Aight!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:06 schreef jogy het volgende:
Ik zit ook in de ict beschouw overigens gamen wel als een hobby. Maar heb een paar maanden geleden een soldeerstation en toebehoren gekocht en arduino boards die je kan programmeren en gekke shit mee uit kan halen. Blijf je wel een beetje in de it logica maar doe je ook iets met je handen en kan je fysieke dingen maken.
Joh, ik zou wel eens willen luisteren dan eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sim racen zingen en gitaarspelen
En dat is belangrijk om te vermelden waarom?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:02 schreef Donna het volgende:
Nou het topic loopt hier ook niet echt storm
In de OP staat dat er voor DIG gekozen is ipv LIF omdat daar wss weinig reactie zou komen. Denk dat het in LIF juist beter past en vind het jammer dat er tot nu zo weinig reactie is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:30 schreef TheBarret het volgende:
[..]
En dat is belangrijk om te vermelden waarom?
Ah ok, kwam namelijk redelijk negatief over, my badquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:56 schreef Donna het volgende:
[..]
In de OP staat dat er voor DIG gekozen is ipv LIF omdat daar wss weinig reactie zou komen. Denk dat het in LIF juist beter past en vind het jammer dat er tot nu zo weinig reactie is.
Als de reacties hier tzt opdrogen kan monsieur Chevy hem mss een trap richting LIF geven voor een 2e ronde input.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:56 schreef Donna het volgende:
[..]
In de OP staat dat er voor DIG gekozen is ipv LIF omdat daar wss weinig reactie zou komen. Denk dat het in LIF juist beter past en vind het jammer dat er tot nu zo weinig reactie is.
Naar dat simracen of zingen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:01 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Joh, ik zou wel eens willen luisteren dan eigenlijk.
Haha nee ik was gewoon benieuwd hoe dat zo klonk, genre type enzo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Naar dat simracen of zingen?![]()
Dat simracen klinkt echt verschrikkelijk als je naast me zou zitten met die pedalen van me, en dat gekraak van m’n playseat.
De zang klinkt veel beter gelukkig, al zeg ik het zelf.
Ik zat half nog in mijn 'werd om 4.40 wakker gemaakt' mood. Sorry!quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:10 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Ah ok, kwam namelijk redelijk negatief over, my bad
Beetje de rock/country achtige nummers, bepaalde nummers van Bob Dylan John Denver en zo. En rock, Claptonquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:43 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Haha nee ik was gewoon benieuwd hoe dat zo klonk, genre type enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |