Het heet alleen iets anders elke keerquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:11 schreef Recce het volgende:
Ik las wel dat we onze eigen SC houden.
Dat lijkt maar zo.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Het heet alleen iets anders elke keer
Ja, ik zie het! Het nummertje achter de # wordt steeds hoger.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:17 schreef chufi het volgende:
Je hebt gelijk.. er zit wel een trend in .
[ afbeelding ]
Hoi Recce!quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef Recce het volgende:
@:scrutinizer, we zijn samengevoegd met 40+! Te wapen!
Ja, klopt. Goed dat je dat even navraagt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Recce!
Waarschijnlijk kunnen sacha en Scrutinizer hier niet posten, want 40+, ik ga het even navragen achter.
Ik heb de rechten aan laten passen, dus zij kunnen hier gewoon posten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klopt. Goed dat je dat even navraagt.
Ah, dat is snel geregeld.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de rechten aan laten passen, dus zij kunnen hier gewoon posten.
Afwassen een optie?quote:Op maandag 21 november 2022 21:38 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, hoe maak ik een metalen pan schoon waar ik vaak aardappels in kook? Er ontstaat zo'n ring waar het waterniveau staat.
Wanneer de rest???quote:Op maandag 21 november 2022 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens heb ik toch wel even wat kleding opgeruimd. Niet alles.
Joh...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |