Zoe graaft haar eigen grafquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Zoe probeert te stoken, maar het wil niet lukken
Het zou ook raar zijn als Zoe opeens over de klimaattop begintquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Zoe probeert te stoken, maar het wil niet lukken
ik verbaas me er nog over hoeveel van die meiden haar nog steeds pruimen.quote:
Omdat er ook niet veel keuze is en je constant op elkaar lip zitquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik verbaas me er nog over hoeveel van die meiden haar nog steeds pruimen.
Ze kan ook even haar blobbek houden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn als Zoe opeens over de klimaattop begint
Ik denk dat je in die setting meer piktquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik verbaas me er nog over hoeveel van die meiden haar nog steeds pruimen.
Anders heb je de hele dag bonje ja.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je in die setting meer pikt
Ja dat is best lastigquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat er ook niet veel keuze is en je constant op elkaar lip zit
Ik denk een liefdes babyquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:40 schreef engine het volgende:
Mexx is 5,5 kilo aangekomen sinds de M&M's.
FBquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
Heel raar om dat bericht van hierboven te verwijderen en al helemaal mijn reactie daarop
Awh wat leukquote:
Het originele bericht staat er trouwens gewoon nog dus doe nor-maalquote:
Heeft ze dat gezegd? Dat verklaart bepaald gedrag wel ja.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:42 schreef Silves het volgende:
Sinds KIMK heeft gezegd dat ze Jefke leuk en knap vind is het oorlog tegen jef.
Ik doe normaal hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het originele bericht staat er trouwens ook nog gewoon dus doe nor-maal
quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx is 5,5 kilo aangekomen sinds haar verjaardag. Van de chocoladepinda's zegt ze.
Pffff dat is al 11quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:40 schreef engine het volgende:
Mexx is 5,5 kilo aangekomen sinds de M&M's.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:44 schreef Silves het volgende:
Een dooie vis kan je niet voeden, is dit een nieuw spreekwoord?
Is ook wel te zien.quote:
Hoezo is die van mij verwijderd terwijl normale reactie? En die van een ander niet met het origineel daarin verwerkt!quote:
Probeer het anders even ontopic te houden en ga met je klachten naar Feedback.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het originele bericht staat er trouwens gewoon nog dus doe nor-maal
Ja weet ik veel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo is die van mij verwijderd terwijl normale reactie? En die van een ander niet met het originele daarin verwerkt!
Een paar dagen geleden in bed, tegen Mexx en Wanda, Marcio was niet haar type, en jef wel..was een leuk gesprekje..quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze dat gezegd? Dat verklaart bepaald gedrag wel ja.
Stelletje mongolen bij mekaarquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Je bent zo goed als je ...?
KimK : denkt...?
Marciano : je laatste wedstrijd!
..
Berend : zwakste schakel.
Marciano : Je bent zo sterk als je?
KimK : pff
Marciano : Zeg daaaan...
KimK : Weet ik niet..
Marciano : Je bent zo sterk als je zwakste schakel.
KimK : Heh????
er zijn daar maar twee stoelen waar je een beetje normaal rechtop in kunt zitten volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:45 schreef pingu66 het volgende:
Kan die Berend een keertje gewoon recht op zitten ipv te hangen of liggen als een aangespoelde walrus?
En waarom eet hij geen fruit na zijn maaltijd dat was toch dokters advies?
de meeste zijn in gewicht aangekomen!quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano zegt dat ze honger lijden ..
Het is zo'n fijne vent die voor de groep staat en zorgtquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:47 schreef engine het volgende:
"Die moeten nu publiekelijk voor lul worden gezet"
Gezellige jongen. Het beste met de groep voor.
En straks houden ze allebei hun mondquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
Berend is een slappe tosti zoals ie nu ook meeheult met Ciano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |