Goed idee, wordt aan gewerkt. Thnxquote:Op maandag 21 november 2022 12:36 schreef Modus het volgende:
DIG / Wat hebben jullie voor hobby's?
Geen idee waarom die in DIG moest maar misschien mergen met HOB / Wat zijn je hobby's ?
Deze is open: HOB / Het enige echte Lego-topic #35 nieuwe dingenquote:
Oh ok, had ik even gemistquote:Op maandag 21 november 2022 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze is open: HOB / Het enige echte Lego-topic #35 nieuwe dingen
Er was een nieuw topic geopend, maar ook een actief topic overgezet vanuit MLN. Het nieuwe topic is toen gesloten.
Wat is V&A?quote:
`je bedoeld hobby spullen aanbieden en of kopen via ``FOK! ?quote:
Dat bedoelt ik jaquote:Op woensdag 23 november 2022 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`je bedoeld hobby spullen aanbieden en of kopen via ``FOK! ?
Dat moet ik even navragen omdat je dan toch aan de koper verkoper je Prive gegevens geven.quote:
Hallo Faxiequote:
Ja weet ik, maar ik dacht misschien is een hobbyspecifieke versie wel een idee...quote:Op donderdag 24 november 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo Faxie
Er is al een V&A forum op FOK! misschien dat je daar iets kan vinden of aanbieden?
V&A
Ik heb hem nog niet gezien, je mag er een aanmaken als je wilt?quote:
Volgens mij hebben we daar in HOB nog geen topic voor. Dus voel je vrij om er een te openen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Is er geen diamond painting topic meer?
Hij was er ooit wel, vandaar mijn verbazing. Ik denk erover.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar in HOB nog geen topic voor. Dus voel je vrij om er een te openen.
Juridisch gezien klopt het niet, maar goed als FOK! Ooit een advocaat van Blubrix of zo op hun dak krijgt, zeg niet dat ik nooit gewaarschuwd heb. Lego zelf klaagt overigens ook erg actief mensen aan, die dingen als blubrix Lego noemen ook al staat nep er voor. YouTubers als der held der steinen zijn daar voor aangeklaagd door Lego.quote:Op zondag 29 december 2024 15:10 schreef DaMart het volgende:
Nep-LEGO is een gangbare term in het dagelijks spraakgebruik om lego te beschrijven die niet door LEGO wordt gefabriceerd. Het is nu duidelijk wat in welk topic thuishoort, dus handhaven we de huidige topictitels.
Ik denk er over dit toch maar eens te doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, je mag er een aanmaken als je wilt?
Lastige vraag, het is volgens mij beide.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik denk er over dit toch maar eens te doen.
Is keramiek hobby of crea?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |