozen salaris, voor de werkgevers het werk doen.
pi_206834945
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 20:50 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dat interesseert de meesten echt geen ene zak, zo lang er hier maar rijkelijk geprofiteerd kan worden.
Nee precies dat bedoel ik inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')