abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:27:41 #151
388664 crew  Dotteke
pi_206759976
Het is natuurlijk niet de bedoeling om onder een spoiler off topic te gaan praten.
Ga dan even naar de SC
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206759983
Er is geen doorkomen aan vandaag daar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206759996
Esther: "Mag ik jou als model gebruiken?"
Eunice: "Ja tuurlijk"
Esther: "Ja ik ben model en ontwerper zelf ook he"
Eunice ontzettend verbaasd: "Oh jaa?! Oooh!"
Esther: "Ja maar ja, ik kan natuurlijk niet zelf passen wat ik maak he"

:D

Esther is zo iemand die alles is geweest, alles ook heeft gedaan of anders wel ook 'zo iemand' kent ..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_206760026
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
En zo zorgt ze dat ze mensen om zich heen krijgt, die ze kan uithoren en beïnvloeden
Wendy moet Babs gewoon gebruiken zoals andersom ook. Ben wel benieuwd of dat gesprek nog heeft plaatsgevonden. In het begin begrijp ik nog wel dat mensen erin meegaan waarbij allerlei emoties naar boven komen. Op een gegeven moment moet het voor hen echter ook obvious worden. Zij is vooral bezig achter de schermen in achterkamertjes en voert dus vooral individuele gesprekken. Als jij daarna vragen gaat stellen dan is ze alweer door naar het volgende beïnvloedbare projectje. Een gevaarlijke tante die met heel veel venijn bezig is maar het vervolgens door errors allemaal niet kan verwerken en steeds tegen een deur oploopt. Als je het vanuit een andere kant bekijkt is het eigenlijk geen sterke speler of toegevoegde waarde.

In het huishouden is ze nooit te bekennen. De keren dat ze een pot of pan in haar handen heeft gehad zijn op één vinger te tellen. Klussen doet en kan ze alleen als ze een ander mag commanderen. Zijn er ergens tranen of hangende schouders dan hangt zij er gelijk omheen. Wil iemand haar elimineren dan is dat haar beste vriend(in) voor een paar dagen puur uit eigen belang. Om als het is opgelost tegen derden weer helemaal los te gaan over die persoon waarbij zelfs iemands medische dossier wordt doorgeluld. Moet ze een klimrek over om zo ten overstaan van dertig mensen geld binnen te halen dan krijgt ze een epileptische aanval of iets wat daar voor door moet gaan. Organiseert ze een activiteit dan durft ze het zelf niet te presenteren en laat ze anderen praten. Zij wil een feministisch groepje oprichten om zo alle mannen eruit te spelen om vervolgens GJ te benaderen voor het managerschap. Waar ze zichzelf uiteraard weer niet aan durft te branden want ze weet dat ze dan door het ijs zakt. Zo kun je nog wel even doorgaan maar volgens mij is het punt wel duidelijk. Eruit met Babbelette..
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  maandag 21 november 2022 @ 13:36:08 #155
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206760057
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Esther: "Mag ik jou als model gebruiken?"
Eunice: "Ja tuurlijk"
Esther: "Ja ik ben model en ontwerper zelf ook he"
Eunice ontzettend verbaasd: "Oh jaa?! Oooh!"
Esther: "Ja maar ja, ik kan natuurlijk niet zelf passen wat ik maak he"

:D

Esther is zo iemand die alles is geweest, alles ook heeft gedaan of anders wel ook 'zo iemand' kent ..
Wel zo handig, je hebt voor Eunice weinig stof nodig.
pi_206760062
Zoe helemaal in paniek de stijltang, krultang, alles is weg, verstopt. Weet niet door wie, maar ik zeg, goede actie _O_
if it's meant to be, it will be
  maandag 21 november 2022 @ 13:37:53 #157
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206760086
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe helemaal in paniek de stijltang, krultang, alles is weg, verstopt. Weet niet door wie, maar ik zeg, goede actie _O_
Dingetjes van elkaar verstoppen, kleuterklas humor.
pi_206760103
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Wendy moet Babs gewoon gebruiken zoals andersom ook. Ben wel benieuwd of dat gesprek nog heeft plaatsgevonden. In het begin begrijp ik nog wel dat mensen erin meegaan waarbij allerlei emoties naar boven komen. Op een gegeven moment moet het voor hen echter ook obvious worden. Zij is vooral bezig achter de schermen in achterkamertjes en voert dus vooral individuele gesprekken. Als jij daarna vragen gaat stellen dan is ze alweer door naar het volgende beïnvloedbare projectje. Een gevaarlijke tante die met heel veel venijn bezig is maar het vervolgens door errors allemaal niet kan verwerken en steeds tegen een deur oploopt. Als je het vanuit een andere kant bekijkt is het eigenlijk geen sterke speler of toegevoegde waarde.

In het huishouden is ze nooit te bekennen. De keren dat ze een pot of pan in haar handen heeft gehad zijn op één vinger te tellen. Klussen doet en kan ze alleen als ze een ander mag commanderen. Zijn er ergens tranen of hangende schouders dan hangt zij er gelijk omheen. Wil iemand haar elimineren dan is dat haar beste vriend(in) voor een paar dagen puur uit eigen belang. Om als het is opgelost tegen derden weer helemaal los te gaan over die persoon waarbij zelfs iemands medische dossier wordt doorgeluld. Moet ze een klimrek over om zo ten overstaan van dertig mensen geld binnen te halen dan krijgt ze een epileptische aanval of iets wat daar voor door moet gaan. Organiseert ze een activiteit dan durft ze het zelf niet te presenteren en laat ze anderen praten. Zij wil een feministisch groepje oprichten om zo alle mannen eruit te spelen om vervolgens GJ te benaderen voor het managerschap. Waar ze zichzelf uiteraard weer niet aan durft te branden want ze weet dat ze dan door het ijs zakt. Zo kun je nog wel even doorgaan maar volgens mij is het punt wel duidelijk. Eruit met Babbelette..
Ze zit niet een het kookteam, dus hoeft niet te koken. Ze zal best wel haar andere corvee taken gewoon op zich nemen, afwassen stofzuigen enz.

Welk medisch dossier heeft zij dan doorgeluld? Of doel je hiermee op het verhaal van Esther wat ze heeft doorverteld?

En volgens mij is het enige wat ze niet heeft gedurfd, het hangen aan die ladder geweest. Bij de andere zaken, salto en muur klimmen heeft ze toch gewoon meegedaan?

en het beinvloeden van elimineren heeft nog totaal geen zin gehad. Er zijn tot nu toe twee eliminaties geweest.
pi_206760104
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:37 schreef spapaars het volgende:

[..]
Tis de verveling. Dat knip - en plakwerk voor suprises en sporten en kaarten ben ik ook wel een keer zat
pi_206760117
quote:

[..]

Een gehaaide tante is het.
pi_206760145
Ach en Wanda en Bern gaan pietengym doen.. idd een kleuterschool, hoe oud zijn die 2?
pi_206760156
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:39 schreef Verida het volgende:

[..]
Ze zit niet een het kookteam, dus hoeft niet te koken. Ze zal best wel haar andere corvee taken gewoon op zich nemen, afwassen stofzuigen enz.

Welk medisch dossier heeft zij dan doorgeluld? Of doel je hiermee op het verhaal van Esther wat ze heeft doorverteld?

En volgens mij is het enige wat ze niet heeft gedurfd, het hangen aan die ladder geweest. Bij de andere zaken, salto en muur klimmen heeft ze toch gewoon meegedaan?

en het beinvloeden van elimineren heeft nog totaal geen zin gehad. Er zijn tot nu toe twee eliminaties geweest.
Als ik hier op moet reageren dan zijn we alweer een uur verder maar dat jij daar anders naar kijkt dat is jouw vrije mening
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:43:02 #163
18653 crew  D.
pi_206760157
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:37 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ach, beter flauwe humor dan geen humor :Y
pi_206760175
Wie heeft die stijltang verstopt? Of was dat niet op de streams te zien? Of moeten we dat aan Inspector Gadget vragen?
pi_206760184
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef pingu66 het volgende:
Wie heeft die stijltang verstopt? Of was dat niet op de streams te zien? Of moeten we dat aan Inspector Gadget vragen?
Djedi had het er gisteren met KimK over want dat las ik hier dus dan is het ook waar :P
pi_206760189
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef pingu66 het volgende:
Djedi
  maandag 21 november 2022 @ 13:46:01 #167
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206760193
quote:

[..]

Lang verhaal kort : Wen en Babs klikken gewoon met elkaar en in ieder contact loopt het wel eens langs elkaar heen. Die twee mogen elkaar meer dan dat jij denkt.
\dus niks aan het handje.
Ze lopen allemaal wel eens tegen elkaar te clashen: zie Mora/Leila , Jeff/Kimmie, Jeff/Rupie , Jeff/ anderen, Mirthe /Berend, Mirthe/Jeff, Zoe/Martin, Maddy/Wanda, KimW/Martin, Mexx/KimD, etc etc

Wen en Babs mogen elkaar , heeft niets met gebruiken te maken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206760196
Wanda leeft helemaal op bij dat suffe, kinderachtige gedoe....wat een figuur :')
pi_206760215
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Djedi
Wat was er met haar Djaily? Wat stond daar voor opruiing in?
  maandag 21 november 2022 @ 13:48:21 #170
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_206760224
Zoë zoekt iets...

"Ja hallo, ik zoek... ik zoek... ik zoek... ik zoek..."

Niemand die luisterd of haar de kans geef uit te spreken, ze lullen er gewoon allemaal over heen :|W
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_206760225
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef R0T29 het volgende:
Wanda leeft helemaal op bij dat suffe, kinderachtige gedoe....wat een figuur :')
Wanda kan opeens een grote bek hebben daar waar ze normaal juist een grote bek krijgt
pi_206760232
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Djedi en kikk..boven in die schacht,
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:49:19 #173
388664 crew  Dotteke
pi_206760238
JW is niet geïnteresseerd in Esther al vrouw, maar wel als bewoner
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206760247
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Wat was er met haar Djaily? Wat stond daar voor opruiing in?
We weten het niet exact. Iets wat ze ook tijdens de CENTRAAL van zaterdagavond had kunnen zeggen, maar toen hield ze haar mond dicht. En nu heeft ze geloof ik een editorial verpakt als artikel geschreven in de Djaily.
  maandag 21 november 2022 @ 13:50:26 #175
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206760249
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:43 schreef D. het volgende:

[..]
Ach, beter flauwe humor dan geen humor :Y
Denk dat als je teveel gevoel voor humor hebt je geen kans maakt om er binnen te geraken.
Ook de productie is compleet humorloos.
Heeft er een groepje lol schakelen ze snel over naar de ouwehoerenschommel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')