quote:
Dan geen domme dingen doen in het verkeerquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Rijbewijs kwijt zou ik echt niet mee kunnen leven
Ik ook niet dan heb ik wel een probleemquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Rijbewijs kwijt zou ik echt niet mee kunnen leven
Als me dat overkomt, dan moet ik maar een chauffeur inhuren ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook niet dan heb ik wel een probleem
Als ik de tijd heb wil ik je prive chauffeur wel worden. Fokkers helpen fokkersquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als me dat overkomt, dan moet ik maar een chauffeur inhuren ofzo
Lijkt me leuk. Als de tijd daar is laat ik het weten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik de tijd heb wil ik je prive chauffeur wel worden. Fokkers helpen fokkers
Ahhh dat is liefquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik de tijd heb wil ik je prive chauffeur wel worden. Fokkers helpen fokkers
Oh, ik zat laatst te denken dat een meet wel eens leuk zou zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:37 schreef WcPot het volgende:
Vroegahh toen topics in 6a7 minuten werden vol gespamd. Zouden wij van de TVSC een soort meeting houden maar dat plan was nooit serieus geworden. Camping De Berckt was best ver weg voor een aantal slowchatters
Toen heb ik zelf maar een aantal keren afgesproken met Studiotje. Onderin mijn tekst staat dat de laatste keer in 2016 wasquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, ik zat laatst te denken dat een meet wel eens leuk zou zijn.
Oef ook heel erg engquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, ik zat laatst te denken dat een meet wel eens leuk zou zijn.
Ik ben heel lief hoorquote:
Ik ben bang dat ik nu nog banger ben... aanrakingen...quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben heel lief hoorJe mag mij zelfs aanraken
Jaaa. Ik wacht nog steeds. Heb weer loempia's en een plekje op de bank om te overnachten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:47 schreef WcPot het volgende:
Praadje zou ik ook wel een keer in het echt willen zien. Ook goed voor de kilometers van mijn nieuwe auto
Goedemorgen en werkzequote:Op zaterdag 26 november 2022 07:35 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes, weer een vroege want weer een latertje voor mij vanavond. Fijne avond lieverds![]()
Overnachten dat weet ik niet. Dat is gelijk wel weer heel erg sociaal voor een Fokker! Maar misschien kom ik nog wel een keer langs.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaaa. Ik wacht nog steeds. Heb weer loempia's en een plekje op de bank om te overnachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |