Wendy moet Babs gewoon gebruiken zoals andersom ook. Ben wel benieuwd of dat gesprek nog heeft plaatsgevonden. In het begin begrijp ik nog wel dat mensen erin meegaan waarbij allerlei emoties naar boven komen. Op een gegeven moment moet het voor hen echter ook obvious worden. Zij is vooral bezig achter de schermen in achterkamertjes en voert dus vooral individuele gesprekken. Als jij daarna vragen gaat stellen dan is ze alweer door naar het volgende beïnvloedbare projectje. Een gevaarlijke tante die met heel veel venijn bezig is maar het vervolgens door errors allemaal niet kan verwerken en steeds tegen een deur oploopt. Als je het vanuit een andere kant bekijkt is het eigenlijk geen sterke speler of toegevoegde waarde.quote:Op maandag 21 november 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En zo zorgt ze dat ze mensen om zich heen krijgt, die ze kan uithoren en beïnvloeden
Wel zo handig, je hebt voor Eunice weinig stof nodig.quote:Op maandag 21 november 2022 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Esther: "Mag ik jou als model gebruiken?"
Eunice: "Ja tuurlijk"
Esther: "Ja ik ben model en ontwerper zelf ook he"
Eunice ontzettend verbaasd: "Oh jaa?! Oooh!"
Esther: "Ja maar ja, ik kan natuurlijk niet zelf passen wat ik maak he"![]()
Esther is zo iemand die alles is geweest, alles ook heeft gedaan of anders wel ook 'zo iemand' kent ..
Dingetjes van elkaar verstoppen, kleuterklas humor.quote:Op maandag 21 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe helemaal in paniek de stijltang, krultang, alles is weg, verstopt. Weet niet door wie, maar ik zeg, goede actie
Ze zit niet een het kookteam, dus hoeft niet te koken. Ze zal best wel haar andere corvee taken gewoon op zich nemen, afwassen stofzuigen enz.quote:Op maandag 21 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy moet Babs gewoon gebruiken zoals andersom ook. Ben wel benieuwd of dat gesprek nog heeft plaatsgevonden. In het begin begrijp ik nog wel dat mensen erin meegaan waarbij allerlei emoties naar boven komen. Op een gegeven moment moet het voor hen echter ook obvious worden. Zij is vooral bezig achter de schermen in achterkamertjes en voert dus vooral individuele gesprekken. Als jij daarna vragen gaat stellen dan is ze alweer door naar het volgende beïnvloedbare projectje. Een gevaarlijke tante die met heel veel venijn bezig is maar het vervolgens door errors allemaal niet kan verwerken en steeds tegen een deur oploopt. Als je het vanuit een andere kant bekijkt is het eigenlijk geen sterke speler of toegevoegde waarde.
In het huishouden is ze nooit te bekennen. De keren dat ze een pot of pan in haar handen heeft gehad zijn op één vinger te tellen. Klussen doet en kan ze alleen als ze een ander mag commanderen. Zijn er ergens tranen of hangende schouders dan hangt zij er gelijk omheen. Wil iemand haar elimineren dan is dat haar beste vriend(in) voor een paar dagen puur uit eigen belang. Om als het is opgelost tegen derden weer helemaal los te gaan over die persoon waarbij zelfs iemands medische dossier wordt doorgeluld. Moet ze een klimrek over om zo ten overstaan van dertig mensen geld binnen te halen dan krijgt ze een epileptische aanval of iets wat daar voor door moet gaan. Organiseert ze een activiteit dan durft ze het zelf niet te presenteren en laat ze anderen praten. Zij wil een feministisch groepje oprichten om zo alle mannen eruit te spelen om vervolgens GJ te benaderen voor het managerschap. Waar ze zichzelf uiteraard weer niet aan durft te branden want ze weet dat ze dan door het ijs zakt. Zo kun je nog wel even doorgaan maar volgens mij is het punt wel duidelijk. Eruit met Babbelette..
Tis de verveling. Dat knip - en plakwerk voor suprises en sporten en kaarten ben ik ook wel een keer zatquote:Op maandag 21 november 2022 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dingetjes van elkaar verstoppen, kleuterklas humor.
Een gehaaide tante is het.quote:Op maandag 21 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy moet Babs gewoon gebruiken zoals andersom ook. Ben wel benieuwd of dat gesprek nog heeft plaatsgevonden. In het begin begrijp ik nog wel dat mensen erin meegaan waarbij allerlei emoties naar boven komen. Op een gegeven moment moet het voor hen echter ook obvious worden. Zij is vooral bezig achter de schermen in achterkamertjes en voert dus vooral individuele gesprekken. Als jij daarna vragen gaat stellen dan is ze alweer door naar het volgende beïnvloedbare projectje. Een gevaarlijke tante die met heel veel venijn bezig is maar het vervolgens door errors allemaal niet kan verwerken en steeds tegen een deur oploopt. Als je het vanuit een andere kant bekijkt is het eigenlijk geen sterke speler of toegevoegde waarde.
In het huishouden is ze nooit te bekennen. De keren dat ze een pot of pan in haar handen heeft gehad zijn op één vinger te tellen. Klussen doet en kan ze alleen als ze een ander mag commanderen. Zijn er ergens tranen of hangende schouders dan hangt zij er gelijk omheen. Wil iemand haar elimineren dan is dat haar beste vriend(in) voor een paar dagen puur uit eigen belang. Om als het is opgelost tegen derden weer helemaal los te gaan over die persoon waarbij zelfs iemands medische dossier wordt doorgeluld. Moet ze een klimrek over om zo ten overstaan van dertig mensen geld binnen te halen dan krijgt ze een epileptische aanval of iets wat daar voor door moet gaan. Organiseert ze een activiteit dan durft ze het zelf niet te presenteren en laat ze anderen praten. Zij wil een feministisch groepje oprichten om zo alle mannen eruit te spelen om vervolgens GJ te benaderen voor het managerschap. Waar ze zichzelf uiteraard weer niet aan durft te branden want ze weet dat ze dan door het ijs zakt. Zo kun je nog wel even doorgaan maar volgens mij is het punt wel duidelijk. Eruit met Babbelette..
Als ik hier op moet reageren dan zijn we alweer een uur verder maar dat jij daar anders naar kijkt dat is jouw vrije meningquote:Op maandag 21 november 2022 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zit niet een het kookteam, dus hoeft niet te koken. Ze zal best wel haar andere corvee taken gewoon op zich nemen, afwassen stofzuigen enz.
Welk medisch dossier heeft zij dan doorgeluld? Of doel je hiermee op het verhaal van Esther wat ze heeft doorverteld?
En volgens mij is het enige wat ze niet heeft gedurfd, het hangen aan die ladder geweest. Bij de andere zaken, salto en muur klimmen heeft ze toch gewoon meegedaan?
en het beinvloeden van elimineren heeft nog totaal geen zin gehad. Er zijn tot nu toe twee eliminaties geweest.
Ach, beter flauwe humor dan geen humorquote:Op maandag 21 november 2022 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dingetjes van elkaar verstoppen, kleuterklas humor.
Djedi had het er gisteren met KimK over want dat las ik hier dus dan is het ook waarquote:Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef pingu66 het volgende:
Wie heeft die stijltang verstopt? Of was dat niet op de streams te zien? Of moeten we dat aan Inspector Gadget vragen?
Djediquote:Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef pingu66 het volgende:
Wie heeft die stijltang verstopt? Of was dat niet op de streams te zien? Of moeten we dat aan Inspector Gadget vragen?
Lang verhaal kort : Wen en Babs klikken gewoon met elkaar en in ieder contact loopt het wel eens langs elkaar heen. Die twee mogen elkaar meer dan dat jij denkt.quote:Op maandag 21 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat was er met haar Djaily? Wat stond daar voor opruiing in?quote:
Wanda kan opeens een grote bek hebben daar waar ze normaal juist een grote bek krijgtquote:Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef R0T29 het volgende:
Wanda leeft helemaal op bij dat suffe, kinderachtige gedoe....wat een figuur
Djedi en kikk..boven in die schacht,quote:Op maandag 21 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe helemaal in paniek de stijltang, krultang, alles is weg, verstopt. Weet niet door wie, maar ik zeg, goede actie
We weten het niet exact. Iets wat ze ook tijdens de CENTRAAL van zaterdagavond had kunnen zeggen, maar toen hield ze haar mond dicht. En nu heeft ze geloof ik een editorial verpakt als artikel geschreven in de Djaily.quote:Op maandag 21 november 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat was er met haar Djaily? Wat stond daar voor opruiing in?
Denk dat als je teveel gevoel voor humor hebt je geen kans maakt om er binnen te geraken.quote:Op maandag 21 november 2022 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, beter flauwe humor dan geen humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |