Ik heb hem gezegd dat ik geen 3e wiel aan de wagen benquote:Op donderdag 24 november 2022 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nou ja, jullie komen niet echt meer in de bezemkast, toch? Ik vind het een beetje halfjes van 'm.
Is er al eens iemand naar de eerste hulp vervoerd?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet van de ongelukjes met zuur. Daar heb ik andere collega's voor
Misschien moet je hem laten kiezen. Je moet je dan ook heel labiel gedragen, zodat-ie zich op allerlei manieren zorgen gaat maken.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hem gezegd dat ik geen 3e wiel aan de wagen ben
Wel ambulance langs gekomen. Iemand had zwavelzuur over zich heen gegooidquote:Op donderdag 24 november 2022 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er al eens iemand naar de eerste hulp vervoerd?
Moest-ie onder de douche?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel ambulance langs gekomen. Iemand had zwavelzuur over zich heen gegooid
Ja zeker en daarna verband met dingen enzo. Persoon heeft nog steeds littekensquote:
Heb al meerdere keren voor zijn neus lopen janken hoor. Hij weet meer dan zou moetenquote:Op donderdag 24 november 2022 17:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je hem laten kiezen. Je moet je dan ook heel labiel gedragen, zodat-ie zich op allerlei manieren zorgen gaat maken.
Oh, dat is wel heftig. Ook in het gezicht?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker en daarna verband met dingen enzo. Persoon heeft nog steeds littekens
Ik weet ook niet of dat een hele goede basis voor een relatie is.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb al meerdere keren voor zijn neus lopen janken hoor. Hij weet meer dan zou moeten
Jups al moet je wel echt weten waarquote:Op donderdag 24 november 2022 18:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heftig. Ook in het gezicht?
We zijn nu gewoon goede collega's/ vrienden.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat een hele goede basis voor een relatie is.
Maar misschien biedt het kantoor nieuwe kansen!quote:Op donderdag 24 november 2022 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We zijn nu gewoon goede collega's/ vrienden.
Een lekkere IT gast aan de haak slaanquote:Op donderdag 24 november 2022 18:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar misschien biedt het kantoor nieuwe kansen!
Bestaan die dan?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een lekkere IT gast aan de haak slaan
Spannend! Waarschijnlijk zijn ze daar ook allemaal helemaal nerveus. Zo gaat dat met IT-gasten.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee. Ga ik vanzelf merken.
Er komt een vrouw op de afdelingquote:Op donderdag 24 november 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Spannend! Waarschijnlijk zijn ze daar ook allemaal helemaal nerveus. Zo gaat dat met IT-gasten.
Ja, dat worden zware tijden voor ze. En daarna gaan ze proberen indruk op je te maken door allerlei bullshitverhalen te vertellen.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er komt een vrouw op de afdeling![]()
Ze draagt een rokje![]()
Die komen niet van achter hun bureau
Over bomen en jaarringen enzoquote:Op donderdag 24 november 2022 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat worden zware tijden voor ze. En daarna gaan ze proberen indruk op je te maken door allerlei bullshitverhalen te vertellen.
Er was iemand die jouw studie had gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat vind ik dan wel interessant
Nee. Ik moest ze opzoeken en nu wil ik zequote:Op donderdag 24 november 2022 22:57 schreef sacha het volgende:
@:ieniminimuis heb jij ook Maileg muizen?
Oh. Ja. Leuk. Beste studie ever.quote:Op donderdag 24 november 2022 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Er was iemand die jouw studie had gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |