quote:Op zondag 20 november 2022 16:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ouders, familieleden, vrienden die zich met dit soort zaken bemoeien moeten echt even opzouten hoor. Dat is gewoon nooit handig.
Nou weet ik niet of zijn moeder dit echt gedaan heeft, want post heb ik nooit gezien en topic op Reddit werd ook verwijderd, omdat het niet duidelijk was of het echt was. Jos, vader van Perez, moeder van Max, dit dat ... gewoon allemaal mond houden.
Ik ben geen fan van Lewis, dat is wel duidelijk, maar heb zijn vader bijvoorbeeld nooit horen zeiken over andere coureurs, zijn team of wat dan ook. Respect daarvoor. Steun je zoon, maar hou je mond op social media .
Vinkjes zeggen niet zoveel meer op twitter. En als het alleen een screenshot is zeker niet.quote:Op zondag 20 november 2022 16:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
https://www.autoblog.nl/f(...)tappen-2022-970.jpeg
Mja, zal wel, maar ik vind het lastig om iemand af te vallen op één zo'n screenshot die net zo goed nep kan zijn. Ik weet het niet. Ik heb het niet zelf zien staan. Dat is wat ik bedoelquote:Op zondag 20 november 2022 16:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
https://www.autoblog.nl/f(...)tappen-2022-970.jpeg
Dit is haar acount, vinkje heeft ze al twee jaar.quote:Op zondag 20 november 2022 16:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Vinkjes zeggen niet zoveel meer op twitter. En als het alleen een screenshot is zeker niet.
Zondag Maxdag.quote:Op zondag 20 november 2022 16:26 schreef SiGNe het volgende:
@ topic titel, het is al veel te vaak Hamildag geweest, vandaag was Maxdag
er bestaat ook nog iets als fotosjop en enzoquote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit is haar acount, vinkje heeft ze al twee jaar.
Allemaal dankzij Verstappen.quote:Op zondag 20 november 2022 16:28 schreef SiGNe het volgende:
Red Bull trouwens wéér geen 1-2 in het kampioenschap, dat hebben ze nog nooit gehad verder, ook niet in het Vettel tijdperk.
Die hele discussie of het wel of niet echt is, is vorige week al gevoerd. Dat hoeft niet herhaald te worden.quote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb geen enkel andere screenshot gezien, dus niet van een complete timeline, complete pagina of wat dan ook. Screenshots zijn makkelijk te maken voor iemand die er kundig in is.quote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
iemand anders kan net zo goed een blauw vinkje hebben, als je maar 8 dollar betaaltquote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
en dat lijkt me inderdaad wel handigquote:Op zondag 20 november 2022 16:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die hele discussie of het wel of niet echt is, is vorige week al gevoerd. Dat hoeft niet herhaald te worden.
Dan heb je het nieuws afgelopen weken een beetje gemist kennelijk. 8 Dollar is genoeg.quote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is twitter. Post van sophie zou van instagram komen.quote:Op zondag 20 november 2022 16:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuws afgelopen weken een beetje gemist kennelijk. 8 Dollar is genoeg.
Oh oeps. Maar dan nog. Als het enkel uit een screenshot bestaat dan vind ik het niet echt geloofwaardig.quote:Op zondag 20 november 2022 16:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat is twitter. Post van sophie zou van instagram komen.
Fake account.. de moeder van Max heeft een andere naam (sophie-marie) en andere user icon op Twittert.quote:
Dat zijn de beroepszuurpruimenquote:Op zondag 20 november 2022 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Dat Reddit thread over Sainz v Hamilton is wel een genot om te lezen als je van schuimbekkende #teamLH leden houdt.
Dit is Instagram en echt account van haar.quote:Op zondag 20 november 2022 16:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Fake account.. de moeder van Max heeft een andere naam (sophie-marie) en andere user icon op Twittert.
https://twitter.com/sophiekumpen12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |