De groep heeft dat toch verdiend dat krijgt Jeff toch nietquote:Op maandag 21 november 2022 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy heeft een discussie met "achter" gehad waarom Jeff zoveel geld krijgt.
Uit dit gesprek blijkt dus dat dit niet zo is. Ze krijgen dus extra geld.quote:Op maandag 21 november 2022 12:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De groep heeft dat toch verdiend dat krijgt Jeff toch niet
Niks. Maar Maddy heeft het gevonden, en niemand heeft er naar gevraagd. Dat doet vermoeden dat het besteld is. Ofzo.quote:
Ze heeft liever dat "Jeff minder krijgt" en dat ze honger moeten lijden of wat wil ze nou?quote:Op maandag 21 november 2022 12:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De groep heeft dat toch verdiend dat krijgt Jeff toch niet
En wat heeft Maddy gekregen van Jeff?quote:Op maandag 21 november 2022 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks. Maar Maddy heeft het gevonden, en niemand heeft er naar gevraagd. Dat doet vermoeden dat het besteld is. Ofzo.
Zit er iemand achter hem aan?quote:Op maandag 21 november 2022 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Jeff aan het rennen, dat zie je niet vaak.
te laat, gisteren hield ze hetzelfde verhaal bij mirthe.quote:Op maandag 21 november 2022 12:46 schreef Pindaaatje het volgende:
Eunice praat over iets waar ze niet over mag praten. Over het geld en hoe “alles gepland” is. Madeleine geeft aan dat het niet eerlijk is dat Jeffrey meer geld heeft “gekregen” dan zij.
Gelijk een microfoon check voor Eunice, waardoor echt duidelijk is dat dit gebruikt wordt om aan te geven dat ze praat over zaken waar niet over gepraat mag worden.
ja, want het is vast van kimd want die heeft kleine tietjes, dus sjeffie heeft besteld en dat is niet eerlijkquote:Op maandag 21 november 2022 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks. Maar Maddy heeft het gevonden, en niemand heeft er naar gevraagd. Dat doet vermoeden dat het besteld is. Ofzo.
dit is een betere uitleg dan die van mijquote:Op maandag 21 november 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Inspector Maddy is er van overtuigd dat de fashiontape van KimD is, omdat zij kleine tieten heeft. En dat het besteld is, omdat het nog nieuw in verpakking zat. Het is bewijs! Dus Inspector Gadget is met een diepgaand onderzoek bezig.
Denk dat je dan in de buurt van de loods moet wonen of staan misschien zijn daar draadloze netwerken te bespeuren...quote:Op maandag 21 november 2022 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Zou het mogelijk zijn de camera's / streams in de loods te kraken zodat we alles kunnen zien?
En heeft ze die gehouden of terug gegeven aan het" gevonden voorwerpenloket"?quote:Op maandag 21 november 2022 12:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
dit is een betere uitleg dan die van mij
Hoe is dat relevantquote:Op maandag 21 november 2022 12:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En wat heeft Maddy gekregen van Jeff?
Misschien zei ze "ik"quote:Op maandag 21 november 2022 12:57 schreef R0T29 het volgende:
KimD tegen Jeff: "Als .... en Djedi weggaan, zijn er toch 2 stelletjes minder"
Jeff: "Sttttt"
Ik verstond het niet goed dus weet niet welke naam ze eerst noemde
Gehouden ... BEWIJS!quote:Op maandag 21 november 2022 12:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En heeft ze die gehouden of terug gegeven aan het" gevonden voorwerpenloket"?
Ik kon het niet meer terugvinden, maar volgens mij zei ze Ruben en Djedi .. en ik denk dat ze zij dat zijn er dan 2 minder.quote:Op maandag 21 november 2022 12:57 schreef R0T29 het volgende:
KimD tegen Jeff: "Als .... en Djedi weggaan, zijn er toch 2 stelletjes minder"
Jeff: "Sttttt"
Ik verstond het niet goed dus weet niet welke naam ze eerst noemde
niet geldig, ze houdt het onrechtmatig in eigen bezitquote:
Zij maakt altijd verkeerde aannames zolang ze zichzelf maar naar het gelijk kan praten en KimD heeft het bij haar wel heel erg vaak gedaan. Toen met die ruzie op kantoor, eten stelen, fashiontape besteld hebben. Allemaal de grootst mogelijke onzin zeg.quote:Op maandag 21 november 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Inspector Maddy is er van overtuigd dat de fashiontape van KimD is, omdat zij kleine tieten heeft. En dat het besteld is, omdat het nog nieuw in verpakking zat. Het is bewijs! Dus Inspector Gadget is met een diepgaand onderzoek bezig.
'Niks vertellen hoor, nee niet doen, dit is geheim, alleen jij mag dit weten, jou vertrouw ik, echt waar, kijk hier, moet je zien..'quote:Op maandag 21 november 2022 12:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh aan wie is ze dit geheimpje, wat niet doorverteld mag worden, nu weer aan het vertellen?
Deed Maddy daar niet zelf aan mee? Ook al heb ik dat proberen te verdringen!quote:Op maandag 21 november 2022 13:15 schreef Adat231 het volgende:
zal me niks verbazen dat die fashiontape gebruikt is voor die lingerie modeshow of zo iets
Maddy is verslaafd aan siroop en drink er eentje leeg per dag. Zij krijgt om de drie dagen een nieuwe om mee te doen want voor zichzelf zorgen kan ze blijkbaar dus niet. PS Terwijl ik dit tik denk ik ook wat ben ik in vredesnaam aan het intikken joh..quote:Op maandag 21 november 2022 12:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En wat heeft Maddy gekregen van Jeff?
quote:Op maandag 21 november 2022 13:22 schreef Ireth het volgende:
[..]Ze beginnen het te snappen...oh wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik ben een beelddenkerquote:Op maandag 21 november 2022 13:19 schreef D. het volgende:
Esther moest de holtes van haar man schoonmaken.
Dat was geen leuk pretje zegt ze
quote:Op maandag 21 november 2022 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Breaking!Hoorde een stiekeme scheetje in de loods met echo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |