abonnement Unibet Coolblue
pi_206879441
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is toch helemaal prima. Lekker spelen en van genieten ;) Het is voor mij een stressspel. Ik loop liever rondjes op een eiland opzoek naar blaadjes (in een game dan).
Ik heb een spelletje waarin ik alleen nog op zoek moet naar katten. :D En blijkbaar kan ik er ook een boerderij op maken, maar de PS4 is niet zķ vaak beschikbaar, dus na het verhaaltje heb ik 'm als "af" gemarkeerd. (Yonder)

Dat Fortnite is ook eigenlijk helemaal niet praktisch, ik heb al een gamebacklog waar ik nooit aan toe ga komen en ontdekken dat shooters ook best geinig kunnen zijn, helpt daar niet bij. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206879526
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb een spelletje waarin ik alleen nog op zoek moet naar katten. :D En blijkbaar kan ik er ook een boerderij op maken, maar de PS4 is niet zķ vaak beschikbaar, dus na het verhaaltje heb ik 'm als "af" gemarkeerd. (Yonder)

Dat Fortnite is ook eigenlijk helemaal niet praktisch, ik heb al een gamebacklog waar ik nooit aan toe ga komen en ontdekken dat shooters ook best geinig kunnen zijn, helpt daar niet bij. :')
Dat bovenste spel klinkt te gaaf! Daar zou ik dus niet mee kunnen stoppen. Hier echt Dinkum en Cozy Grove verslaafd. En nog wat van dat soort spellen. Beacon Pike is ook heel erg vet. Ik ben dol op dat soort games.

Hahaha zijn er spellen die wel praktisch zijn? :P Shooters vind ik eng en krijg ik stress van. Gelukkig mogen smaken verschillen toch ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206879901
Het is ook allemaal niet erg, het kost alleen allemaal zoveel tijd. :') En heel veel meer kan ik ook niet van m'n huishoud-tijd afsnoepen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206879920
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook allemaal niet erg, het kost alleen allemaal zoveel tijd. :') En heel veel meer kan ik ook niet van m'n huishoud-tijd afsnoepen. :')
Hahahahaha, huishouden... uhm... dat is niet mijn hobby... moet ik beter mijn best op doen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880107
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb een spelletje waarin ik alleen nog op zoek moet naar katten. :D En blijkbaar kan ik er ook een boerderij op maken, maar de PS4 is niet zķ vaak beschikbaar, dus na het verhaaltje heb ik 'm als "af" gemarkeerd. (Yonder)

Dat Fortnite is ook eigenlijk helemaal niet praktisch, ik heb al een gamebacklog waar ik nooit aan toe ga komen en ontdekken dat shooters ook best geinig kunnen zijn, helpt daar niet bij. :')
Omg dat yonder klinkt echt perfect! :o
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206880134
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Omg dat yonder klinkt echt perfect! :o
Het heeft uiteraard z'n mindere dingetjes (veel fetchquests bijvoorbeeld, en soms ben je serieus lang aan het lopen), maar het is wel echt heerlijk relaxed. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahahaha, huishouden... uhm... dat is niet mijn hobby... moet ik beter mijn best op doen :@
Ik woon gelukkig samen met een gelijkgestemde, we zijn allebei rommelig en we hebben opruimen/huishouden beiden niet écht hoog op de prioriteitenlijst staan. :') Dus soms is het wel echt té, maar het is niet dat één van ons zich enorm loopt te ergeren aan de ander. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 30 november 2022 @ 13:42:15 #282
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206880161
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahahaha, huishouden... uhm... dat is niet mijn hobby... moet ik beter mijn best op doen :@
:D huishouden is ook niet mijn hobby! Elke keer voor visite schiet ik weer in de stress dat ik alles op moet ruimen, maar het daarna bijhouden lukt gewoon niet ;(
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
pi_206880195
Hahahahha zo herkenbaar allemaal _O-
Ik moet vrijdag weer opruimen, nu negeer ik alles gewoon eventjes... maar ik weet ook dat ik met een halfuurtje klaar ben...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880229
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
:D huishouden is ook niet mijn hobby! Elke keer voor visite schiet ik weer in de stress dat ik alles op moet ruimen, maar het daarna bijhouden lukt gewoon niet ;(
Check. _O-

Al ligt m'n tafel nu vooral vol met m'n miniatuurhuisje, da's geen rommel, da's hobby, |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206880245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Check. _O-

Al ligt m'n tafel nu vooral vol met m'n miniatuurhuisje, da's geen rommel, da's hobby, |:)
Daar heb ik een kamer voor :P
Alleen er komt binnenkort een vriendin puzzelen en dat doen we daar... dus dan moet ik die kamer toonbaar maken _O- kan er nu al zitten en denken "help". En dan denk ik het duurt nog twaalf dagen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 november 2022 @ 13:56:17 #286
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206880300
Hier in huis, 1 bende.
Kerstpakkettenactie staat in de gang.
Woonkamer vol met rommel.

Op onze bruiloft hadden mijn ouders een act gemaakt over de speelgoed winkel van @kapiteiniglo en @superkimmi
:o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_206880318
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb ik een kamer voor :P
Alleen er komt binnenkort een vriendin puzzelen en dat doen we daar... dus dan moet ik die kamer toonbaar maken _O- kan er nu al zitten en denken "help". En dan denk ik het duurt nog twaalf dagen
Heb ik in principe ook, maar da's meer een opslaghok/incidenteel thuiswerkhok geworden. :P Als ik daar ga zitten, is vriend me steeds kwijt. :')

Dus nu heb ik m'n "actieve" hobby's beneden liggen en de rest ligt boven. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206880325
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:56 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hier in huis, 1 bende.
Kerstpakkettenactie staat in de gang.
Woonkamer vol met rommel.

Dat geloof ik! Zijn het er veel dit jaar? * IJsdraakje gaat op zoek naar topic
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206880351
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:56 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hier in huis, 1 bende.
Kerstpakkettenactie staat in de gang.
Woonkamer vol met rommel.

Op onze bruiloft hadden mijn ouders een act gemaakt over de speelgoed winkel van @:kapiteiniglo en @:superkimmi
:o
O-) Dus ik mag wel een heel klein beetje rommel laten liggen in mijn huis zodat jullie je zaterdag thuis voelen ? ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Heb ik in principe ook, maar da's meer een opslaghok/incidenteel thuiswerkhok geworden. :P Als ik daar ga zitten, is vriend me steeds kwijt. :')

Dus nu heb ik m'n "actieve" hobby's beneden liggen en de rest ligt boven. :P
Tja... dan spelen jullie verstoppertje ;) Het is inmiddels toch je man :P
Beneden is hier om te chillen, boven om actief te zijn. Anders chill ik nooit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880370
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O-) Dus ik mag wel een heel klein beetje rommel laten liggen in mijn huis zodat jullie je zaterdag thuis voelen ? ;)
[..]
Tja... dan spelen jullie verstoppertje ;) Het is inmiddels toch je man :P
Beneden is hier om te chillen, boven om actief te zijn. Anders chill ik nooit
Haha voor ons moet je gewoon lekker jezelf zijn. Dus doe vooral niet teveel moeite hoor :*


quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dat geloof ik! Zijn het er veel dit jaar? * IJsdraakje gaat op zoek naar topic
35 uit mn hoofd.
Tip: zoek in FHF
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206880374
Heel herkenbaar allemaal :D
pi_206880432
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:03 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Haha voor ons moet je gewoon lekker jezelf zijn. Dus doe vooral niet teveel moeite hoor :*
[..]
35 uit mn hoofd.
Tip: zoek in FHF
Oh geloof me, ik kan niet anders dan CotS zijn ;) Alleen de afstandsbedieningen mogen wel recht liggen en het schaaltje met theezakjes leeg ;) en dan is de rommel weg :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880445
Iemand zei laatst dat ze gekost had, en ik keek haar heel vreemd aan van "wat heb je gedaan". Dus zij "overgegeven".

Ik heb d'r mijn verwarring maar niet uitgelegd. Geen forummens. Ik moet minder op Fok zitten :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880522
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:03 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Haha voor ons moet je gewoon lekker jezelf zijn. Dus doe vooral niet teveel moeite hoor :*
[..]
35 uit mn hoofd.
Tip: zoek in FHF
Ik deed slim, ik keek in de PoHi van KapiteinIglo. |:) 30+ inderdaad. :o

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O-) Dus ik mag wel een heel klein beetje rommel laten liggen in mijn huis zodat jullie je zaterdag thuis voelen ? ;)
[..]
Tja... dan spelen jullie verstoppertje ;) Het is inmiddels toch je man :P
Beneden is hier om te chillen, boven om actief te zijn. Anders chill ik nooit
Ehhhh, na tien jaar gaat het even duren voordat "man" gewend is, geloof ik. _O-

En lekker in m'n hobby duiken is chillen voor me, dus da's allemaal positief. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206880529
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik deed slim, ik keek in de PoHi van KapiteinIglo. |:) 30+ inderdaad. :o
[..]
Ehhhh, na tien jaar gaat het even duren voordat "man" gewend is, geloof ik. _O-

En lekker in m'n hobby duiken is chillen voor me, dus da's allemaal positief. *O*
Ja natuurlijk is dat positief :* Huishouden is overrated ;)
Hahahahaha succes met wennen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik deed slim, ik keek in de PoHi van KapiteinIglo. |:) 30+ inderdaad. :o
[..]
Ehhhh, na tien jaar gaat het even duren voordat "man" gewend is, geloof ik. _O-

En lekker in m'n hobby duiken is chillen voor me, dus da's allemaal positief. *O*
Wij zijn ook na 10 jaar getrouwd en nu 5 jaar later kan ik zeggen dat het nog steeds lastig went :')

Kan iemand me onder de douche schoppen? Ik moet mijn haar wassen maar totaal geen zin.
pi_206880555
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wij zijn ook na 10 jaar getrouwd en nu 5 jaar later kan ik zeggen dat het nog steeds lastig went :')

Kan iemand me onder de douche schoppen? Ik moet mijn haar wassen maar totaal geen zin.
:D

* IJsdraakje schopt Sarabi richting douche
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206880596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wij zijn ook na 10 jaar getrouwd en nu 5 jaar later kan ik zeggen dat het nog steeds lastig went :')

Kan iemand me onder de douche schoppen? Ik moet mijn haar wassen maar totaal geen zin.
* ChildoftheStars pakt Sarabi bij kont en kop en werpt haar onder de douche
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880608
Superkimmi houdt de badkamerdeur dicht, zodat sarabi niet snel terug naar buiten kan
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206880621
Wat zijn we wreed met z'n allen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')