Ja hoor laat maar lezenquote:
Met roofboxer helm..ja toch?quote:Op maandag 21 november 2022 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
Achter de pc zitten om te gamen of beetje te developen voor hobbyprojecten/vrijwilligerswerk. Wandelen en trainen met puppy. Golf, bier drinken, rondjes rijden op motorscooter in de zomer.
Haha gelukkig niet, denkt iedereen dat ik een nektasje ben. Schijnen ook niet de meest comfortabele/stille helmen te zijn.quote:
Ja preciesquote:Op maandag 21 november 2022 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha gelukkig niet, denkt iedereen dat ik een nektasje ben. Schijnen ook niet de meest comfortabele/stille helmen te zijn.
Halve liters wat? cola, fanta, chocomelk, sinaasappelsap ?quote:
Gaaf nog een klassieke strijker? (Of wat speel je?)quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:37 schreef herverwijderd het volgende:
Ik speel cello, ik lees tamelijk veel, ik ben veel bezig met mijn kamerplanten en mijn kat en ik ga vaak naar het theater en naar concerten.
Ik besteed ook idiote hoeveelheden tijd aan het kijken van kattenfilmpjes.
deze man weetquote:
Suikerwater drinkenquote:Op maandag 21 november 2022 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Halve liters wat? cola, fanta, chocomelk, sinaasappelsap ?
O ja dat heb ik ook wel. Heb 50 bolletjes garen in de kast liggen, en vele kilo's aan mozaieksteentjes. Wordt ooit wel eens opnieuw een hobbyquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral periodes waarin ik sterk gefocust ben op een hobby, dus in totaal zijn het er meer dan ik actief mee bezig ben.Momenteel vooral gamen, wandelen, m'n miniatuurhuisje en kleuren, maar ik heb ook nog borduurprojecten, lego, diamond painting en prutsen in de tuin als regelmatig terugkomende dingen.
Precies dat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat heb ik ook wel. Heb 50 bolletjes garen in de kast liggen, en vele kilo's aan mozaieksteentjes. Wordt ooit wel eens opnieuw een hobby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |