Je weet maar nooit. Toen hij destijds zakte voor zijn zwemdiploma’s en voor tuinieren was het ook vroeg in de middag.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is het niet te vroeg voor Barney
Wordt hem dus dat is wel erg mooi affiche, beetje jammer in de middag maar ok.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Smith-RvB en Asp-Humph als mogelijke halve finales Grand Slam
Wie mij dat 2-3 jaar geleden voorspeld hada
Op Part en Webster na zijn dat allemaal juichaapjes die bij het minste of geringste in uitroeptekens praten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn idee. Maar die britse commentators werden al half gek
Is er een favoriet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vBarneveld - Smith
Humphries - Aspinall
Dat is één major de afgelopen 8 jaar.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen maakt er weer een potje van voor het landencoëfficient
We kijken weer naar Barney voor de punten
Precies wanneer Klompvoet moet spelen kom je kijken. Als het niet loopt ben je plotseling weg, Schreuder.quote:
Waarschijnlijk omdat hij nog altijd het uitgespuwde zaad van MVG ergens in een potje heeft bewaard, de golddigger.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Precies wanneer Klompvoet moet spelen kom je kijken. Als het niet loopt ben je plotseling weg, Schreuder.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij nog altijd het uitgespuwde zaad van MVG ergens in een potje heeft bewaard, de golddigger.
Ik heb een land te redden ouwe reusquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Precies wanneer Klompvoet moet spelen kom je kijken. Als het niet loopt ben je plotseling weg, Schreuder.
Ze lijken vooral grote moeite te hebben met hun ademhalingquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op Part en Webster na zijn dat allemaal juichaapjes die bij het minste of geringste in uitroeptekens praten.
Derhalve Viaplay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |