@suzi1 ik ga pizza bestellenquote:Op zondag 20 november 2022 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
dan mogen jullie boodschappen doen
ik bestel juist daar of NYP voor de minder gebruikelijke toppingsquote:
Goed idee wel,alleen duurt meestal wel ff voor dat het warm is onder de dekensquote:Op zondag 20 november 2022 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooi, dan kan je daarna lekker in bed liggen onder de dekens heb je ook geen verwarming meer nodig
Lekker hoorquote:Op zondag 20 november 2022 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
die ene met broccoli en tomaatjes
Volgende week wel weer eentje halen of met veggie kipquote:
omnomnomnomquote:Op zondag 20 november 2022 17:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgende week wel weer eentje halen of met veggie kip
[ afbeelding ]
Zit wel op de pizza natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2022 17:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
cheeseburger menu met groentjes
dat is iets om naar uit te kijkenquote:Op zondag 20 november 2022 17:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zit wel op de pizza natuurlijkMaar nee eind volgende week wel
kip, vleugels. ben jij keg!quote:Op zondag 20 november 2022 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
wij eten vanavond bij hemaatje @:suzi1
quote:Op zondag 20 november 2022 17:50 schreef suzi1 het volgende:
onthou hema, suzi eet niks wat heeft kunnen vliegen
nou nou nou rustig soesje, eet je pozzaquote:Op zondag 20 november 2022 17:53 schreef suzi1 het volgende:
niet moeilijk. lus het wel, eet t niet. of is dat dan toch moeilijk?
Heb je cup a soup?quote:
lekker!quote:Op zondag 20 november 2022 17:59 schreef engine het volgende:
Ik ga zo op Eindhoven Centraal dineren![]()
Maar weet nog niet wat.
Als ik hard genoeg ren welquote:
Dinsdag weer naar Schotlandquote:
Wie weet he...een schottin danquote:Op zondag 20 november 2022 18:04 schreef suzi1 het volgende:
heeft toch wel wat. zou schot aan de haak slaan
Op Eindhoven Centraal is niet veel, maar in de buurt wel denk ik. Ik ben benieuwd wat het is geworden.quote:Op zondag 20 november 2022 17:59 schreef engine het volgende:
Ik ga zo op Eindhoven Centraal dineren![]()
Maar weet nog niet wat.
Vorige week was ik bij de burger king geweest maar dat viel erg tegen dus hoop dat er nog iets anders zit.quote:Op zondag 20 november 2022 18:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Op Eindhoven Centraal is niet veel, maar in de buurt wel denk ik. Ik ben benieuwd wat het is geworden.
Dat is altijd goede keuzenquote:Op zondag 20 november 2022 18:45 schreef engine het volgende:
Het was een dönerbox geworden. Goede keuze
zeker doner companyquote:Op zondag 20 november 2022 18:45 schreef engine het volgende:
Het was een dönerbox geworden. Goede keuze
Correctquote:
En dan geen tuin hebbenquote:
Ik heb een tuintje in mijn hart, alleen voor jou lalalaquote:
joh ik vond dat je al veelteveel deed!quote:Op zondag 20 november 2022 21:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Konden er meer zijn maar heb er wat over geslage
Overliked!quote:Op zondag 20 november 2022 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
pas op dat je niet overwerkt raakt
Oeh druifje erbijquote:
Das ook wel zo.quote:Op maandag 21 november 2022 12:40 schreef suzi1 het volgende:
zolang we maar niet elders onder worden gebracht!
Snap deze ook niet.quote:Op maandag 21 november 2022 13:27 schreef suzi1 het volgende:
ik heb even gelezen welke aanpassingen er zijn gedaan. vrij nutteloos volgens mij
Maar waarom dit dan geen MEN meer heet?quote:Op maandag 21 november 2022 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Is wel voor het forumbeheer overzichtelijker die samenvoegingen want het waren er op een gegeven moment wel heel veel
Dekt wel de lading beterquote:Op maandag 21 november 2022 14:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar waarom dit dan geen MEN meer heet?
quote:
De hele reden dat dit subforum er is, is omdat alle spellen verspreid over het forum waren.quote:Op maandag 21 november 2022 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ach ze doen maar, zolang wij hier mogen blijven
quote:Op maandag 21 november 2022 16:22 schreef Schakeltopia het volgende:
met noppie in de goal gaan wel alle ballen lek
Voor hoeveel panelen?quote:Op maandag 21 november 2022 16:24 schreef Schakeltopia het volgende:
aanvraag voor zonpanelen is ingediend
zal mij benieuwen hoe lang dat duurt.
Ik heb er hier 7 liggen maar nog niet echt een kans gehad om te kijken hoeveel het nu eigenlijk oplevert. Heb dat toen wel geprobeerd maar kreeg die app niet verbonden en daarna gewoon weinig thuis geweest.quote:
Dan gaan we dat regelen!quote:Op maandag 21 november 2022 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
Als er nou een of meerdere bevallige dames hier in een oranje bikini kwam juichen had ik wel meer zin in de WK gehad
fijnquote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik had jullie vanavond willen informeren over de naamswijziging, maar jullie zijn zo oplettend![]()
SPL dus, SPeLletjes![]()
En alsjeblieft geen FTU![]()
De SC kan uiteraard gewoon MEN-SC blijven, totdat jullie er klaar voor zijn om over te gaan naar SPL-SC, maar we gaan natuurlijk niets overhaasten
Oh ik dacht dat het voor rekening van Qatar isquote:Op maandag 21 november 2022 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
totdat je de rekening krijgt
Ik moet even wennen aan het andere kleurtje maar komt wel goed....denk ik.quote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik had jullie vanavond willen informeren over de naamswijziging, maar jullie zijn zo oplettend![]()
SPL dus, SPeLletjes![]()
En alsjeblieft geen FTU![]()
De SC kan uiteraard gewoon MEN-SC blijven, totdat jullie er klaar voor zijn om over te gaan naar SPL-SC, maar we gaan natuurlijk niets overhaasten
Ik ga het vandaag halenquote:Op zondag 20 november 2022 17:30 schreef Loveable het volgende:
Ik wil die cheeseburger pozza weer van dominio's
Ik let eigenlijk nooit op die kleurtjesquote:Op maandag 21 november 2022 16:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet even wennen aan het andere kleurtje maar komt wel goed....denk ik.
We zijn gepromoveerd, geklommen in de lijstquote:Op maandag 21 november 2022 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind jammer dat we niet meer onderaan het forum index staan
Nope dat niet. Ik heb wel een huurverhoging gehad na de verbouwing dus daar zal het bij gezeten hebben.quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Schakeltopia het volgende:
engie moet jij je panelen ook huren?
Die van MEN was zo lekker anders. Viel op in myatquote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk nooit op die kleurtjes
[..]
We zijn gepromoveerd, geklommen in de lijst
Unicodes in de TTquote:Op maandag 21 november 2022 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die van MEN was zo lekker anders. Viel op in myat
quote:
Kirby in de TTquote:
Shitquote:Op maandag 21 november 2022 16:41 schreef Schakeltopia het volgende:
hij rijd wel de verkeerde kant op
quote:Energy contribution
Energy costs are rising at Domino's. That is why we need to ask for an energy surcharge at this store. The energy surcharge is an addition to the total order amount and can be found in your order details.
LULquote:Op maandag 21 november 2022 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
15 ct energietoeslag betalen bij domino's
quote:
Jaquote:Op maandag 21 november 2022 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wacht is gewoon ook bij afhalen?
Van Doritos krijg je oranje vingersquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Van Doritos krijg je oranje vingers
Kijk je dit ook via de Chinees?quote:
Ja tochquote:Op maandag 21 november 2022 17:21 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon in de kruizing schieten toch
Hoeveel staat het bij jou?quote:Op maandag 21 november 2022 17:21 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon in de kruizing schieten toch
Ja dat zat ik net te denken. Het is niet best.quote:Op maandag 21 november 2022 17:31 schreef Schakeltopia het volgende:
en dit wil wereldkampioen worden
Moeilijke tegenstander ook wel.quote:Op maandag 21 november 2022 17:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zat ik net te denken. Het is niet best.
0 - 0quote:Op maandag 21 november 2022 17:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan voetballen ze tenminste wel met meer pit
Nou beter dat de bal niet teveel naar boven gaat, naar beneden wel mocht hij toch naar boven gaan..quote:Op maandag 21 november 2022 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en voor en achter, boven en beneden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |