Het is allemaal de schuld van de rabobankquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Houden zo! En hiero s'il vous plee!@![]()
Laters Rekstra
rekstraquote:Op woensdag 23 november 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen föhn. Is ook niet nodig.
De overgeblevenen hebben het nog wel eens over Matthijs, denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:13 schreef sacha het volgende:
[..]
rekstra
je gaat mij toch niet vertellen dat er geen haar op je hoofd is die hier aan denkt?
toch?
Ja sorry ik heb dat nog nooit gehad. Heb je al een oplossing gevonden? Ik snap niet hoe dat kan blijven staan, je water zit maar heel even in de pan dan giet je het weer af. Hoe krijg je het voor mekaar?quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doe ik natuurlijk al. Ik ga wel op internet zoeken dan.
Nee, nog niet. Het is ook pas de laatste tijd aan het ontstaan, nu ik vaak krieltjes in schil kook.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb dat nog nooit gehad. Heb je al een oplossing gevonden? Ik snap niet hoe dat kan blijven staan, je water zit maar heel even in de pan dan giet je het weer af. Hoe krijg je het voor mekaar?
bahquote:Op donderdag 24 november 2022 14:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het is ook pas de laatste tijd aan het ontstaan, nu ik vaak krieltjes in schil kook.
Jij wast aardappelen zeker in zoutzuur na het schillen.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
met skil. Je pan vindt het ook bah
Rekkie is de Technovikingquote:Op donderdag 24 november 2022 00:13 schreef sacha het volgende:
[..]
rekstra
je gaat mij toch niet vertellen dat er geen haar op je hoofd is die hier aan denkt?
toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |