Dat is niet zo gek als de regel is in de eigen taal zingen en Zwitserland het enige land is met vier officiële talenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grappig genoeg kwam de ander artiest/groep ook uit Zwitserland
Mijn nummer 3 van de avond, maar da's beter dan de uiteindelijke winnaarquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Dit was ook een prima winnaar geweest
Ehh... correctie. Lys Assia heeft maar in 3 talen gezongen ipv 4quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Een van de weinige artiesten die in 4 verschillende talen heeft gezongen.
Die heb ik niet bijgehouden. Al zou Italië zonder discussie op 1 staan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Sportfreak, wil je je puntentelling ook doorgeven? Dan kan de FOK puntentelling nog spannend worden
Dan tel ik die mee als 12 puntenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die heb ik niet bijgehouden. Al zou Italië zonder discussie op 1 staan.
Nee, dat is door een hoge pief van de omroep gebeurdquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:14 schreef NailQueen het volgende:
Wacht, Corry Brokken heeft niet de trofee uitgereikt?
ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:35 schreef NailQueen het volgende:
Deze versie kwam ik van de week tegen. Het vroeg erom om de afterparty mee af te sluiten
Voelt toch niet helemaal officieel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:37 schreef Sableheart het volgende:
Mijn Frans is niet geweldig, maar ik geloof dat er nog een versie achteraan moet die laat weten dat het echt over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |