abonnement Unibet Coolblue
pi_206889686
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 17:44 schreef Bami het volgende:
Als ik gewoon accepteer dat alle dutjes in een draagzak zijn en ze ‘s avonds aan de borst in slaap valt dan heb ik echt een hele makkelijke baby. :+
Ik zeg: doen! *O* :Y O+

Er komt heus over een tijdje een update en dan gaat slapen ineens een stuk makkelijker en vraag je je af waar je je druk om hebt gemaakt :*. Ze blijven echt niet tot hun 18e in een draagzak slapen :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 december 2022 @ 09:09:33 #77
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206889740
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik zeg: doen! *O* :Y O+

Er komt heus over een tijdje een update en dan gaat slapen ineens een stuk makkelijker en vraag je je af waar je je druk om hebt gemaakt :*. Ze blijven echt niet tot hun 18e in een draagzak slapen :+.
Dat zou wat zijn _O-
Time doesn't hear if you ask it to wait. So own all your tears and just roll with the waves.
|| justdiggit.org ||
pi_206889772
Ik had ook al mental images :@ _O-.

Maar serieus hoor, maak het jezelf niet zo moeilijk als het dus ook makkelijk(er) kan. Zo zonde van je energie, en achteraf kijk je terug op een periode van frustratie terwijl het ook veel fijner had kunnen zijn (ja, ook ik was precies zo bij de oudste). Weg van de minste weerstand is de komende maanden écht the way to go :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206889831
Wel jammer dat ze je nog niet kunnen vertellen welke weg dat dan is. :P
Het voelt steeds als een hoop experimenteren tot je na een hoop frustratie eindelijk een manier vindt die werkt.
pi_206889843
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 08:39 schreef littledrummergirl het volgende:
#teamwallen meldt zich. vannacht hebben we *O* 3 uur *O* geslapen.

ik ben zo toe aan wat betere nachten ;(

wel wordt er hier inmiddels los gelopen :o met krap tien maanden. Die rare snelle ontwikkeling blijft me verbazen. op de opvang doen ze hem soms maar bij de dreumesgroep :P zijn eigen groepsgenootjes liggen vooral lekker op de grond en daar struikelt ie dan steeds overheen :')
:o Doet tie goed!

Onze Frummel van 10 maanden heeft niet eens interesse in (met hulp) staan, laat staan lopen _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_206890213
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:26 schreef KaBuf het volgende:

[..]
:o Doet tie goed!

Onze Frummel van 10 maanden heeft niet eens interesse in (met hulp) staan, laat staan lopen _O-
Mijn J ging pas bij 9 maanden voor het eerst zelf zitten. Hij is nu 14 maanden en kan nog niet los staan. Hij kan wel sinds kort goed optrekken/ staan met hulp en lopen met een wagentje. Alles pas na zijn 1e verjaardag op gang gekomen
pi_206890681
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:16 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Mijn J ging pas bij 9 maanden voor het eerst zelf zitten. Hij is nu 14 maanden en kan nog niet los staan. Hij kan wel sinds kort goed optrekken/ staan met hulp en lopen met een wagentje. Alles pas na zijn 1e verjaardag op gang gekomen
Ja ik wacht ook gewoon rustig af :P geen haast hoor haha.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_206890749
Joh de mijne van (bijna) 11 maanden doet nog niks behalve rollen door de kamer (ze komt daardoor overal waar ze wil zijn). Zitten doet ze alleen als we haar zelf op haar kont zetten. Net bij het CB geweest, die zeiden ook, komt vanzelf. Haar broer was ook 16 maanden ofzo toen hij zich eens ging optrekken tot stand en heeft nooit gekropen, die ging op z’n knieën lopen :')
pi_206892887
Wow los lopen met 10 maanden. Die gaat hard.
Maggie gaat nog niet zelf zitten. Ze wil meestal ook niet blijven zitten als we haar neerzetten. Net als haar broer vindt ze dat veel te passief. Ze heeft in tegenstelling tot haar broer dan weer weinig interesse in tijgeren. Ze kan het wel een beetje maar ze lijkt liever te willen kruipen. Ze zit dus de hele tijd op handen en knieën en probeert zo vooruit te komen. Peuter bleef heel lang tijgeren want daar was hij snel waar hij wilde zijn. Heel kort gekropen en dan (laat) gaan lopen. Linksom of rechtsom komen ze toch allemaal op hetzelfde punt uit.

We hebben net weer een zware week achter de rug. Maggie had weer koorts en sliep 's nachts amper. Tand 7 is alweer door. Ik heb het geweten want ze heeft mij tot bloedens toe gebeten tijdens een nachtvoeding :X
En straks de laatste keer overdag voeden. Ik ga weer eentje afbouwen want ik ben het kolven echt zo beu.
pi_206894634
Wauw, die gaat echt hard ldg!
Sterkte B_U!

Tips gevraagd: Wij geven nog steeds nutrilon AR maar we hebben het gevoel dat dat niet meer nodig is en het spul is niet normaal duur :X Nou wil ik eigenlijk wel over op een huismerk want gewone nutrilon is ook niet goedkoop. Aan de ene kant durf ik bijvoorbeeld geen Etos te kopen want dat bliefde meneer echt niet toen hij 4-5 maanden oud was. Maar aan de andere kant eet hij nu alles wat los en vast zit, dus misschien doet smaak er niet meer zo toe.

Zit er überhaupt verschil tussen Etos/Kruidvat/AH/Jumbo eigen merk en wat zijn jullie ervaringen?
pi_206895209
Mijn man schijnt ook met 10 maanden gelopen te hebben, en ik voor mijn eerste verjaardag iig. Dus ben benieuwd hoe Pukje dat aan gaat pakken. :D

Kan me voorstellen dat de combi van zo’n baby en net tijgerende baby’s lastig is op 1 kdv groep, haha.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 16:31 schreef B.ertha het volgende:
Wauw, die gaat echt hard ldg!
Sterkte B_U!

Tips gevraagd: Wij geven nog steeds nutrilon AR maar we hebben het gevoel dat dat niet meer nodig is en het spul is niet normaal duur :X Nou wil ik eigenlijk wel over op een huismerk want gewone nutrilon is ook niet goedkoop. Aan de ene kant durf ik bijvoorbeeld geen Etos te kopen want dat bliefde meneer echt niet toen hij 4-5 maanden oud was. Maar aan de andere kant eet hij nu alles wat los en vast zit, dus misschien doet smaak er niet meer zo toe.

Zit er überhaupt verschil tussen Etos/Kruidvat/AH/Jumbo eigen merk en wat zijn jullie ervaringen?
Keuringsdienst van waarde heeft iig onderzocht dat alle kunstvoeding 1 qua voedingswaarde gelijk is. Smaak schijnt wel iets te kunnen verschillen.

En ik heb begrepen dat je beter altijd 1 kunt gebruiken, alle opvolg melken zijn niet beter voor je baby en bevatten vaak meer suiker.
pi_206895471
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik zeg: doen! *O* :Y O+

Er komt heus over een tijdje een update en dan gaat slapen ineens een stuk makkelijker en vraag je je af waar je je druk om hebt gemaakt :*. Ze blijven echt niet tot hun 18e in een draagzak slapen :+.
Ja ik ben wel een beetje klaar met het gevecht elke keer, dus vind het voor nu wel even gezegend. Zij en ik zijn er een stuk gezelliger van.
En ze viel vanmiddag in de kinderwagen in slaap. Zonder speen en zonder te huilen. :o Het duurde maar een half uur, maar het interesseert me niks. Vond het top!
pi_206896734
Wij gebruiken nutrilon 2. Wij hebben beperkte ervaring met kruidvat eigen merk. Peuter dronk het gewoon niet dus nu hebben we het nog niet eens geprobeerd. Het was al moeilijk genoeg om Maggie aan de fles te krijgen, dus nu gaan we ook niet meer experimenteren.
Kv is hier ook nog altijd ter aanvulling. Het meeste wat ze ooit heeft gedronken op een dag was 300. Dan lig je ook minder wakker van de prijs of een grammetje suiker.

@Bami slapen ging hier telkens een stuk beter toen ze zelf op hun buik konden gaan liggen. Het was telkens na een maand of 8 dat ze dat deden.
En sterkte. Ik heb nu nog soms dat ik automatisch begin te wiegen als ik stilsta. Zo vaak heb ik met haar in de doek gelopen.
pi_206897516
Oudste dronk bv, melk van de kruitvat en nutrilon (op kdv) door elkaar. Geen probleem.

Voor draak2 hadden we nu bonbebe en nutrilon. Dat ging eerder ook zonder problemen, maar laatst gaf hij elke keer over nadat hij bonbebe had gedronken.. Nu over op Hero en geen probleem meer. Misschien was de poeder te oud ofzo. Voordeel van Hero/bonbebe/Kruidvat is dat ze pakken hebben van 2x 400g. Eenmaal geopend zijn ze een maand houdbaar en als je zoals ik het combineert met bv is het na een maand niet altijd op.
Shine bright like a diamond.
pi_206935470
Meer die hun partner wel kunnen schoppen als die 's nachts slaapt, terwijl jij al een uur lang met een wakker kind loopt? 🫡

In daglicht lijkt alles anders, maar vannacht, de derde op rij... 🤬
pi_206935512
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 07:37 schreef Zusje123 het volgende:
Meer die hun partner wel kunnen schoppen als die 's nachts slaapt, terwijl jij al een uur lang met een wakker kind loopt? 🫡

In daglicht lijkt alles anders, maar vannacht, de derde op rij... 🤬
Haha ja.
Wel jaloers soms hoe hij erdoorheen kan slapen op een halve meter afstand.
pi_206935814
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 08:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Haha ja.
Wel jaloers soms hoe hij erdoorheen kan slapen op een halve meter afstand.
Ja, dat heb ik me ook al regelmatig afgevraagd: Hoe?!?
pi_206936194
Koortsbaby -O-
pi_206945535
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:12 schreef eponine het volgende:
Koortsbaby -O-
+1 incl hoesten, snelle ademhaling.. we houden m goed in de gaten, beetje bang voor RS wel :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_206945800
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
+1 incl hoesten, snelle ademhaling.. we houden m goed in de gaten, beetje bang voor RS wel :X
Hier ook hoesten, maar ademhaling normaal gelukkig. Mijn straalkacheltje ligt nu in haar eigen bedje te slapen, ben benieuwd voor hoe lang deze keer.
Sterkte en beterschap voor jullie :*
  maandag 5 december 2022 @ 05:38:37 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_206947086
Ah beterschap voor de zieke baby’s!

Hier vermoed ik ook RSV, maar lijkt over het hoogtepunt te zijn bij L. Ik heb wel paar keer op het punt gestaan om de HAP te bellen: hij had een piepende ademhaling, zijn huid rondom de ribben trok hij naar binnen tijdens ademhaling..
Enige wat me tegenhield was dat hij best blij en alert was 🧐.

Ben iig blij dat hij wat beter is nu.
Fuck the EBU
pi_206948031
Hier ook ziek, maar het lijkt een verkoudheid te zijn. RSV lijkt me zo eng! Beterschap allemaal.

Onze cosleeper kan op marktplaats geloof ik :') T. slaapt in principe in zijn ledikant, maar als dat niet lukt dan leggen we hem vaak 's nachts naast ons. Maar dat is nu vooral reden tot feest, zo dicht mogelijk naar mama toe tijgeren en oogcontact maken en dan te gaan lachen :D O+ :')
pi_206948998
Aww. O+
Hier ook wel eens midden in de nacht een klaarwakkere, breeduit lachende baby. Soms weet ik niet zo goed of ik er nou om moet lachen of huilen. :D
pi_206950839
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 05:38 schreef GotC het volgende:
Ah beterschap voor de zieke baby’s!

Hier vermoed ik ook RSV, maar lijkt over het hoogtepunt te zijn bij L. Ik heb wel paar keer op het punt gestaan om de HAP te bellen: hij had een piepende ademhaling, zijn huid rondom de ribben trok hij naar binnen tijdens ademhaling..
Enige wat me tegenhield was dat hij best blij en alert was 🧐.

Ben iig blij dat hij wat beter is nu.
hier net zo, zelfs als ie doodziek is is die boy dolgelukkig :') zat tijdens de buikgriep ook breed lachend in zn verse kots te slaan :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_206951976
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
Aww. O+
Hier ook wel eens midden in de nacht een klaarwakkere, breeduit lachende baby. Soms weet ik niet zo goed of ik er nou om moet lachen of huilen. :D
Dit. _O-
Dat kind wordt nooit zo vrolijk wakker als dat ze midden in de nacht doet. :')

Beterschap voor alle zieke kleintjes dan maar weer. ;( :* Ik heb zelf keelpijn (zelftest was negatief), hopelijk krijgt Pukje dat virusje niet. Lijkt me zo sneu, een verkouden baby!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')