abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206762230
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik zeg ook alleen goedendag tegen mijn buren, typisch altijd ja dat je daardoor meteen in een bepaalde hoek wordt geduwd bij dit soort verdenkingen.
Ja, goed genoeg toch? Wat moet je anders?
Een goed maar oppervlakkig contact is het beste dat je kunt hebben. Niet teveel meegaan in die zogenaamd zeer hechte gemeenschappen waar iedereen elkaar zo ontzettend goed kent. :{w
pi_206762244
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
[..]

Ja dat weet ik. Maar ik heb geen zin om elk woord of volzin uit te breiden met links en onderzoeken van zowel de buurt en de politie.
  maandag 21 november 2022 @ 16:03:01 #28
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_206762414
Gerda op Facebook is getriggerd.
quote:
De vriend laten praten ,trek het er desnoods uit ,maar praten zal hij ..niet praten dan laten voelen
quote:
idd hier zijn ze zo soft. In India word je geslagen met een lange houten stok. En is de bovenlichaam bloot moeten ze hier ook doen
quote:
Draai hem maar even een paar duimschroeven aan, of even kielhalen!
pi_206762459
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2022 16:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]

Houten stok is zo geregeld, maar waar haal je zo gauw een flink schip vandaan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206762678
Mwah ik ben ook heel sociaal in een gesprek met iemand, praat bijna teveel voor mijn gevoel.

Toch hoef ik de nog huidige buurt waar ik woon, echt geen contact te hebben met wie dan ook.
  maandag 21 november 2022 @ 16:24:22 #31
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206762767
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 16:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mwah ik ben ook heel sociaal in een gesprek met iemand, praat bijna teveel voor mijn gevoel.

Toch hoef ik de nog huidige buurt waar ik woon, echt geen contact te hebben met wie dan ook.
Nou moeten we niet gaan doen alsof Fok!ers doorsnee 'mensen' zijn }:|
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_206764049
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 16:24 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou moeten we niet gaan doen alsof Fok!ers doorsnee 'mensen' zijn }:|
Heb er toch wel een aantal ontmoet inmiddels.
Valt wel mee.
pi_206765354
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2022 16:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]

Dat voorbeeld van India ook. De enigste reden dat ze daar een zoekgeraakte dame gaan zoeken is zodat de politie haar nog even kan verkrachten.

Maar nee, laten we vooral een voorbeeld nemen aan de Indiase politie!
pi_206765697
Zoektocht naar vermiste Silvana gestopt, gaat mogelijk dinsdag verder
https://www.omroepbrabant(...)elijk-dinsdag-verder
  maandag 21 november 2022 @ 18:39:33 #35
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206765877
Marlon B. de acteur?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206766954
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Marlon B. de acteur?
nee de sportschoolhouder uit Eersel en ex judoka
pi_206770793
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:04 schreef Tengano het volgende:
Omschrijving van Marlon volgens de buurtbewoners:
[..]
Omschrijving van Marlon over zichzelf:
[..]
}:|
Even onder een kloon,

Ik heb dus een aantal jaar personal training gehad van hem. En ik herken juist het beeld helemaal niet wat van hem geschetst wordt. Juist een hele vrolijke en vriendelijke man. Ik schrik me echt kapot van de verdenkingen in zijn richting.

Als je dan de verhalen van buurtbewoners en zo hoort en het feit dat ze in het geheim bij hem weg wilde en de politie verdenkt hem ook niet voor niks. Dus ik ben bang dat het echt een man met meerdere gezichten is. Maar het geschetste beeld herken ik dus helemaal niet.

Maar damn, het komt wel dicht in de buurt zo. Hopelijk wordt ze snel gevonden, heftige situatie, met name ook voor haar kinderen
  roze maandag 21 november 2022 @ 22:58:29 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_206770836
Hmm nog niet gevonden?
Your beauty never ever scared me.
pi_206770941
Nee helaas nog niet
pi_206770948
Ik vrees het ergste.
pi_206770975
Opgepakte ex van vermiste Silvana, 'Een gesloten man met losse handjes'
https://www.omroepbrabant(...)an-met-losse-handjes
  maandag 21 november 2022 @ 23:22:31 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206771042
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 22:54 schreef Klein_pietje het volgende:
Even onder een kloon,

Ik heb dus een aantal jaar personal training gehad van hem. En ik herken juist het beeld helemaal niet wat van hem geschetst wordt. Juist een hele vrolijke en vriendelijke man. Ik schrik me echt kapot van de verdenkingen in zijn richting.

Als je dan de verhalen van buurtbewoners en zo hoort en het feit dat ze in het geheim bij hem weg wilde en de politie verdenkt hem ook niet voor niks. Dus ik ben bang dat het echt een man met meerdere gezichten is. Maar het geschetste beeld herken ik dus helemaal niet.

Maar damn, het komt wel dicht in de buurt zo. Hopelijk wordt ze snel gevonden, heftige situatie, met name ook voor haar kinderen
Ja dit klinkt niet best. Hetgene wat mij nog het meest verbaasde is dat hij meervoudig Nederlands kampioen judo was. Op dat niveau heb je toch voldoende (zelf)beheersing via zo'n sport opgebouwd. Maar die verhalen van de buurtbewoners zullen toch niet allemaal op onzin gebaseerd zijn. En ook de zorgen van de familie komen weldegelijk ergens vandaan.

Maar wel heavy inderdaad dat je zo iemand van dichtbij kent. Dan komt zoiets inderdaad heel erg dichtbij en kan een behoorlijke impact hebben. Laten we het maar even rustig afwachten. Er komt na verloop van tijd vast wel boven water wat er nou precies gebeurd is. Ik zou maar een beetje proberen al die stress op afstand te houden en te zien dat het vooral zijn ding is en niet dat van jou. Jij hebt hier eigenlijk helemaal niks mee te maken; het is totaal niet jouw zaak, ook al voelt dat wel zo.
  Spellchecker maandag 21 november 2022 @ 23:26:46 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206771071
quote:
18s.gif Op maandag 21 november 2022 23:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Opgepakte ex van vermiste Silvana, 'Een gesloten man met losse handjes'
https://www.omroepbrabant(...)an-met-losse-handjes
Ook nog 4 kinderen slachtoffer .... ;(
pi_206771102
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 23:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja dit klinkt niet best. Hetgene wat mij nog het meest verbaasde is dat hij meervoudig Nederlands kampioen judo was. Op dat niveau heb je toch voldoende (zelf)beheersing via zo'n sport opgebouwd. Maar die verhalen van de buurtbewoners zullen toch niet allemaal op onzin gebaseerd zijn. En ook de zorgen van de familie komen weldegelijk ergens vandaan.

Maar wel heavy inderdaad dat je zo iemand van dichtbij kent. Dan komt zoiets inderdaad heel erg dichtbij en kan een behoorlijke impact hebben. Laten we het maar even rustig afwachten. Er komt na verloop van tijd vast wel boven water wat er nou precies gebeurd is. Ik zou maar een beetje proberen al die stress op afstand te houden en te zien dat het vooral zijn ding is en niet dat van jou. Jij hebt hier eigenlijk helemaal niks mee te maken; het is totaal niet jouw zaak, ook al voelt dat wel zo.
Nee inderdaad, ik ben me erg bewust dat die verhalen er niet voor niks zijn (ook dat familie zaterdag melding maakt van vermissing en dat politie bij haar partner gaat checken, als alles koek en ei was zou familie wel zelf naar de partner bellen om te vragen waar ze blijft).

En inderdaad het is niet mijn zaak en heb er ook geen stress van of zo. Vind het vooral bizar omdat ik zo iets dus echt niet zou kunnen verwachten.

En tuurlijk hopen nog op een goed eind, maar die kans lijkt wel zo klein ondertussen
  maandag 21 november 2022 @ 23:37:16 #45
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206771128
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 23:33 schreef Klein_pietje het volgende:
Nee inderdaad, ik ben me erg bewust dat die verhalen er niet voor niks zijn (ook dat familie zaterdag melding maakt van vermissing en dat politie bij haar partner gaat checken, als alles koek en ei was zou familie wel zelf naar de partner bellen om te vragen waar ze blijft).

En inderdaad het is niet mijn zaak en heb er ook geen stress van of zo. Vind het vooral bizar omdat ik zo iets dus echt niet zou kunnen verwachten.

En tuurlijk hopen nog op een goed eind, maar die kans lijkt wel zo klein ondertussen
Ja het hele verhaal klinkt toch wel dat Silvana intussen niet meer onder ons is. Ze had al een ander huis, was bij hem weggegaan en sommige mensen kunnen daar niet goed mee dealen. Heel sneu voor die kinderen vooral en voor de familie natuurlijk. Maar ik vrees dus dat dit niet goed gaat aflopen.
pi_206771264
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 18:21 schreef Shotty het volgende:

[..]
Dat voorbeeld van India ook. De enigste reden dat ze daar een zoekgeraakte dame gaan zoeken is zodat de politie haar nog even kan verkrachten.

Maar nee, laten we vooral een voorbeeld nemen aan de Indiase politie!
_O-
pi_206772452
Dat die kerel NK judo is/was, wil natuurlijk niets zeggen over zijn karakter in de relationele sfeer.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206773527
https://www.omroepbrabant(...)g-geen-concrete-tips

De zoektocht naar de vermiste Silvana Heber (36) uit Hoogeloon wordt ook dinsdag op volle kracht doorgezet. Een woordvoerder van de politie laat weten dat er op meerdere plekken gezocht gaat worden. "Wij hebben op dit moment geen concrete aanwijzingen, dus we trekken iedere tip na."

Later deze dinsdag wordt de verdachte voorgeleid, dan wordt duidelijk of hij vast blijft zitten.
pi_206773939
Denk dat Silvana ergens onder de grond ligt of in een paar vuilniszakken in het water.. :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206775523
Waar zijn haar kinderen eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')