abonnement Unibet Coolblue
pi_206757209
Wat zijn jouw hobby's?
Waarmee vul jij je lekkere, vrije uurtjes O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206757223
Hier naast crea, puzzelen, lezen, gamen, gedichten schrijven

Verder heb ik een zwak voor verzamelen, maar dat probeer ik tegen te houden. Anders verzamel ik teveel. Al is mijn voorraad wierrook enorm ;)

Ik ben benieuwd naar jullie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206757271
Heb je even? :P
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206757305
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:37 schreef eudaemonia het volgende:
Heb je even? :P
Ga je gang! Kunnen anderen weer andere hobby's van ontdekken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206757358
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:37 schreef eudaemonia het volgende:
Heb je even? :P
Ja hoor laat maar lezen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 21 november 2022 @ 09:57:09 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_206757425
FOK!ken, skiën, bergwandelen, netflixen, lezen, duiken (op vakantie), en decoratie/meubels DIY'en.
pi_206758063
Ik heb er maar een paar, waaronder: modelspoor, verhalen schrijven, lezen, digitale fotografie, FOK!, wandelen, fietsen en ik beheer een paar eigen websites. :Y.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_206759025
Bbqen met halve liters _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 november 2022 @ 12:30:36 #9
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_206759313
Lezen, naaien, knutselen, balkontuinieren, schilderen, alles crea bea, wandelen, nadenken. Zo nu en dan haak ik nog wat.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 12:34:02 #10
388664 crew  Dotteke
pi_206759341
Gitaar spelen, haken, breien, tekenen, aquarellen, pergamano, knutselen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206765084
Spaans leren, hardlopen, lezen/luisterboeken, puzzelen, schrijven, wielrennen, interesse in sterren/maan/heelal
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_206765797
Achter de pc zitten om te gamen of beetje te developen voor hobbyprojecten/vrijwilligerswerk. Wandelen en trainen met puppy. Golf, bier drinken, rondjes rijden op motorscooter in de zomer.
pi_206766417
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
Achter de pc zitten om te gamen of beetje te developen voor hobbyprojecten/vrijwilligerswerk. Wandelen en trainen met puppy. Golf, bier drinken, rondjes rijden op motorscooter in de zomer.
Met roofboxer helm..ja toch?
Ik zwaai naar dieren.
pi_206766545
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 18:55 schreef Geerd het volgende:

[..]
Met roofboxer helm..ja toch?
Haha gelukkig niet, denkt iedereen dat ik een nektasje ben. Schijnen ook niet de meest comfortabele/stille helmen te zijn.
pi_206766890
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 18:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Haha gelukkig niet, denkt iedereen dat ik een nektasje ben. Schijnen ook niet de meest comfortabele/stille helmen te zijn.
Ja precies
Ik zwaai naar dieren.
pi_206768259
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 12:08 schreef Geerd het volgende:
Bbqen met halve liters _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Halve liters wat? cola, fanta, chocomelk, sinaasappelsap ?
  dinsdag 22 november 2022 @ 10:09:22 #17
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_206772742
Mijn tegenwoordige hobby is knutselen met een Arduino en stappenmotoren. Je kunt echt alle kanten op met zo'n Arduino. ^O^
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_206772954
Ik heb vooral periodes waarin ik sterk gefocust ben op een hobby, dus in totaal zijn het er meer dan ik actief mee bezig ben. :P Momenteel vooral gamen, wandelen, m'n miniatuurhuisje en kleuren, maar ik heb ook nog borduurprojecten, lego, diamond painting en prutsen in de tuin als regelmatig terugkomende dingen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206773833
Sporten, geschiedenisboeken lezen en olieverfschilderijen maken.

Verder alles wat met techniek te maken heeft: van het renoveren van huizen t/m het aan de praat krijgen van oude auto's.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206773904
Koken, ik heb eigenlijk maar 1 hobby, en dat is koken.
Het liefst gerechten die lang moeten stoven, of lang op de bbq/smoker moeten, zodat ik in het weekend al in de ochtend kan beginnen.
ik doe wel alles op een traag tempo, en met een muziekje en kookwijntje erbij.

Al vaak heb ik te horen gekregen of ik niet in een restaurant keuken zou willen werken, nu ben ik namelijk laborant.
maar dat lijkt mij niets, te gehaast :)
pi_206773949
Pianospelen, lezen, wandelen/vogeltjes kijken, podcasts luisteren, beetje fokken :P, uit eten (toen het nog betaalbaar was) naar theater, concerten, musea.

[ Bericht 26% gewijzigd door Blues op 22-11-2022 11:59:38 ]
  dinsdag 22 november 2022 @ 11:37:24 #22
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206773974
Ik speel cello, ik lees tamelijk veel, ik ben veel bezig met mijn kamerplanten en mijn kat en ik ga vaak naar het theater en naar concerten.
Ik besteed ook idiote hoeveelheden tijd aan het kijken van kattenfilmpjes.
pi_206773989
Tegenwoordig te weinig rust om echt een hobby te hebben.

Paar jaar geleden fotografie, fotos restaureren, lezen. Koken, fietsen, klussen.

Lijkt tegenwoordig door de combi werk, gezin overal te weinig tijd voor te hebben. (Ook al is dat natuurlijk onzin)
pi_206774201
Muziek verzamelen op LP en CD. Keyboard spelen (ben nog echt een supernoob daarin maar er zit wel al wat progressie in :P).

Af en toe gamen.

Sociale activiteiten vind ik niet echt een hobby voor mijzelf (is wel iets wat ik graag doe zoals uit eten gaan, ergens wat drinken, shoppen etc dat zie ik niet als een hobby).
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_206776439
Zelf speel Ik viool. Ben er meerdere uren per dag mee bezig. Ben nu bezig vibrato te leren (1 weekje pas) en dat is nog knap lastig.

Ben momenteel Vivaldi in G Majeur aan het oefenen.

Dit heeft mijn vorige hobby: gamen. Helemaal vervangen, het was tijd voor wat nieuws.
pi_206776442
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:37 schreef herverwijderd het volgende:
Ik speel cello, ik lees tamelijk veel, ik ben veel bezig met mijn kamerplanten en mijn kat en ik ga vaak naar het theater en naar concerten.
Ik besteed ook idiote hoeveelheden tijd aan het kijken van kattenfilmpjes.
Gaaf nog een klassieke strijker? (Of wat speel je?)
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 14:36:32 #27
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_206776694
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 12:08 schreef Geerd het volgende:
Bbqen met halve liters _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
deze man weet _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_206777003
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Halve liters wat? cola, fanta, chocomelk, sinaasappelsap ?
Suikerwater drinken :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 22 november 2022 @ 14:59:39 #29
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_206777013
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral periodes waarin ik sterk gefocust ben op een hobby, dus in totaal zijn het er meer dan ik actief mee bezig ben. :P Momenteel vooral gamen, wandelen, m'n miniatuurhuisje en kleuren, maar ik heb ook nog borduurprojecten, lego, diamond painting en prutsen in de tuin als regelmatig terugkomende dingen. :P
O ja dat heb ik ook wel. Heb 50 bolletjes garen in de kast liggen, en vele kilo's aan mozaieksteentjes. Wordt ooit wel eens opnieuw een hobby :P
pi_206777034
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 14:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]
O ja dat heb ik ook wel. Heb 50 bolletjes garen in de kast liggen, en vele kilo's aan mozaieksteentjes. Wordt ooit wel eens opnieuw een hobby :P
Precies dat. :Y Tijd, prioriteit, zin, al dat soort dingen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206778240
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 14:58 schreef Geerd het volgende:

[..]
Suikerwater drinken :') :') :') :') :')
Smakeloze duffe drank zonder suiker drinken :')
pi_206779238
Mijn huidige (vaste) hobby is legpuzzels maken. Maar ik heb ook nog een diamontpainting in de schappen liggen die nog niet af is (al jaren :') ) 2 miniatuursets die niet af zijn, een hoop schilder en tekenspullen wat ik af en toe gebruik, fimo klei waar ik ook alweer 2 jaar geleden voor het laatst aan heb gezeten. Ook nog in het verleden gehaakt, gebreid en heb ik een 4 meter lang koord wat ik heb gepunnikt.

Verder hou ik van invulboeken, boeken lezen, ik hou een dagboek bij en fotograferen.

Oh, en ik verzamel koelkastmagneten uit andere plaatsen
En ik heb een moestuin :P
Oh en ik zwem :P
Twiddel
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:07:43 #33
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_206782520
Oeh hobby's,

Muziek luisteren, Muziek maken (momenteel alleen zingen, maar vroeger veel viool gespeeld), dagjes naar de Efteling, festivals en concerten bezoeken en lekker wandelen.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:27:08 #34
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_206782841
Achter de computer, boeken lezen over spoorwegen, fotograferen, fietsen, en ballonvouwen. :D








Hier liep al een topique over, die ik nog even zal opzoeken.
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 21:30:58 #35
388664 crew  Dotteke
pi_206782919
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:27 schreef Claude_Viole het volgende:
Achter de computer, boeken lezen over spoorwegen, fotograferen, fietsen, en ballonvouwen. :D

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Hier liep al een topique over, die ik nog even zal opzoeken.
Die staat in CRE
CRE / Ballonvouwen / ballonmodelleren...
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206789265
Muziek verzamelen, sorteren, in een dj mix knutselen en dan opzetten, elke maand weer opnieuw.
Minecraft; m'n broer en ik runnen een realm.
Lezen
Formule 1
  woensdag 23 november 2022 @ 20:27:27 #37
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206795742
Heb er aardig wat. De hobbies die ik echt dagelijks uit voer: ik kijk heel graag films en series. Kasten vol met fysieke boxen van films/series ook meteen, want dat staat meteen leuk in de kasten. Ook al streamen we ook veel. Pathé abonnement ook. Daarnaast verzamelen we beelden van Lord of the Rings, maar ook een paar van Disney, Harry Potter en Star Wars. Gamen gaat ook veel tijd in zitten. Voornamelijk MMO’s (zoals World of Warcraft/Guild Wars 2), maar ook soms op de Xbox of Nintendo Switch.

Hobbies die ik net zo leuk vind, maar net wat minder vaak doe: reizen. Zou dat het liefst elke maand doen, maar hey, nog steeds geen geldboom. Gaat ook goed samen met een andere hobby: fotografie. Thuis doe ik dat ook veel (professionele camera en al), maar des te leuker om los te gaan op vakantie. Als laatste bezoek ik graag comic cons. Acteurs ontmoeten, andere mensen leren kennen, leuke kraampjes. O+

Dat dus :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 november 2022 @ 20:41:00 #38
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206796076
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb er aardig wat. De hobbies die ik echt dagelijks uit voer: ik kijk heel graag films en series. Kasten vol met fysieke boxen van films/series ook meteen, want dat staat meteen leuk in de kasten. Ook al streamen we ook veel. Pathé abonnement ook. Daarnaast verzamelen we beelden van Lord of the Rings, maar ook een paar van Disney, Harry Potter en Star Wars. Gamen gaat ook veel tijd in zitten. Voornamelijk MMO’s (zoals World of Warcraft/Guild Wars 2), maar ook soms op de Xbox of Nintendo Switch.

Hobbies die ik net zo leuk vind, maar net wat minder vaak doe: reizen. Zou dat het liefst elke maand doen, maar hey, nog steeds geen geldboom. Gaat ook goed samen met een andere hobby: fotografie. Thuis doe ik dat ook veel (professionele camera en al), maar des te leuker om los te gaan op vakantie. Als laatste bezoek ik graag comic cons. Acteurs ontmoeten, andere mensen leren kennen, leuke kraampjes. O+

Dat dus :)
Veel overeenkomsten _O_

Kijk graag films & series. Laatste jaren wel vaker series, omdat ik meestal niet lang genoeg om mijn kont kan zitten om films te kijken _O- Soms ben ik gewoon te moe en soms gewoon geen tijd. Disney, Harry Potter, LOTR, Matrix allemaal tof _O_ Verder luister ik iedere dag wel muziek en verzamel vinyls, van game muziek (Final Fantasy) tot keiharde metal. Ik hou ook van concerten en festivals bezoek.

Ik game graag, met name MMOs, maar ook games zoals God of War, Tomb Raider trekken mij best. Daarnaast hou ik van games met een verhaal, ook al stelt het "gamen" deel dan niet zoveel voor. Denk aan Life is Strange of Telltale games of de Dark Pictures Anthology reeks. Mijn grootste gaming liefde is toch wel Final Fantasy. Heb ze allemaal min of meer gespeeld, honderden uren zitten in 11 en 14 (beide MMO's). Ook jarenlang WoW gespeeld en allerlei server firsts gehaald op Khadgar-EU en Hellfire-EU servers :D

Fotografie is ook een beetje zoals jij het beschrijft. Heb een Sony a6000 en ben er heel blij mee. Neem het graag mee naar concerten en festivals, maar ook als ik op reis ben of probeer noorderlicht foto's te maken.

Stukje over reizen had ik wel kunnen schrijven. Ik hou van reizen en wordt echt heel gelukkig van verschillende soorten landschappen bezoeken. Liefst zo afgelegen mogelijk. Dit jaar met cross-country skiën begonnen. Ik wil dat graag uitbreiden, zodat ik uiteindelijk kan gaan nordic touren in de winter, lekker onherbergzame gebieden in _O_ In de zomer wil ik dan hetzelfde doen maar dan met mountainbikes.

Plannen plannen D:
  woensdag 23 november 2022 @ 21:04:26 #39
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206796533
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:41 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Veel overeenkomsten _O_

Kijk graag films & series. Laatste jaren wel vaker series, omdat ik meestal niet lang genoeg om mijn kont kan zitten om films te kijken _O- Soms ben ik gewoon te moe en soms gewoon geen tijd. Disney, Harry Potter, LOTR, Matrix allemaal tof _O_ Verder luister ik iedere dag wel muziek en verzamel vinyls, van game muziek (Final Fantasy) tot keiharde metal. Ik hou ook van concerten en festivals bezoek.

Ik game graag, met name MMOs, maar ook games zoals God of War, Tomb Raider trekken mij best. Daarnaast hou ik van games met een verhaal, ook al stelt het "gamen" deel dan niet zoveel voor. Denk aan Life is Strange of Telltale games of de Dark Pictures Anthology reeks. Mijn grootste gaming liefde is toch wel Final Fantasy. Heb ze allemaal min of meer gespeeld, honderden uren zitten in 11 en 14 (beide MMO's). Ook jarenlang WoW gespeeld en allerlei server firsts gehaald op Khadgar-EU en Hellfire-EU servers :D

Fotografie is ook een beetje zoals jij het beschrijft. Heb een Sony a6000 en ben er heel blij mee. Neem het graag mee naar concerten en festivals, maar ook als ik op reis ben of probeer noorderlicht foto's te maken.

Stukje over reizen had ik wel kunnen schrijven. Ik hou van reizen en wordt echt heel gelukkig van verschillende soorten landschappen bezoeken. Liefst zo afgelegen mogelijk. Dit jaar met cross-country skiën begonnen. Ik wil dat graag uitbreiden, zodat ik uiteindelijk kan gaan nordic touren in de winter, lekker onherbergzame gebieden in _O_ In de zomer wil ik dan hetzelfde doen maar dan met mountainbikes.

Plannen plannen D:
Veel overeenkomsten dan inderdaad O+ Muziek vind ik ook tof, staat bijna altijd wel op de achtergrond aan. Ik haal de meeste muziek uit series die we kijken. Hoor ik een leuk deuntje; zoek ik later op welk nummer het is en dan zet ik hem in mijn spotify playlist :D Maar net als jou ook wat game muziek. Met metal/rock /etc heb ik dan weer helemaal niks. Series prefereer ik ook boven films. Korter inderdaad, maar je leert de karakters ook beter kennen. Voel me dan meer betrokken bij de karakters. Uitzonderingen in film daargelaten natuurlijk, maar dan kom je ook vooral terecht bij film reeksen als HP en Lord of the Rings.

Khadgar EU heb ik jaren gezeten binnen WoW :D Pas recentelijk weg gegaan daar omdat de server echt dood was en we graag horde wilden gaan (Twisting Nether nu). Final Fantasy heb ik nooit wat mee gehad; maar veel andere MMO's of RPG's (idd God of War, of een Horizon Zero Dawn) dus wel.

Dat van zoveel mogelijk landschappen willen zien herken ik heel erg. Alpen staan hier heel hoog op de lijst. Even kijken hoe we dat het beste kunnen doen. Man heeft hoogtevrees, dus vind die liftjes omhoog écht niks, maar ik wil wel de Alpen zien :D En hij ook. Verder veel landschappen gezien al wel. Steden hebben tegenwoordig de overhand, helemaal als we het kunnen combineren met tripjes de natuur in. Volgend jaar Lissabon, Stockholm en Praag ^O^

Toffe plannen heb je! Dat is te avontuurlijk voor mij, maar lijkt me wel tof!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 november 2022 @ 22:15:26 #40
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206797727
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Veel overeenkomsten dan inderdaad O+ Muziek vind ik ook tof, staat bijna altijd wel op de achtergrond aan. Ik haal de meeste muziek uit series die we kijken. Hoor ik een leuk deuntje; zoek ik later op welk nummer het is en dan zet ik hem in mijn spotify playlist :D Maar net als jou ook wat game muziek. Met metal/rock /etc heb ik dan weer helemaal niks. Series prefereer ik ook boven films. Korter inderdaad, maar je leert de karakters ook beter kennen. Voel me dan meer betrokken bij de karakters. Uitzonderingen in film daargelaten natuurlijk, maar dan kom je ook vooral terecht bij film reeksen als HP en Lord of the Rings.

Khadgar EU heb ik jaren gezeten binnen WoW :D Pas recentelijk weg gegaan daar omdat de server echt dood was en we graag horde wilden gaan (Twisting Nether nu). Final Fantasy heb ik nooit wat mee gehad; maar veel andere MMO's of RPG's (idd God of War, of een Horizon Zero Dawn) dus wel.

Dat van zoveel mogelijk landschappen willen zien herken ik heel erg. Alpen staan hier heel hoog op de lijst. Even kijken hoe we dat het beste kunnen doen. Man heeft hoogtevrees, dus vind die liftjes omhoog écht niks, maar ik wil wel de Alpen zien :D En hij ook. Verder veel landschappen gezien al wel. Steden hebben tegenwoordig de overhand, helemaal als we het kunnen combineren met tripjes de natuur in. Volgend jaar Lissabon, Stockholm en Praag ^O^

Toffe plannen heb je! Dat is te avontuurlijk voor mij, maar lijkt me wel tof!
Weet niet vanaf wanneer jij op Khadgar-EU zat, heb daar vanaf release t/m eerste expansion gezeten :D
pi_206798910
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:17 schreef summer2bird het volgende:
Mijn huidige (vaste) hobby is legpuzzels maken. Maar ik heb ook nog een diamontpainting in de schappen liggen die nog niet af is (al jaren :') ) 2 miniatuursets die niet af zijn, een hoop schilder en tekenspullen wat ik af en toe gebruik, fimo klei waar ik ook alweer 2 jaar geleden voor het laatst aan heb gezeten. Ook nog in het verleden gehaakt, gebreid en heb ik een 4 meter lang koord wat ik heb gepunnikt.

Verder hou ik van invulboeken, boeken lezen, ik hou een dagboek bij en fotograferen.

Oh, en ik verzamel koelkastmagneten uit andere plaatsen
En ik heb een moestuin :P
Oh en ik zwem :P
Jij komt tijd tekort op een dag :D
  donderdag 24 november 2022 @ 07:16:30 #42
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206799009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 14:15 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Gaaf nog een klassieke strijker? (Of wat speel je?)
Tegenwoordig vooral veel musicalmuziek omdat we daar wel eens (hele kleine) optredetjes mee doen. Maar ik speel al best lang en speelde vroeger meestal klassieke werken.
  donderdag 24 november 2022 @ 07:56:50 #43
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206799182
Muziek, pinterest.

En ja, de dagbesteding is een hobby.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206800466
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:33 schreef Xlarge het volgende:
Koken, ik heb eigenlijk maar 1 hobby, en dat is koken.
Het liefst gerechten die lang moeten stoven, of lang op de bbq/smoker moeten, zodat ik in het weekend al in de ochtend kan beginnen.
ik doe wel alles op een traag tempo, en met een muziekje en kookwijntje erbij.

Al vaak heb ik te horen gekregen of ik niet in een restaurant keuken zou willen werken, nu ben ik namelijk laborant.
maar dat lijkt mij niets, te gehaast :)
Heerlijk, ze installeren hier binnenkort een houtkachel, dus daar kan ik op los met het stoofvlees en de bouillons. Ik hou ook erg van slowfood maken.
  dinsdag 29 november 2022 @ 00:37:07 #45
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206862824
Puzzelen, Fortnite, crea-bea-en, tennis, snowboarden, lezen, true-crime podcasts, bingen van (netflix en videoland) series

lego én escape rooms én Pokemon Go

[ Bericht 27% gewijzigd door KapiteinIglo op 29-11-2022 11:33:02 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_206864148
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
Puzzelen, Fortnite, crea-bea-en, tennis, snowboarden, lezen, true-crime podcasts, bingen van (netflix en videoland) series
Vergeet je nou lego én escape rooms én Pokemon Go? :o
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 29 november 2022 @ 11:32:37 #47
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206864864
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:21 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Vergeet je nou lego én escape rooms én Pokemon Go? :o
Oh, die ook nog
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:58:52 #48
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_206964503
Hobbies... Ik heb er heel veel, maar het gaat vaak in fases.
Nu ben ik vooral bezig met series streamen omdat mijn hoofd niet bezig kan zijn met andere dingen.
Maar verder zijn mijn hobbies, allereerst mijn huisdieren, katten en aquaria.
Daarnaast doe ik aan kleuren, met mijn naaimachine werken, gamen, wandelen en fietsen.
Gamen op de Switch, playstation 4 en pc. Pokemon Go ook nog op de telefoon.
Sjips, ik was mijn oudste hobby vergeten... lezen! Al sinds ik het kan geprobeerd mijn verstand weg te lezen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderlily op 06-12-2022 12:07:55 ]
pi_207707440
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ga je gang! Kunnen anderen weer andere hobby's van ontdekken
Moet hier nog altijd een reactie op geven.

Ga eens kijken of ik er in het weekend wat leuks over kan schrijven.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  woensdag 25 januari 2023 @ 13:15:48 #50
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207707662
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:33 schreef Xlarge het volgende:
Koken, ik heb eigenlijk maar 1 hobby, en dat is koken.
Het liefst gerechten die lang moeten stoven, of lang op de bbq/smoker moeten, zodat ik in het weekend al in de ochtend kan beginnen.
ik doe wel alles op een traag tempo, en met een muziekje en kookwijntje erbij.

Al vaak heb ik te horen gekregen of ik niet in een restaurant keuken zou willen werken, nu ben ik namelijk laborant.
maar dat lijkt mij niets, te gehaast :)
Wil je met me trouwen? :@
Ik hou niet van koken, dus dat is een perfecte match.

@superkimmi leest dit gewoon even niet :6
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_207707785
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 13:15 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Wil je met me trouwen? :@
Ik hou niet van koken, dus dat is een perfecte match.

@:superkimmi leest dit gewoon even niet :6
Zeg je nou dat ik niet lekker kan koken?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 25 januari 2023 @ 15:02:34 #52
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_207708828
- katten (op dit moment 6 stuks);
- fietsen (op dit moment 7 stuks, een 8e in aanbouw) : toer, race, MTB;
- koken;
- computers (met name hardware), maar daar doe ik wat minder aan omdat ik al aardig aan mijn trekken kom als technisch applicatiebeheerder.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_207708873
Airsoft (oorlog simulatiespel vergelijkbaar met paintball)
Klussen aan auto's (onze auto's zijn in tiptopvorm)
Drummen
pi_207717208
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 13:15 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Wil je met me trouwen? :@
Ik hou niet van koken, dus dat is een perfecte match.

@:superkimmi leest dit gewoon even niet :6
I do ! *;
  donderdag 9 februari 2023 @ 12:36:39 #55
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207920841
Met planten en bomen bezig zijn in mijn kas, hele tuin moet nog aangelegd, meerjarenplan dus.
Medicinale planten en kruiden drogen en tincturen maken.
De berkenweerschijnzwam (of Chaga) zoeken.
Binnenkort cursus paddestoelen kweken. De Lions mane, wil ik zelf gaan kweken in een container.(die heb ik al)

Met de (canadese) kano op pad, zomers zo vaak mogelijk.
Aquafit en Yoga
Backgammon spelen (en soms andere spelletjes, ik organiseer een maandelijkse spelletjesmiddag)
Koken (regelmatig voor vrienden en erna spelletje spelen)
To BG or not to BG!
pi_207963049
Wandelen, boardgames en het maken van spoorbanen voor een simulator is waar ik mijn beperkte vrije tijd mee vul.
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 15:48:04 #57
42184 crew  DaMart
pi_207966370
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 11:21 schreef Cherni het volgende:
Wandelen, boardgames en het maken van spoorbanen voor een simulator is waar ik mijn beperkte vrije tijd mee vul.
Wat voor simulator? Iets als Microsoft Train Simulator? Dat heb ik vroeger ook vaak gespeeld
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_207968322
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 15:48 schreef DaMart het volgende:

[..]
Wat voor simulator? Iets als Microsoft Train Simulator? Dat heb ik vroeger ook vaak gespeeld
Vergelijkbaar. Ik gebruik al jaren Trainz. Het is een combinatie van modelspoor en sim. Het staat nu op een laag pitje vanwege tijdsgebrek. Maar mbv Google earth, gmax en hulp van andere users die deze hobby delen bouw je bijvoorbeeld Parijs St-Lazare-Mantes la Jolie zo prefect mogelijk na. Het zijn jaren projecten. De RER B was mijn begin.
Helaas werkt de Franse spoorwegen niet mee om bouwtekeningen te ontvangen om zaken goed na te kunnen bouwen. Ik ga ook ter plekke kijken. Maar ik heb deze hobby even op hold gezet omdat ik tijd te kort kom. Maar zodra ik wat meer vrije tijd heb ga ik weer verder.
pi_208882199
• Lezen.
• Muziek luisteren.
• Mijn huisdieren (Siberische kat, Sphynx kat & teckel).
• Concerten bezoeken.
• Gamen op de Nintendo Switch & 3DS.
• Gamen op de Sony PlayStation 5.
• Motor rijden op mijn Kawasaki met Roof Desmo helm.
• Posten op Fok!Forum om indruk te maken op mensen die mij geen flikker kunnen schelen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_208882308
Tuinieren, mijn dieren(katten en kipjes), bij vlagen veel lezen, wandelen/ fietsen.
pi_208882778
hardlopen, films, puzzelen, mijn kat en poes, muziek



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')