Mexx wist gisteren te vertellen dat haar wip met Martin wel te zien was geweest.quote:Op maandag 21 november 2022 14:40 schreef mnesymne het volgende:
Maar ze zijn ook "bang" om bepaalde dingen te doen. Want ze denken dat alles uitgezonden wordt, en houden zich op bepaalde punten in.
Niet wetende dat voor elke scheet een SL is.
Korte lijnen ,hulp lijnen, energie lijnen, rechte lijnen,lange lijnen , hoofdlijnen ,vislijnen?quote:Op maandag 21 november 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat Wendy en Babs elkaar mogen weet ik zelf ook wel maar er speelt ook nog een tactisch spelletje waar allemaal lijnen lopen
Moira ?quote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Poesjuh het volgende:
Iemand met een zoon maar die zoon wil die moeder niet meer zien.
Wie?
Eunice?
Ow zal echt wel op camera te zien zijn geweest, maar niet op stream of liveshow.quote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mexx wist gisteren te vertellen dat haar wip met Martin wel te zien was geweest.
Ze weten meer dan wij denken waarschijnlijk,
Zo jammer alleen dat die hele vent er aan vast zit.quote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers op de krullen van Jeff, ik hou van krullen
Moest ik even 2x lezenquote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Korte lijnen ,hulp lijnen, energie lijnen, rechte lijnen,lange lijnen , hoofdlijnen ,vislijnen?
In de loods lopen de lijnen vaak nogal grillig door elkaar. Mensen die iets van een ander nodig hebben zullen vaak een lijn uitwerpen om zich aan vast te klampen en op te trekken. Bij sommige mensen zie je een verbindende lijn , die mogen elkaar en weten waar ze staan.
Als je weet op welk niveau de lijnen lopen en waar of aan wie ze verbonden zijn, kun je je mate van betrokkenheid zelf bepalen.
Maddyquote:Op maandag 21 november 2022 14:40 schreef Poesjuh het volgende:
JW moet het accepteren zegt hij tegen esther
Gaat over iemand in de loods die sterk wil blijven en niet wil tonen. Over wie?
Ja dit is zo, Martin die naar achter gelopen is om te vragen hoe hij overkomt, Maddy vragen waarom Jef meer makkelijkere spellen krijgt..ect....quote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mexx wist gisteren te vertellen dat haar wip met Martin wel te zien was geweest.
JW die te horen kreeg achter dat het publiek er nog niet bij betrokken wordtquote:Op maandag 21 november 2022 14:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dit is zo, Martin die naar achter gelopen is om te vragen hoe hij overkomt, Maddy vragen waarom Jef meer makkelijkere spellen krijgt..ect....
Ah oke shit happens, gebeurt bij zovelen. Al vindt JW het niet normaal. Esther snapt het wel en legt het JW uit dat dit in veel gezinnen zo is, ook al is hij dat miss niet gewend.quote:Op maandag 21 november 2022 14:45 schreef juul. het volgende:
De zoon van Maddy heeft jaren geleden het contact verbroken met haar en haar dochter
Die was niet te zienquote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij allebei de opmerkingen heb ik toch voorzichtige twijfels.quote:Op maandag 21 november 2022 14:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
JW die te horen kreeg achter dat het publiek er nog niet bij betrokken wordt
Jeff die van achter te horen kreeg dat hij idd meer opdrachten of geld krijgt omdat febo dat met hem wel aan durfde
Boodschappen zijn weer binnen?
..of nietquote:Op maandag 21 november 2022 14:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij allebei de opmerkingen heb ik toch voorzichtige twijfels.
De opmerking van Jeff zou zomaar zelf verzonnen kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |