Jij bent echt een kneus hoe je hier stoer loopt te doen 😂quote:Op zondag 9 april 2023 09:28 schreef g60forced het volgende:
[..]
dat weet ze van mij, 2weken terug mijn moeder overleden...
en ben als een bezetene alle shit aan t regelen
dus deze aandacht is precies wat ik nodig heb, ben dr zeer dankbaar!
Mannelijkere kaaklijn dan haar vriend. Maar goed zij is best basic en hij veel knapper. Die combo's zie je ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was niet moeders mooiste nee maar nou ook weer geen Terpstra.(en dan nog hebben dat soort vrouwen pik in overvloed natuurlijk)
Ach de kans dat je ooit een knappe BN-er scoort (in bed of relatie mee krijgen) is kleiner dan de staatsloterij winnen. Goed voorbeeld is bijvoorbeeld Lidewij Welten, een niet overdreven knappe hockeyster. Eindigt dan met dit soort gasten.
[ afbeelding ]
jaloerse maagdquote:Op donderdag 13 april 2023 11:09 schreef Lurkerttt het volgende:
[..]
Jij bent echt een kneus hoe je hier stoer loopt te doen 😂
Dooie moeder, maar hey! ik kan wel neuken!!quote:Op donderdag 13 april 2023 11:09 schreef Lurkerttt het volgende:
[..]
Jij bent echt een kneus hoe je hier stoer loopt te doen 😂
Enige wat jij neukt zijn aziatische gelukszoekers. Echt een prestatie 😂 een zwakzinnige met uitkering krijgt dat nog voor elkaarquote:
hahah nou dat gaat alleen maar beter lukken...quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef Lurkerttt het volgende:
[..]
Enige wat jij neukt zijn aziatische gelukszoekers. Echt een prestatie 😂 een zwakzinnige met uitkering krijgt dat nog voor elkaar
Goede dag om te swipen. Kun je meteen van het weekend afspreken.quote:Op donderdag 13 april 2023 03:28 schreef Faxie het volgende:
Woohoo 10 likes ondertussen
En twee matches die niks meer terugzeggen
Aan je typkwaliteit te zien mag ze zich wel in haar handjes knijpen. Wat jammer voor ons jonkies..quote:Op donderdag 13 april 2023 22:23 schreef g60forced het volgende:
[..]
hahah nou dat gaat alleen maar beter lukken...
want ik heb net een kast van een huis geerft
3verdiepingen 6kamers grote tuin op t zuiden
YOLO en ik ben pas 42
t is dat deze Thaise 41 is...
maar anders zou ik alleen jonkies doen!
dit kon wel eens een blijvertje wezen
ondanks ze al 3kids heeft is het echt een schatje
en nee ze wist op de diverse eerst dates
nog niks van mijn huidige situatie
sterker nog ik leefde in een kut appartement 1woonkamer/slaapkamer
dus het ging haar nooit om t geld, maar mijn karakter en lul
ja man echt net een CV of officiele brief hierquote:Op donderdag 13 april 2023 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Aan je typkwaliteit te zien mag ze zich wel in haar handjes knijpen. Wat jammer voor ons jonkies..
Een appartementje is al reden genoeg voor een gelukszoeker om iets aan te gaan met een kansloze gozer als jij. Je bent een sneu figuur die loopt te pochen over een erfenis. Je moeder zal trots op je zijn geweest.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:23 schreef g60forced het volgende:
[..]
YOLO en ik ben pas 42
Maar nu begint bijna het weekend, dan gaat het pas echt los!quote:Op donderdag 13 april 2023 03:28 schreef Faxie het volgende:
Woohoo 10 likes ondertussen
En twee matches die niks meer terugzeggen
41.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:23 schreef g60forced het volgende:
[..]
YOLO en ik ben pas 42
Heb het idee dat die er vaak zitten om volgers te krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:46 schreef Faxie het volgende:
Ik zie ook 95% insta profielen volgens mij. Ze zijn allemaal veel te knap en gemaakt
Ja maar ik vraag me af waar de normale vrouwen zijn. Of is dit tegenwoordig soms 'normaal'?quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb het idee dat die er vaak zitten om volgers te krijgen
weer een aanname dit is precies wat ze wilde...quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:04 schreef Lurkerttt het volgende:
[..]
Een appartementje is al reden genoeg voor een gelukszoeker om iets aan te gaan met een kansloze gozer als jij. Je bent een sneu figuur die loopt te pochen over een erfenis. Je moeder zal trots op je zijn geweest.
100% dit...quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:46 schreef Faxie het volgende:
Ik zie ook 95% insta profielen volgens mij. Ze zijn allemaal veel te knap en gemaakt
Ik bij de mannen ook veel hoor!quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:46 schreef Faxie het volgende:
De normale en stabiele vrouwen en mannen zitten in een langdurige relatie.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af waar de normale vrouwen zijn. Of is dit tegenwoordig soms 'normaal'?
Als je zo’n “fotomodel” in het echt ontmoet dan is het gewoon een Jan modaal.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bij de mannen ook veel hoor!
Fotomodellen, of juist het tegenovergestelde daarvan, weinig normale mannen ertussen.
Geloof er niks vanquote:Op zondag 16 april 2023 08:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
De normale en stabiele vrouwen en mannen zitten in een langdurige relatie.
Ohaiquote:Op zondag 16 april 2023 08:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
De normale en stabiele vrouwen en mannen zitten in een langdurige relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |