Voelt idd dan minder koud aan, ook al is het vandaag kouderquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind dit weer lekkerder dan gister met lcihte regen en wind
Niet bevrorenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
moet mn was nu ook binnen hangen
Welkom01 toch?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:53 schreef suzi1 het volgende:
ik denk, log in op tablet. fokpw fout, twitchpw fout. dan maar 1 scherm hoor
Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:52 schreef Loveable het volgende:
Met droog weer buiten hangen, maar met vochtig weer droog het minder snel
Handig...quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit iets voor jou?
[ afbeelding ]
Kan dat ook met de tablet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit iets voor jou?
[ afbeelding ]
Maar die kan je niet op bed zetten, zodat liggend kan kijkenquote:
Das waar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar die kan je niet op bed zetten, zodat liggend kan kijken
Doe je dat normaal niet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:06 schreef suzi1 het volgende:
o nou ik slaap voortaan alleen maar in bed.
of als je lam bentquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is meer voor verlamde mensen toch
Slimquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
best wel. speciaal op gekozen, 3 zitter en dan diepe zit. dus gemakkelijk kunnen draaien
Zo kan het ook jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga gewoon op zij liggen, zet telefoon tegen een kussen aan en genieten maar
Altijd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent dus lief voor je vrouw
Nooitquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Of moet je vrouw weleens op de bank slapen?
licht eraan, ken de helft van de mensen nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ga je wochenende saufen op party hemaatje?
zinin!quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je vanavond wel merken aan mijn taalgebruik
uitstekende reden om je te misdragenquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
licht eraan, ken de helft van de mensen niet
quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
uitstekende reden om je te misdragen
Hee Hoo Lets Gooquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
uitstekende reden om je te misdragen
Dat herken ikquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:22 schreef suzi1 het volgende:
de laatste jaren dat ik nog naar de kroeg ging was eigenlijk altijd in mn eentje. lekker zuipen aan de bar en daarna buiten op mn bek gaan
dat vond ik ook genot! gevecht voor mn neus hahaquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel in de kroeg gezeten dat iedereen begon te vechten
En dan op je kruk zitten kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat vond ik ook genot! gevecht voor mn neus haha
Nog een bekend iemand>?quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:26 schreef engine het volgende:
Daarover gesproken. Vanavond weer een Glory event.
oh echt? leuke potjes?quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:26 schreef engine het volgende:
Daarover gesproken. Vanavond weer een Glory event.
Nah het is geen heel interessant programma maar ik ga het wel beetje volgen. Er is natuurlijk ook weer darten.quote:
Is dat weer op internet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nah het is geen heel interessant programma maar ik ga het wel beetje volgen. Er is natuurlijk ook weer darten.
Jep Videoland heeft daar de rechten van.quote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:30 schreef Schakeltopia het volgende:
videoland doet dat tegenwoordig geloof ik
Een hele frisse dan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:29 schreef Loveable het volgende:
Ik kak een beetje in, misschien ook ff naar buiten voor een frisse neus
geen idee, kijk op de donatie dar valt mss wat te lezenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:47 schreef suzi1 het volgende:
wat heeft zora. ik las meds nodig en mri. maar wat is er. of is dat privaat
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:58 schreef suzi1 het volgende:
nog in oude mail staan:
Dear FunnyTowers Champ!
Congratulations!
You have won the First Prize of EUR 49.87 in the Funnytowers championship 2011 week 18!
en daar heb ik nog meer tegoeden van. site bestaat niet meer, kuthoeren
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:02 schreef suzi1 het volgende:
deed ik voor ze sloten. ze betaalden gwn niet meer uit pfff
en je kon er niks aan doen. stond in regels. ze waren je niks verplicht
boahquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef engine het volgende:
Ohnee ik heb nog ergens een snickers of mars ofzo allebei liggen bedenk ik me nu.
Ik krijg die bij de cursus iedere dag eentje...Maar hoef dat ook weer niet dagelijks te hebben dus heb nog overquote:
Ik heb het ook op staan...toch altijd wel leukquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
stukje glory kijken nu ik engie zie herinner ik het
de sjinees zend het weer uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het ook op staan...toch altijd wel leuk
Nou ik ben na morgen weer drie weken van huis dus heb niet al te stevig ingekocht. Heb twee croissantjes en een pak karnemelkquote:
Ja, nou niksquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja en wat heeft dat met mijn chocolaletter te maken ?
quote:
Ik heb nog wel even gekeken. Heel gek dat die kerel won. Maar viel een beetje tegen als gevecht.quote:
Van Gerwen moet nog een beetje los komen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
zo die dubbels zien er niet goed uit, 15 om 21%
Die enequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
heb geen idee wie er gewonnen heeft, toen was ik al weg
Die was zelf een beetje verbaasd dat hij gewonnen hadquote:
Mooie finish wel ja.quote:
Ja laatste gevecht. Plazibat is waarschijnlijk de volgende tegenstander van Verhoeven als hij dit wint.quote:
KOquote:
Die kerel is wel een beest. Zou ik wel willen zien tegen Rico.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
nou kan ik weer terug naar darts, nog even de herhaling zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |